Socialarbetare

Postat 2010-12-14 kl 19:44:26

Några socialarbetare var här idag för att bara prata. Vi pratade om att jag och Kevin skulle ha gemensam vårdnad och om jag ville prata med någon skulle jag ringa och så vidare..
Dom sa också att dom fått in en Anonym anmälan om mig att jag var ledsen, och från en tillfällig e-mail.
Någon hade skrivit att dom läst att jag var ledsen på bloggen.
Men socialarbetarna tyckte inte det fanns något att utreda.
Jag ba "ahapp okej",det var det. Skulle gärna vilja se mailet.

Och sen fick jag en kommentar idag, ni såg smset jag fick av kevin längre ner? Där det står "Älskar dig!".
Om jag fattade kommentaren rätt så fick "Anonym" ett sms från min Kevin.
Det tror jag inte på.. försöker splittra mig och Kevin? Vi ska förlova oss.

ida - life by ida
Postat 2010-12-14 kl 19:50:34
Blogg: http://tyypiiida.blogg.se/

Vad roliga att ni ska förlova er! :D Så glad för er skull! kan du berätta mer om det?

Hanna
Postat 2010-12-14 kl 19:51:03

hejsan! :) när ska du och kevin förlova er? :)

Jag läser din blogg varje dag flera gånger om dagen för att se om det har hänt något nytt!

DU är verkligen en bra mamma! du ska ALDRIG klanka ner på dig själv eller säga att du är en dålig mamma! Du gör ditt bästa men man kan inte alltid vara den bästa! Hoppas på att få svar!

kram från hanna

Sofie
Postat 2010-12-14 kl 19:53:36

Folk har i alla tider stört sig på människor som vågar sticka ut och har de ärligt talat inget bättre för sig än att kommentera sådant på andra människors bloggar så tycker jag faktiskt synd om dem. Du vet vad som gäller och vad som händer i ditt liv bättre än någon annan och låt ingen lura i dig något annat.

Kram

PHOTOLENS » photo&style
Postat 2010-12-14 kl 19:59:13
Blogg: http://photolens.blogg.se/

Vad kul med förlovning! Tror ni kommer leva lyckligt förevigt, och hoppas det. Hoppas Kelly stärker er relation och håller er ihop för alltid. Ett stort grattis till er, håller tummarna uppe, för detta klarar ni! :)

m
Postat 2010-12-14 kl 20:01:01
Blogg: http://marianickolina.blogg.se/

Va stark! Folk kan säga vad som helst för att förstöra. Fortsätt bara va den bästa mamman som du redan är! Kram

bella
Postat 2010-12-14 kl 20:02:46
Blogg: http://igustafsson.blogspot.com

tro inte på den skiten! :)

tycker faktiskt att det är riktigt starkt av dig att behålla barnet. för det finns ju så mycket konstigt folk der ute. kramar till dig!

Kiky
Postat 2010-12-14 kl 20:05:09

Fett kull att ni ska fölåva er...<3333

LORISSA LOVEBOMB
Postat 2010-12-14 kl 20:05:15
Blogg: http://lorissalovebomb.se

Jag vet att det är stort och så... men anonyma folk som hävdar att det skickas sms kan ge sig. Tro inte på det, tänk inte på det.



Grattis till förlovningen :)

ellie
Postat 2010-12-14 kl 20:05:19
Blogg: http://myrslokens.blogg.se/

Men orka att folk är avundsjuka och anmäler och försöker splittra dig och Kevin. Herregud vad folk är patetiska!

Anonym
Postat 2010-12-14 kl 20:07:38

du är bäst. gör din grej!

Anonym
Postat 2010-12-14 kl 20:08:02

det står att dem som äger bloggen måste acceptera kommentaren innan den visas så jag undrar bara varför du accepterar sånna där dumma kommentarer?<3

hoppas jag kan få ett svar:D

ojj höll på att glömma, va kul att du och kevin

ska förlova er grattis!:D<3

lycka till med kelly nu kraam :D<3!

E M E L I E R E S E R!!
Postat 2010-12-14 kl 20:09:28
Blogg: http://emeliereser.blogg.se/

låt bara itne folk få förstöra för er!

Lena
Postat 2010-12-14 kl 20:10:03
Blogg: http://lenaljung.blogspot.com/

Snälla du.... lyssna inte på folk som vill förstöra! Det kan vara svårt att inte läsa sånt skit men försök i alla fall att inte läsa negativa saker. Det mår du bäst av.

Människor kan ägna energi åt märkliga saker, och en av dom är att splittra par och vara negativa.



Bry dig inte om dom, utan lev ert liv istället.



kram

Anonym
Postat 2010-12-14 kl 20:10:24

tro vad du vill, har aldrig sagt nått tidigare för att jag visste att du inte skulle tro mej. fråga kevin själv, nån gång måste han väl erkänna

Anonym
Postat 2010-12-14 kl 20:17:21
Blogg: http://blackred.blogg.se/

http://blackred.blogg.se/

josefine
Postat 2010-12-14 kl 20:18:11
Blogg: http://osin.blogg.se/

du skrev ju inte ut kevins nummer så hur skulle den som skrev det veta om det var från han? haha :D

hanna
Postat 2010-12-14 kl 20:18:48

Hejsan! :)

Jag beundrar verkligen dig, jag är själv snart 15år och skulle aldrig klara av att ta hand om en egen bebis, du är verkligen jätte stark.!

Du ska inte bry dig om vad den där killen skriver, du väljder ditt liv, och jag tycker du valde rätt!

Det jag vill säga är att jag ser upp till dig och tycker du är en stark tjej!



