Tåg mardröm!

Postat 2010-01-03 kl 16:55:50


1 Januari 2010 18.05

Hej allihopa!
Sitter fortfarande i bilen på väg till fjällen.
I bilen var jag så trött så jag somnade!
Så nu har jag vaknat och jag hade en märklig dröm att berätta också!
Så här:
Jag satt på ett tåg helt fångad!
Det var någon som hade satt mig där och varje gång
jag försökte gå ut ur tåget så dog jag och
hamnade på tåget igen!
Det var jätte jobbigt!
Tillslut slutade jag att försöka och satt och
åkte det där tåget hela mitt liv!
Och jag grät varje natt för jag var så ensam!
En dag tänkte jag inte försöka fly utan jag skulle försöka ta sönder tåget!
Så jag tog en hammare och hammrare på dörrarna och allt som finns på tåg!
Och sen plötsligt gick tåget sönder och den ramlade ner och sen var det en hand från himlen
som tog upp mig och la mig till min ungdom :)
Så hade jag glömt att jag hade spenderat mitt liv på ett tåg och levde
som alla andra!

Bra va :D
Ett lyckligt slut!

Ha en bra helg!



Kommentera inlägget här:

» Namn

» Mail

» Blogg/hemsida

» Kommentar