Video - Berättar hur jag och Kevin träffades

Postat 2010-12-28 kl 23:11:48

Här kommer dagens andra inlägg där läsarna kontrollerar vad jag ska skriva om!

Denna ideé kom från http://compras.blogg.se/ och kommentaren lyder såhär:

kan du inte göra en video och berätta lite mer om när du och kevin träffades för första gången?

Sagt och gjort. här kommer videon med en detaljerad berättelse om hur jag och Kevin träffades.




Fortsättning:


Edit: Fick en kommentar av en tjej som inte kan höra och då är det ju lite svårt att få reda på vad jag säger.
men kortfattat så träffades jag och Kevin genom Playahead när jag skrev broadcast och frågade om någon ville prata på msn. Och Kevin addade mig och han hade nyss gjort slut med sin tjej så han fick lite stöd och så. Sen träffades vi på UNG 08 dagen efter och pratade lite. Sedan någon månad efter var vi ihop. Sen gjorde vi slut för han träffade en annan tjej, och jag försökte träffa andra killar men det gick inte så bra för jag blev utnyttjad.
Sen hade han gjort slut med sin nya tjej och så blev vi tillsammans igen (och då blev jag gravid) , sen gjorde vi slut för jag reste bort hela tiden. Och blev tillsammans igen efter förlossningen. Nu är vi ihop alltså :)

Sandra Lantz
Postat 2010-12-28 kl 23:18:28
Blogg: http://sodelicous.blogg.se/

Vilken är din favoritglass? :)

Har undrat det i mitt senaste inlägg på bloggen <3

Caroliiine
Postat 2010-12-28 kl 23:36:42
Blogg: http://caroliiines.webblogg.se/

Hej,



jag såg din blogg på blogg.se framsida och gick in på den. Och när jag såg en blid på dig då du pussade din dotter, tyckte jag att jag kände igen dig.

Så jag undrar bara om det var dig en storbloggar skrev om när du just fått Kelly?



Kram Caroliiine

elin
Postat 2010-12-28 kl 23:40:26
Blogg: http://elindar.blogg.se/

kan ja också få en tack-länk till min blogg, för mitt förslag om 1-2 meningar för varje år? behövs inte om d blir jobbigt att fixa!

kram

ester
Postat 2010-12-28 kl 23:42:15
Blogg: http://esterdahlbergs.devote.se

min vän Nisse, så gulligt sa du det.

Jag har så många frågor till dig så du anar inte ja önskar att du och jag kunde chatta på msn det vore så häftigt. men förstår att du inte kan lämna ut den.

jag tycker om din blogg jätte mycket och tycker att du är så gullig. Hoppas du ser denna kommentaren. kram

ellinor
Postat 2010-12-28 kl 23:47:13
Blogg: http://ellinorviktoria.bloggplatsen.se

hej!

du är så himla gullig, så söt.

men jag har bara en fråga?

varför tog du tillbaka honom efter han hade varit tillsammans med den andra tjejen?

ha det bäst!

kramar!



// ellinor 13 år! :)

malin
Postat 2010-12-28 kl 23:48:03

:(.. bra att veta. du har en läsare som inte kan höra vad du säger.

eemmie
Postat 2010-12-28 kl 23:55:23

Hej! du är grym läst din blogg ett bra tag nu och kan inte sluta läsa den! du är en faktiskt bra mamma! fattar inte hur du orkar med allt... jag har också mått skit ett bra tag nu , men de kan ju inte vara någo man kan gemföra med dig! du är helt underbar , du inspirar folk. Och kelly är är jättesöt! keep goning! du är så stark! hoppas allt blir bra med dig! sköt om er!!! <3<3<3

linnea
Postat 2010-12-29 kl 00:05:38

hej jag har följt din blogg nu i ca 6 månader. jag måste bara säga att du är verkligen en person som jag ser upp till. det är sjukt vad stark du måste va som person eftersom du är en mamma i så ung ålder, jag är lika gammal som dig och jag skulle aldrig klara av det. jag hoppas verkligen att allt löser sig med din pojkvänn och att den avundsjuka tjejen som snackar skit lägger ner. skit i allt skitsnack jag lovar dom är bara avundsjuka på dig eftersom du får mer uppmärksamhet än dom. ha det riktigt bra nu och sköt om dig

oliviia
Postat 2010-12-29 kl 00:17:42

GAAAH! vad gulligt!

älskarttttt. gör mer video inlägg as kul att titta på :P

du är så roligt!!!:D

Nicolette
Postat 2010-12-29 kl 00:43:20
Blogg: http://noxusushi.blogg.se/

Måste bara påpeka, liksom så många andra, att du verkar otroligt stark! Saker och ting är självklart jobbiga och tar emot, men du lyckas resa dig över dem! När jag tittade på videoklippen slog det mig verkligen hur moget du pratar med tanke på din ålder. Är du det minsta som du låter så kan Kelly skatta sig riktigt lycklig som har dig som mamma! Hoppas och vill verkligen att du själv inser det också, för du förtjänar (och bör) inte ha ett dåligt självförtroende med tanke på hur många gånger du bevisar för dig själv och andra att du kan resa dig igen! :) Var stolt över dig själv! :)

pimpXprincess
Postat 2010-12-29 kl 03:04:22
Blogg: http://www.pimpxprincess.se/

Du är så söt :)

Alicia
Postat 2010-12-29 kl 03:09:43
Blogg: http://attlevamedoro.blogg.se/

Åh, vad härligt att ni blev tillsammans igen :) hoppas det håller länge och fungerar bra mellan er och med dottern.

