Home!

Postat 2010-02-24 kl 21:46:17

Hej hörrni!
Kom hem typ nyss eller nej fan vad tiden går fort! Kom hem för typ 4 timmar sen :D
Haha, aja sorry för att jag inte har bloggat, varit lite upptagen.
På tåget hem idag var det en liten tant som frågade om mina lärare var snälla jag ba "nöööeeej!"
ho ba "ahapp" och typ 5 sekunder senare hon ba "Snygg väska!"
Jag ba taaaaack :D
haha nu ska jag gå och dusha men då looovar jag att uppdatera!!!!!
eftersom jag inte gjort det idag xD

Och ps ni som följer mig på bloglovin, följ micah.blogg.se inte micahs.se :) min blogg hette ju förrut micah.blogg.se därför är det kvar! :D men det är inte nödvändigt, det är samma blogg, men det tar längre tid att ta emot information om ni följer micahs.se :)
så ni vet! <3


Puss! lovar att UPDATERA :D!!!!!!



Kommentera inlägget här:

» Namn

» Mail

» Blogg/hemsida

» Kommentar