Saker jag gjort i sommar

Postat 2010-07-29 kl 23:04:38

Saker jag fått göra i sommar:

-Blivit överfallen av 2 män i Malta
-Gjort en polisanmälan
-Tagit en överdos av tabletter
-Åkt ambulans
-Fått drop
-Varit på sjukhus i 3 nätter i ett annat land
-Fått reda på att jag är gravid
-Ätit sushi,varit på grönan,rökt vattenpipa,bantat och tagit tabletter medans jag omedvetet var gravid
-Fått panik på flygplatsen så ambulansen kom och jag fick åka rullstol till flygplanet
-Blivit hemskickad från en språkresa
-Var tvungen att bestämma om jag skulle göra abort eller inte på mindre än en vecka

Jag älskar sommaren!

Anonym
Postat 2010-07-30 kl 16:03:38

vadå överfallen? och vem e pappan?

mimmi - en ung mammas blogg
Postat 2010-11-04 kl 15:20:32
Blogg: http://ellehurmimmi.blogg.se/

Anar att du inte skrivit ut precis varje liten detalj av ditt liv på din blogg men av det du skriver ut på bloggen så värkar du inte tagit rätt beslut. Du borde väntat med barn och reda upp dit liv först.

julia l
Postat 2010-11-24 kl 18:59:52
Blogg: http://julans.blogg.se/

sälla micah kan inet du berta mer om överfallett och om nån av dåm är pappa men om det är jobigt för står jag dig kram julia

Anonym
Postat 2010-12-15 kl 15:05:45

hej, undrar som vissa andra om du kan berätta om överfallet? :O

Nadja
Postat 2011-01-21 kl 21:01:36
Blogg: http://NadjaLaurell.blogspot.com

I sverige får man inte göra abort efter v.18 om det inte är fel på barnet eller om det är en fara för mammans liv att fullborda graviditeten (medicinska skäl). Så min fråga är: hur kommer det sig att du hade chans att göra abort efter v20? (svara gärna på min mail)

Yohanna
Postat 2011-01-31 kl 10:56:58
Blogg: http://littlequeenie.bloggspace.se/

Om man tar en ''överdos'' så dör man, så du kan inte tagit en överdos av tabletter, du kan dock tagit väldigt många så fall.

Gunvor Vennberg
Postat 2011-02-13 kl 18:52:50
Blogg: http://gunvorvennberg.blogg.se/

Jag är glad att du valde livet, Kellys liv. Det är alltid jobbigt att vara förälder och jag antar att det är extra svårt när man är ung (jag var hela 22 år när jag fick mitt första barn), men jag hoppas att du har folk omkring dig som kan hjälpa dig om du ber dem. Var rädd om din fästman, det är inte lätt att hålla ihop heller, men livet måste inte vara lätt, det kan vara rätt ändå och ju mer vi ger av oss själva, desto mer får vi tillbaka i slutändan. Att vara två är ovärdeligt, mycket mera värt än snabba känslokickar som fort byts i smärta. Gräset är inte grönare på andra sidan, bara om man försummat att vattna kärleken på sin sida, och då är det det som behövs! Försök bli sams och förlåta varandra innan kvällen när ni bråkar. Alla som bryr sig om varandra bråkar ibland, men kan man svälja stoltheten och söka försoning är det inget som behöver spräcka ett förhållande. Barn behöver inte heller vara ett hinder. Jag började t ex på universitetet när jag hade fyra barn (som 29-åring) och nu har jag fått ett till under tiden utan att göra uppehåll, istället har jag haft med mig henne! Mitt äldsta barn är bara 9 år men är redan till stor hjälp. Barn växer fort, och du kommer bli vuxen extra fort, men då hinner du ju uträtta desto mer i livet! Låt ingen sätta sig på dig bara för att du är ung. Fortsätt välja livet. Varje människa, både du och ditt barn, är oändligt värdefull, en Guds gåva till oss alla! Ge inte upp!

Michelle
Postat 2011-02-25 kl 18:20:32
Blogg: http://NowAndForever.soclog.se

"Yohanna": En överdos behöver inte betyda att man avlider, en överdos tar man om man tar mer än vad den rekommenderade dosen är. Om den rekommenderade dosen är 2 tabletter/dag så är 3 tabletter/dag en överdos, även om 30 tabletter också är det.



Kommentera inlägget här:

» Namn

» Mail

» Blogg/hemsida

» Kommentar