Playahead stängs ner!

Postat 2010-02-25 kl 23:38:00


woho playahead stängs ner! JIPPII
eller asså jag har vetat länge att dom ska stänga men nu är det ju snart dags!
Dom stänger 1 mars!
Haha kommer ihåg hur mycket jag var inne där förrut! *pinsamt*
Min profil:

Haha dolli är Nadya :) (haha och det där var ett liten skämt ;) )
Och diamond tease fick jag namnet när jag gjorde ett test på internet - också ett skämt!<3
Hihihihi


BYE PEA!
ps: vet ni varför dom stänger ner?
Och tycker ni det är bra eller dåligt?

Anonym
Postat 2010-02-26 kl 15:03:51
Blogg: http://ishaake.blogg.se/

det suger att playahead läggs ner, träffande/lärde känna en massa underbara människor, men jag tycker mest synd om alla fjortisar och desperata folk, undrar vart dom tar vägen:)



Kommentera inlägget här:

» Namn

» Mail

» Blogg/hemsida

» Kommentar