Stannade på väg hem från skolan :/

Postat 2010-01-22 kl 16:53:58

Hej allihopa!
Ha något tråkigt att berätta :( Asså det rör inte er eller mig.
Lite mig faktiskt.
När jag var på väg hem från skolan idag så kände jag att det luktade jätte konstigt, jag kände igen det ,jävligt mycket ,jag känner den lukten varje gång jag öppnar dom gamla skokartongerna med brandskadade foton i.
Och då kommer jag alltid på att tänka på, mitt hus som brann upp.
När jag kände den lukten idag så var det inte för jag öppnade den gamla skokartongen, det var för det brann någonstans.
Jag kollade upp och såg inte så långt bort så steg svart rök upp! Och det täckte nästan hela himmlen!
Jag stod där och kollade ungefär 20 minuter, och tänkte VAD ÄR DET SOM HÄNDER, VAD SKA JAG GÖRA :(
Det ända jag tänkte på var:
Stackars stackars människor ,hoppas ingen är skadad.
Men en andra tanke:

När mitt hus brann upp ,då tog det JÄVLA EN HALVTIMME FÖR BRANDKÅREN ATT KOMMA, MEN ÄNDÅ SÅ BOR VI BREVID ,EXAKT BREVID EN BRANDSTATION!!!
HUR TÄNKER DOM?????
JAG BLIR SÅ JÄVLA ARG PÅ SÅNNA INKOMPETENTA,OANMÄNBILDADE,SJUKA OCH HJÄRTLÖSA PERSONER!
var ska man söka säkerhet när man behöver det?

det är sjukt,sjukt tragiskt



Kommentera inlägget här:

» Namn

» Mail

» Blogg/hemsida

» Kommentar