Dagens dröm ,17 Januari 2010- Jag och min klass bor i ett palats?!

Postat 2010-01-18 kl 01:21:13


Hejhej allihopa!
Kanske dags att berätta vad jag drömmde i natt?
Jo det var så att jag hade åkt till Katrineholm över helgen och nu var jag påväg hem, men på tågstationen så jag att hela min klass stod där och jag undrade varför?
Och då stod vi vid ett hus som vi skulle flytta in i  ,asså hela klassen!
Huset var typ ett palats och det fanns en snigelträdgård med massa flugor.
Och sen när alla hade valt sitt rum i huset så tog jag på mina rollerskates och åkte ner för trappan (som såg ut som den i titanic) och så kom bejänten och sa "Har du inge hyfs eller?"
Jag ba "jo..."
och sen kom alla med sovsäckar och skulle prova gratis gympadojor?
Asså jag vet inte, jävla sjuk dröm!
haha!

Här bor vi! typ...

Anonym
Postat 2010-01-18 kl 16:56:35
Blogg: http://billsflikka.blogg.se/

Haha jag skrattar alltid åt dina drömmar :D

Anonym
Postat 2011-02-03 kl 22:39:56

Heej jag heter anders !!



Kommentera inlägget här:

» Namn

» Mail

» Blogg/hemsida

» Kommentar