Vingård i södra frankrike

Postat 2010-12-12 kl 22:27:09

Mina tankar just nu:

Okej.. Inte så mycket pågår i mitt huvud. Dom ända jag tänker på är Kelly och Kevin. Jag älskar dom så mycket! Och jag är så himla kär i Kevin. Och han var så gullig när han skrev på franska till mig<3 Och han vet att jag älskar Franska/Frankrike. Så himla romantiskt! Skulle bara vilja resa bort någonstans med han och Kelly. Till en liten vingård i södra Frankrike. Med en stor herregård. Mysigt.
Eller åka på färja såsmåning om.. Jag vill göra allt med Kevin! Har inte träffat han sen.. EVIGHETER. och det är så svårt utan honom! Jag kan inte andas utan honom.
Herregud.. Kan inte stå på mina egna ben.
Kärlek,kärlek,kärlek.
Den gör oss blind.

Här är en bild från södra Frankrike. Där skulle jag vilja bo med Kevin och Kelly <3
Bild från "Franska Fastigheter"

Man kan ju alltid drömma..

Anna :)
Postat 2010-12-13 kl 12:53:09
Blogg: http://pannisannis.blogspot.com

Haha, jag heter WIngårdh i efternman xD <3

Anonym
Postat 2010-12-13 kl 13:57:36

måste bara fråga men har du och kevin gjort slut eller? :/

michaela
Postat 2010-12-13 kl 14:03:53

måste bara på peka att ditt namn e jätte finnt:$(a)

men iaf min fråga var om du och din kille gjort slut ? tacksam för svaar<3

anna
Postat 2010-12-13 kl 14:35:33

du vet väl att du har ett x antal stav - o grammatiska fel i den texten...?

Sara
Postat 2010-12-13 kl 15:55:05

jätte kul att ni har hittat tillbaka till varandra igen, är bara lite nyfiken på hur det kommer sig att kevin har ändrat sig angående kelly och eran relation? :)

Hinagiku
Postat 2010-12-13 kl 19:14:25
Blogg: http://hinagiku.blogg.se/

Har aldrig varit i södra Frankrike, men däremot bor jag i Paris hemma hos min Pojkvän <3



Kommentera inlägget här:

» Namn

» Mail

» Blogg/hemsida

» Kommentar