Är det normalt att bli så berörd av filmer?

Postat 2010-03-31 kl 23:44:40

Okej det kanske låter knäppt, men idag stor grät jag till en film. Jag tror inte jag säger filmensnamn eller okej då en liten ledtråd.  Det här kommer kanske låta barnsligt, men har ni sett filmen med den stora apan från döskalleön som blir kär i tjejen från new york?
och hon är den ända som förstår att han menar väl!
Och alla bara sjuter på honom, och kastar bedövning (vad vet jag?) och massa krokar och jag bara sitter där framför teven och skriker "NEEEEEEJ HAN ÄR SNÄLL" , "DÖDA HONOM INTE" "LÅT HAN VA"!
och han skyddar henne så hon inte blir skadad och på slutet dör han.
Och jag bara sitter kvar på sluttexterna och gråter!!
Det är en film! Men ändå, så jäkla bra gjord.

Aww :( Jag vill också ha en liten kompis-apa!

Madelene
Postat 2010-10-31 kl 00:18:24

Ååå älskar den filmer, gråter varje gång!

Haha men i ju för sig gråter jag till alla sorgliga filmer, även Bambie(A) Hihi

kram

Anonym
Postat 2011-03-05 kl 21:29:01

Joe jättegorrillan?



Kommentera inlägget här:

» Namn

» Mail

» Blogg/hemsida

» Kommentar