hemsk dröm!

Postat 2010-02-25 kl 13:14:53


Hej, har nyss vaknat och jag hade en fruktansvärd dröm!
Och jag tänkte berätta den, varning för känsliga läsare!

Okej jag hade loggat in på en av biblotekets datorer så den hade fått virus så biblotikarien blev jätte arg på mig!
Jag sprang där i från och hon följde efter!
Tillslut stannade jag vid en parkeringsplats och kastade in henne i en av bilarnas glasfönster!
Hon hade fått glasskärvor i hela kroppen och ett i ögat!

Och jag blev så ledsen, jag gör inte sånt!! jag var bara så arg!!!!
Hon såg helt misshandlad ut!
Jag tog upp henne och försökte få ut glasskärvorna när hon försökte kasta mig i en bil!
Men jag kom inte på glaset så jag lyfte mig upp.
Jag märkte inte att jag kunde göra vad som helst med henne, jag kunde kasta henne till andra sidan jorden om jag ville! (ja hoppas ni förstår, jag hade konstiga krafter!)
Men hon låg där på marken redan och sa någonting.
Hon sa att hon led så mycket att hon ville dö.
Så jag dödade henne, det var det hemskaste jag gjort!
JAG ÄR SÅ ARG ATT JAG ENS DRÖMDE DET!!!!!!!!!!!!!!!!!

usch.. och när jag hade dödat henne kom en tråd från himlen och en liten lapp där det stod KLÄTTRA UPP!
så jag klättrade upp och när jag var framme så var det några forskare som satt på ett moln och försökte lista ut hur dom kom dit, och en av forskarna var min bror! (jag har ingen bror egentligen).
Men jag var så deprimerad så jag kastade ut mig i luften för att komma ned på jorden igen(jag kunde ju inte dö, jag kan kasta mig från månen utan att dö!)
och då vaknade jag.

Z
Postat 2010-02-25 kl 17:37:02
Blogg: http://mileyhannah.blogg.se/

ja



Kommentera inlägget här:

» Namn

» Mail

» Blogg/hemsida

» Kommentar