Payson

Postat 2010-06-09 kl 21:32:52

Annons/reklam:
Här kommer ett litet tips till er!

Payson:
Trygg betalning för både säljare och köpare med Payson Kortbetalningar
Jag använder alltid Payson kortbetalningar när jag köper prylar på Internet om det är ett valbart alternativ. Det känns extra tryggt att använda om jag t ex köper något från privatpersoner. Det förekommer så mycket internetbedrägerier och med Payson Garanti så känner man sig helt säker på att inte bli lurad. Payson Garantin innebär helt kort att säljaren inte får pengarna för den sålda varan förrän köparen mottagit och godkänt den. Pengarna finns hela tiden hos Payson. Det känns extra förtoendeingivande att använda Payson om jag vill sälja något på t ex tradera. Ingen spekulant behöver misstänka att man är en skum typ.

Jag har t ex en kompis som blev lurad på 10 000 kr när hon skulle köpa en telefon på Internet. Telefonen levererades aldrig. Hon har sagt att hon aldrig mer kommer köpa något på Internet om de inte erbjuder betalning genom Payson.

Det är enkelt att sätta in och ta ut pengar på Paysonkontot. Man kan sätta in med en enkel kortbetalning eller föra över pengar från sin Intenetbank.

Payson har även andra tjänster för betallösningar och betalsystem samt att du enkelt kan skicka pengar säkert med Payson. Jag har inte testat de andra lösningarna. Men nästa gång jag behöver skicka pengar till någon ska jag definitivt pröva Payson.



Kommentera inlägget här:

» Namn

» Mail

» Blogg/hemsida

» Kommentar