Vinnare avslöjas imorgon 5/12

Postat 2010-12-04 kl 23:49:56

Vinnaren av skorna avslöjas imorgon , håll ut! :=)

ronja
Postat 2010-12-04 kl 23:56:06
Blogg: http://blondiii.webblogg.se/

spännande:D

hoppas att man vinner:D hahah:D

Anonym
Postat 2010-12-04 kl 23:56:52

Du är hel cool ju ! all respekt till dig, och din underbara söta lilla familj alltså! :D <3jag vill oxå ha min egna bebis med min underbara partner, men min pappa skulle skjuta mig :/

mollie - fotoblogg.
Postat 2010-12-05 kl 00:05:26
Blogg: http://molliesfoton.blogg.se/

vill veta vem som vann nununu :) <3

Matilda Björkstrand
Postat 2010-12-05 kl 09:26:48
Blogg: http://sonly.blogg.se/

gud vad stark du är! Jag passar två tvillingar med mamma ibland... jag får panik när dom börjar skrika, så duktig du är!<3



hoppas jag vinner, det hade betytt jättemycket !<3

Anonym
Postat 2010-12-05 kl 11:50:50
Blogg: http://jennyygutemyr.blogg.se/

Nu får man hålla tummarna att man vinner :D

kelly truong
Postat 2010-12-05 kl 12:57:28
Blogg: http://kkellyytruong.blogg.se/

Hejsan Mikaela!

Jag följer och läser din blogg varenda dag.

Det är så förnedrande att du får sådana kommentarer

jag men jag själv är bara 13 år gammal. Det är inte rättvist att du får så sjukt dumma kommentarer!

Jag tycker du är stark nog eftersom du klarar allt det här. Kelly är jätte söt och du är absolut ingen hora! Den bilden med att du har töjt ut din fitta det är bara sjukt, du är jätte gullig! Men liksom skit i kommentarerna så gått det går, kan du inte så kan du inte, men jag blir så sjukt arg när man inte har något liv har man inget posetivt att säga ska man hålla käften! Kämpa mikaela!Du klarar det.

Hoppas att du , kevin och kelly mår jätte bra!

Puss och kram! Besök min blogg för att veta mer om mig.



Till er andra som kommenterar sjuka saker, sluta med det, det är inte lätt att ta emot sådana kommentarer, tro mig ni är inte mycket bättre själva! lägg ner

T I L D A - fotoblogg
Postat 2010-12-05 kl 14:37:25
Blogg: http://rainbowcandy.webblogg.se/

håller tummarna nu ! :D

NINNIE
Postat 2010-12-05 kl 15:31:02

you go girl!

Tilda
Postat 2010-12-05 kl 15:52:43
Blogg: http://harlemrequiem.blogg.se/

Stå på dig tjejen! Människor kommer i all evigheters evighet att vara Elaka, grymma, avundsjuka, bittra och ensamma.

Du får tänka omvänt. En person som skriver "Hora" har ju totalt förlorat sin medkänsla för andra människor.

De flesta "Horor" är det synd om, speciellt för att de oftast inte själva har valt livet som prostituerad.

Äh jag behöver inte förklara, du är inte korkad.

Men tänk omvänt, det blir lättare då.

Om någon kallar dig för hora, så är antagligen den personen avundsjuk över att du har en Familj, med pojkvän och massa kärlek. Den personen har nog ingenting, framför allt ingen mänsklig människosyn.

Om en människa är elak så speglar det oftast den personens EGNA brister. tänk på det =)



och det där "Uttänjd fitta" finns det något fulare ord? Jag blir så förebannad på dessa okunniga människor som kommer och tar plats och klampar ner. Eller försöker klampa ner.



Ta hand om dig tjejen!



Kram!

Rosa (:
Postat 2010-12-05 kl 22:30:25

gud vad spännande :D haha, hoppas jag vinner!

Vill så gärna ha skorna till nobelmiddagen i skolan! Har inte råd att spendera 549:- på ett par skor :( Men aja, bara hålla tummarna!



btw tänkte på en sak, vi fick precis en bebis (tidig född).. och min mamma blir typ helt galen ibland.. då började jag tänka på hur du har det.. Måste vara mycket värre. Och då är du superstark som klarar av det! Skulle själv aldrig klara det :D haha, rörig text känner menmen.. haha

Rosa (:
Postat 2010-12-05 kl 22:31:07

gud vad spännande :D haha, hoppas jag vinner!

Vill så gärna ha skorna till nobelmiddagen i skolan! Har inte råd att spendera 549:- på ett par skor :( Men aja, bara hålla tummarna!



btw tänkte på en sak, vi fick precis en bebis (tidig född).. och min mamma blir typ helt galen ibland.. då började jag tänka på hur du har det.. Måste vara mycket värre. Och då är du superstark som klarar av det! Skulle själv aldrig klara det :D haha, rörig text känner menmen.. haha

katarina
Postat 2010-12-05 kl 23:15:22

späänandeee !! hoppas man vinner!

btw Bra gjort av dig som polis anmälde den där idioten han verkar ju helstörd !

Ida
Postat 2010-12-06 kl 00:10:29
Blogg: http://www.nattstad.se/Miissreimer

Så vacker du är! Jag vill också vinna något :( En länk kanske..



Kommentera inlägget här:

» Namn

» Mail

» Blogg/hemsida

» Kommentar