Bye January, Hello Febuary!

Postat 2010-01-31 kl 19:49:18

Redan andra månaden på 2010! Här är lite vad jag plannerat denna månad:

1:Månads plannering
2.Who iam-Nick jonas album relase!
3.bloggen blir ett år!
4.Klockan kommer (har redan kommit) och PACKA!
5:Läger!
6:Läger!
7.Läger! och start på självförsvarskurs
10.Praolapp inlämmnad! (redan inlämmnad)
11.Vista print leverans!

Fylls på!

maja
Postat 2011-03-25 kl 17:57:24
Blogg: http://majacute.blogg.se/

Hej! På dina London bilder så såg jag en brandstation som jag kände igen sedan bläddrade jag längre ner och såg att ni hade bott på SAMMA som jag! Sååå coolt! På vilken våning bodde ni på?? Vi bodde längst upp och där var det en jätte läskig dör med ett kors på! Och på frukosten var det massa tyg i lila färg,visst var det så?!?! Btw så har jag en likadan kalender! Det känns som vi har/ gör samma saker ! Cooolt! Kolla gärna in min blogg :D



ps. Hotellet hette väll: Peckingham lodge lr nått sånt?!?



Kommentera inlägget här:

» Namn

» Mail

» Blogg/hemsida

» Kommentar