Kevin svarar 13/12 2010

Postat 2010-12-13 kl 19:47:11


Kevin svarar på era frågor:

Hur skulle du reagera om du fick reda på att mikaela blev otrogen mot dig någon dag ? Även fast jag vet att de inte kommer att hända men jag är bara lite nyfiken hihi :)
Ja du, det är så svårt att säga när det inte har hänt. Men jag skulle bli besviken, väldigt sårad och vilja veta varför hon va det :)


Kan inte du också skaffa blogg? :D det hade varit jätte roligt.
Haha nja, jag vet inte vad jag skulle skriva om jag skaffade en blogg, jag sitter ganska mycket framför datorn och spelar, så det skulle bli ganska ointressant :)


Kevin, vrf kallas du Glenn? ;o
Jag kallas oftast Glenn för att jag har några Göteborgs tröjor som jag går runt med ibland, och jag älskar Göteborg o just för att Glenn Hysén är från Götet så går dom efter det :)


Bor ni hos era föräldrar tilsammans, eller bor ni i en Lägenhet?
Både jag och Mikaela bor hos sin egen mamma, hon i hus och jag i lägenhet :)


Men kevin, varför tar inte du hand om Kelly medan Mikaela är i skolan? varför ska du hem och sova?
Jag tog inte hand om Kelly för att Mikaela hade redan bestämt med sin mamma att hon skulle vara barnvakt så då passade jag på att åka hem och sova.


Hur träffades du och Mikaela?
Vi träffades på Ung08 i Kungträdgården i Stockholm


Hur länge hade du och mikaela varit tillsammans innan ni började att ha sex?
Vi var inte ens tillsammans innan vi började ha sex.


Vad är det bästa med Mikaela?
Det finns så många bra saker med henne att jag kan inte nämna alla. Men det bästa är nog att hon är så sjukt underbar, hon säger vad hon tycker och tänker och hon älskar mig för den jag är :)


Hej. Har du varit med i V-haninge sjöscoutkår?
Vilken skola går du i? =)
Hehe nej, inte vad jag vet iaf :)
Jag går just nu i Berika som ligger i Riksäpplet i Haninge :)

Anonym
Postat 2010-12-13 kl 19:54:23

Varför använde inte du och Mikaela kondom när ni hade sex? :)

Sofia
Postat 2010-12-13 kl 19:59:51

www.raghaad.blogg.se värd att läsa

Josefin ..
Postat 2010-12-13 kl 20:01:01

Vad tycker dina vänner om att du blivit pappa ?

Och att du är tillsammans med en 3 år yngre tjej?

Svara snälla !!!

elin
Postat 2010-12-13 kl 20:05:24
Blogg: http://essj.blogg.se/

Sv; haha vad roligt att du kommer ihåg att de sålde kakor! :D Nej vi har inte sålt alla kakor än så vi har inte fått ihop alla pengarna ännu. Vad roligt med en kommentar ifrån dig! Älskar din blogg, går in på den hela tiden haha.

Hur hittade du till vår blogg? :)

Puss och Kram<3

Sandra
Postat 2010-12-13 kl 20:17:08

Hej! En fråga till kevin bara... Du sa att du spelar mkt framför datorn... Vad är det du spelar?? Wow eller?? Så fall, vilken server??:P Bara lite nyfiken:P Ha det bra, och lycka till med allt!

gulistan
Postat 2010-12-13 kl 20:18:53
Blogg: http://gulistaaan.blogg.se/

går du i riksäpplet :) vad trevligt :) och jag går i fredrika bremer :) undrar vilken linje du ska gå i efter Berika ?

sara
Postat 2010-12-13 kl 20:24:24

Asså en fråga, vad sa dina föräldrar och din släkt när de fick veta att du vart gravid? Tyckte de inte att det var konstigt?

magda,
Postat 2010-12-13 kl 20:38:38
Blogg: http://taherii.blogg.se/

jag har en fråga till dig michela hoppas jag stava ditt namn rätt, hehe;), men iaf, ville du ha barnet när du var så här ung?eller ville du vänta några år?

kram.

