Bloggen har förändrat mig

Postat 2010-01-20 kl 20:41:38


När jag tänker efter så har bloggen faktiskt förändrat vem jag är.
Visst det låter töntigt att vara besatt av en hemsida men bloggen har hjälpt mig.
Jag var en osäker tjej utan självförtroende, jag tog åt mig av era dumma kommentarer.
Men när man kommer på vem det var som skickade alla kommentarerna, inser man att det var ett fel på den personen som ligger bakom,nu åker sånna kommentarer bara in i papperskorgen :)
Bloggen har förändrat min livstil också.
Jag hinner inte göra något annat än att blogga!
Och om jag gör något är det för att ha något att blogga om.
eller nästan vissa saker nämner jag inte ens här.
Skönt att skriva av sig.
Detta var helt meningslöst att skriva xD Haha och ni läste ända hit..

Jag minns inte varför jag började blogga, mest blogga jag för att ha alla mina bilder någonstans när datorn krashar! och det händer ofta tyvärr... Sen har jag ju fått så många vänner genom bloggen :D
Ja vänner och vänner, Men det finns alltid någon att snacka med som har samma intressen som jag.
Sen att jag vill skriva mina åsikter någonstans.
 
haha kolla vad söt! <3

Nu ska jag skriva i min nya skolbok och klistra in post it lappar och stick lappar :D
Jag vet inte vad dom heter det står bara "stick" på packetet :S
Ps: Imorn kommer Saker som aldrig händer mig och Imorn är det dags för Mediakursen :D<3
Ses!

VERITAS
Postat 2010-01-20 kl 21:16:04
Blogg: http://veritas.blogg.se/

Härligt.. :)

Ja mår också braaa..

Vad har du för dig då? :)

Mimmi&Lo
Postat 2010-01-21 kl 13:55:55
Blogg: http://milooon.blogg.se/

Ojj!! shit va fin blogg du haar!!!! :D<3



Kommentera inlägget här:

» Namn

» Mail

» Blogg/hemsida

» Kommentar