Varför vaknade jag?!

Postat 2010-06-02 kl 20:04:49


Åhh kolla...

Jag drömmde att vi hade gått till plantagen och hade köpt ett körsbärsträd (ni vet dom där med rosa blommor).
och sen hade vi planterat det i marken.
Men trädet var magiskt och trädet sög upp hela vår trädgård och hus och in i jorden.
Och när vi kom till andra sidan av plantan (under jorden) så var det en helt ny värld!
Asså det fanns dinosaurier och folk som spelade gitarr på gräsmattan och en stor bäck och ÅHHH JÄVLAR VAD FINT DET VAR!!!
VARFÖR I HELA FRIDEN VAR JAG TVUNGEN ATT VAKNA?!

Vill du verkligen veta??
Postat 2011-01-09 kl 21:30:30

He rolig drömm :p

Hille
Postat 2011-01-12 kl 21:47:48
Blogg: http://dannyjones.blogg.se/

:o Den där bilden tror jag att jag tagit, om inte har jag tagit en väldigt lik sådan :o haha



Kommentera inlägget här:

» Namn

» Mail

» Blogg/hemsida

» Kommentar