Vendela (FOTOBLOGG)
Postat 2010-12-29 kl 03:59:52
Blogg: http://enfotobrud.blogg.se/

Vad kul det är att titta på dina videoklipp Mikaela!

Det är gulligt att du blir så nervös, men det behöver du inte vara! Jag vet själv hur det känns för folk frågar om jag inte kan videoblogga, men det känns så konstigt att sitta och prata med datorn liksom, hehe!



Vill bara säga att du är en otroligt självständig och cool tjej. En självklar förebild!

Ha det bra, och lycka till med Kevin och det där bråket med tjejkompisen.

De är några riktiga idioter om de lämnar en sån fin tjej som du!

Om de skulle göra det, även om det inte känns som det med Kelly och familjen och allt, så är det hans förlust. HANS!



Ha det riktigt bra nu! Massa kramar och mycket stöd från lilla mig!



/Vendela 14 år

Alice
Postat 2010-12-29 kl 11:02:08
Blogg: http://hotnice.blogg.se/

Du är så unik och dom flesta som är så och får mycket läsare och blir "poppulär" och då blir dom så taskiga. MEN INTE DU du verkar söt och super snäll! jag benundrar ditt sätt att se på saker och ting kramar en galenbloggare ;D

hanna
Postat 2010-12-29 kl 12:49:26

Guuu va sööt du är! Sitter och ler hela tiden! Du är sååå sööt! :D

viktoria
Postat 2010-12-29 kl 12:50:31

Hej, jag undrar bara en sak ?

Du sa att han dumpade dig för en annan tjej ?

Blir inte du orolig att han kommer göra de igen ?!

Din blogg är jätte bra (y)

www.berghstrom.blogg.se
Postat 2010-12-29 kl 12:55:11
Blogg: http://berghstrom.blogg.se/

Inte för att vara taskig men då låter ganska mycket som kevins andrahandsval.. känns som han utnyttjar dig lite..

Så fort det inte funkar emd en tjej så kommer han till dig, sen när det kommer en ann tjej så dumpar han dig och om det inte funkar med den här tjejen går han tillbaka till dig igen..? Ja, du förstår själv..

Anonym
Postat 2010-12-29 kl 14:12:10

en fråga, vet du hur man tvättar? Eller gör din mamma det åt dig och kelly?

Anonym
Postat 2010-12-29 kl 16:14:12

kan inte låta bli att le lite när jag kollar dina videobloggar! du är så himmlans söt och sånn gullig röst!:') haha älskar när du börjar babbla om ett nytt ämne också!<3

ser verkligen upp till dig, och tycker du är jättestark!<3

Sara
Postat 2010-12-29 kl 19:59:55
Blogg: http://cclarstroom.blogg.se/

Hej Mikaela! :) Jag undrar hur du reagerade när du fick reda på att Kevin träffat en ny tjej ist för dej och a han gjorde slut och a det där, och att han sen ville bli tillsammans igen? Gjorde inte det ganska så ont? :(

Mvh //Sara

anonym
Postat 2010-12-29 kl 23:08:34

Hej! jag tänkte skriva ett inlägg om hur otroligt söt, rolig och duktig du verkar men jag ser att det är flera som tycker det haha ;)

men allt jag ville säga är att jag tycker du är en sjukt stark person och en jättegullig tjej!

puss och kram

Anna
Postat 2010-12-30 kl 00:16:19
Blogg: http://kaffemugg.blogg.se/

Du är verkar så himla gullig! :)

Mamsen
Postat 2010-12-30 kl 00:25:52

snälla micah kan du sluta flaxa o fiffla så mycket med ditt hår i videobloggarna? sitt på händerna, eller knäpp dom som om du skulle be till gud, lås fast dom! du ser bara obekväm och stressad ut för prata kan du ju, keep on going du är grym!

Linnea
Postat 2010-12-30 kl 10:45:42

Hej, skulle du kunna sluta hålla på med håret fram och tillbaka när du videobloggar? :)

Annars tycker jag du verkar vara en grym tjej! :)

jenny
Postat 2010-12-30 kl 17:06:49

du e Söt gumman!! o TRO på dej själv!! du Kan!!

jag fick oxå barn Tidigt .. o e idag mamma till 3. tänk inte på vad andra tänker om dej. de e alltid nån som tänker.. Men DU har din familj o de e de viktigaste! eller hur. håll ihop o ge varandra kärlek! <3 kram J

engla (cyklen) in heaven
Postat 2010-12-31 kl 21:08:07

kreativ och fin mic, vart är den fyndad?! :)

XOXO TAKE CARE



Kommentera inlägget här:

» Namn

» Mail

» Blogg/hemsida

» Kommentar