Linea
Postat 2010-12-13 kl 20:41:10
Blogg: http://essberget.blogg.se/bloggen

Fast egentligen är det ju så att alla heter Glenn i Göteborg. Inte bara Hysén ;)

hannnnnna
Postat 2010-12-13 kl 20:47:26
Blogg: http://hannnabrink.blogg.se/

din blogg är bäst :D <3

mikkis
Postat 2010-12-13 kl 20:48:05
Blogg: http://mikkisjolund.blogg.se/

TIll KEVIN.



Jag går oxå riksäpplet men har aldrig sätt sig hah ;d

Emma
Postat 2010-12-13 kl 20:49:32
Blogg: http://plingelingan.blogspot.com

Hej tjejen! duktig du är som är så ung och klarar moderskapet så bra!De är inte så lätt alla gånger, är själv 23 och har en liten på 4,5 månad och de är inte lättare för de! Är kevin pappa till bebisen?jätte söt är lilla tjejen! ha de bra =)

Nina
Postat 2010-12-13 kl 21:08:31
Blogg: http://skoskaf.blogg.se/

Oj då, om ni blev tillsammans när Mikaela var tolv och du sexton, och ni hade sex innan dess...



Inget illa menat! Kramar till dig, Mikaela och Kelly!

Anonym
Postat 2010-12-13 kl 21:15:51

Fan nice går i skolan bredvid din kille Kevin då :P

emma
Postat 2010-12-13 kl 21:19:16
Blogg: http://bbaraemmas.blogspot.com

hehe, alltid kul när kevin svarar på frågor :)

Debbie Doo
Postat 2010-12-13 kl 22:46:51
Blogg: http://debbiedoo.blogg.se/

Fråga till Micah: Vad skulle du göra om Kevin inte skulle vilja vara ihop med dig efter att du fött Kelly? Om han inte skulle vilja vara pappa??? Puss på dig <3



Fråga till Kevin: Vad skulle du göra om Micah dog? ( lite hemsk fråga :( men är bara nyfiken ^^)



Skulle uppskatta svar! Ha det bäst så länge! <3<3

Idabjörkman
Postat 2010-12-14 kl 14:21:57
Blogg: http://idabjork.blogg.se/

Alla heter Glenn i Göteborg! ;)



Glenn Holm

Glenn Hysén

Glenn Shiller

Glenn Strömberg



;)

Agnes
Postat 2010-12-14 kl 18:14:47

Alvarligt var ni inte ens ihop när ni hade sex?

Hur ansvarsfullt är det?

(inget illa ment)...

Malin
Postat 2010-12-14 kl 19:11:10

Kevin, du verkar så stadig och sansad! Många tonårspappor tar det nog mycket sämre än du, Mikaela ska verkligen vara glad att hon hittat en sån bra kille nu när det blev barn och allt!

Johanna
Postat 2010-12-14 kl 20:37:55

Hej Kevin !

Jag har en fråga... Michaela säger att ni ska ska förlova er, jag undrar hur kan ni tänka på det redan nu när hon ee 14 liksom ? och hur kommer det sig att ni hade sex om ni inte kände varandra ?

( Uppskattar svar =) )

Btw är stolta över er som gör det här, verkar vara äkta kärlek mellan er <3

omglol
Postat 2010-12-14 kl 22:40:01

Vad spelar du? ;D;D;D;D

Rebecca
Postat 2010-12-15 kl 08:03:08

"Agnes:

Alvarligt var ni inte ens ihop när ni hade sex?

Hur ansvarsfullt är det?

(inget illa ment)..."



HAHAHA! Ursäkta mig men vart/hur är du uppvuxen/hjärntvättad? Är du äldre än 12? Idag är det väldigt sällan det händer att man inleder ett förhållande om man INTE haft sex innan.

Madde
Postat 2010-12-15 kl 17:16:06
Blogg: http://twilightfanmadde.blogg.se/

Till Kevin



Bry dig inte om kommentare som Rebecca skrev.



Men jag undrar vart man ställer frågorna.



MVH Madde

linda
Postat 2010-12-22 kl 18:44:41

Slriv mer inlägg mickaela:)) älskar din blogg. PUss pusss. p.s här är en fråga tilll kevin.:bor mickkaela hemma hos sig,brukar du sova där? blir inte hennes föreldrar ireterande.Svar snälla . är nyfiken.



Kommentera inlägget här:

» Namn

» Mail

» Blogg/hemsida

» Kommentar