Första blogginlägget idag!

Postat 2010-02-22 kl 19:34:30

Åhh gud vad allt känns jobbigt! Jag vill inte blogga men jag måste!
Haha jag älskar er bloggläsare!
Hur ni orkar kommentera att jag är wannabe-kissie, hur dåligt jag stavar , hur ni tror att jag har löshår och skriver "hur pallar du sätta i löshår varje dag" , ja men hur fan pallar du att kommentera det :) Jag har inte det, ja jag stavar lite dåligt xD och hur kan ni få till det att jag är wb kissie?
Men jag super älskar er som skriver att min blogg är fin och ni tycker min blogg är bra! ni får en guldstjärna , MVG :D

Iallafall, idag ska jag inte gör så mycket så ja...
Vad jag tänkte säga är att jag bloggar lite mer IKVÄLL för nu ska jag se på harry potter :) gugu
laddar upp en bild från fuego från i sommras:

Have a nice one!



Kommentera inlägget här:

» Namn

» Mail

» Blogg/hemsida

» Kommentar