KRAM

Anonym
Postat 2010-12-14 kl 20:19:20

åh, fan va kul! grattis!

jennifer
Postat 2010-12-14 kl 20:19:20
Blogg: http://jennifersdays.blogg.se/

det finns folk till allt!



kika gärna in på min blogg. skriver om mina vänner, shopping och innebandy. skulle vara jättekul om du lämnade en kommentar.

kram

Maria
Postat 2010-12-14 kl 20:21:49
Blogg: http://miiasegen.blogspot.com

Åååå, va kul att ni ska förlova er<3

Har en tävling på G!

Kika gärna in!

emma
Postat 2010-12-14 kl 20:38:08
Blogg: http://bbaraemmas.blogspot.com

ska ni förlova er nu, eller är det typ "framtidsplaner"? :)

grattis iallafall :D

vera
Postat 2010-12-14 kl 20:39:02

hej, din blogg owns!!! sluta aldrig att blogga... måste bara tillägga att du, och självklart kevin också, är så himla starka!



jag blev väldigt nyfiken när du skrev att ni ska förlova er. när ska ni göra det, ska ni gifta er också och ska ni skaffa fler barn? hoppas att du svarar <3

Madde
Postat 2010-12-14 kl 20:41:47

Den som skriver så är svartsjuk. Du har en fin familj och ta vara på den. =) De som skriver så önskar att de har det du har =)



Kram

julia
Postat 2010-12-14 kl 20:44:07
Blogg: http://www.vivalajulia.bloggplatsen.se

Hej !

jag heter julia, är en 15 årig tjej som bor i åtvidaberg. Ja, vad ska man säga ? Jag drömmer själv om att få ett barn och bo i en egen lägenhet med du vet pojkvännen ? haha, men för mig så går det inte så bra i skolan, ligger efter för att jag jämt är sjuk.. så det får nog vänta iallafall. Jag läser din blogg flera gånger om dagen, jag älskar den. Jag älskar att du blev gravid och födde en liten tjej. Jag tycker att ni verkligen är så jävla söta. Det är fantastiskt hur stark du är, jag har läst allt du varit med om, jag har själv varit med om mycket mycket.. och orkar knappt vardagen, men du tar hand om en bebis också. Du är tamejfan underbar ! Jag ska också berätta att för en vecka sen så var jag på sjukhuset, gyn akuten typ.. så kommer det in en tjej, som är så lik dig, lika lång, samma hårlängd och färg, ser ut som du, har en liten mage och jag tänkte att det var du, med magen som höll på att dra ihop sig du vet? Och så kommer en läkare eller något och ropar " Miccah " typ, Och jag satt där och kände mig så jävla cool som sett dig i verkligheten, men så vart jag besviken att jag itne hade pratat med dig.. sen när jag kommer hem går jag direkt och läser din blogg för att kolla vart du bor.. så bor du i sthlm :( och jag var på lkpgs sjukhus. Så besviken jag vart !

Menmen, jag slutar aldrig läsa din blogg för det !

Har även en kompis, en 93a som föder om 2 veckor. Gav henne din blogg och hon läser den hela tiden :)

Lycka till med kelly och sköt om dig också, och kevin med.

Kram på dig ! // julia

Texas Hörberg
Postat 2010-12-14 kl 20:51:49
Blogg: http://www.texass.bloggplatsen.se

Hej Mikaela, Kevin och självklart lilla Kelly också :). Om man skulle vilja skicka iväg en present till dig/er, vilken adress ska man skicka till då?. Om du inte vill skriva ut den på bloggen kanske du har lust att skicka den i ett mail?

pussokram på er och lycka till med allt :D<3

Ida
Postat 2010-12-14 kl 20:57:22
Blogg: http://sweetspeak.blogg.se/

STORT GRATTIS TILL ER BÅDA!

Mikaela du är så fruktansvärt stark, världens bästa förebild! Tack för att du finns! Du gör världen lite ljusare! :) <3

Anonym
Postat 2010-12-14 kl 20:59:33

ska du förlova dig? :o du har bara levt i 15 år, du har så mycket kvar, men slösar bort det. 15 år och förlovar sig :O

Pernilla
Postat 2010-12-14 kl 21:11:04
Blogg: http://bampifoton.blogg.se/

Jag har inte kommenterat förut. Men nu måste jag bara lämna en kommentar. Den här personen som anmält, för det första tror jag bara denna personen är rätt avundsjuk, sen för det andra kan jag inte förstå hur hon kan med att anmäla ngn hon aldrig mött. Du är en ung mamma, tyvärr för dem mycket skit. Alldeles för mycket tyvärr. Jag tycker du verkar vara en bra mamma till Kelly och det är ju underbart att du har en bra kille med. Personen som anmält borde väl ändå förstå att du bor hemma, vilket innebär att du kan få hjälp när du behöver. Vilket en mamma i vilken ålder du än tillhör behöver. Jag hoppas personen som anmält, sitter hemma och skäms. Fy säger jag bara! Man gör inte så mot dig, speciellt inte mot lilla kelly. Alla har det tufft, jag tror inte det finns en enda perfekt mamma där ute i världen. Alla gör sitt bästa. Kämpa på tjejen! Kramar till dig! <3

mickis
Postat 2010-12-14 kl 21:24:02

gud va kul att ni ska förlova er!

jag läser din blogg varje dag och tycker att du är en otrolig tjej. så som du är borde alla vara. du är helt otrolig att du vågar stå för dig själv!

men jag har en liten fråga...

vad har du för intressen? sjökv älkar jag att sjunga! :)

hare bra <3

Malin!
Postat 2010-12-14 kl 21:27:53

Hej! Låt dig inte påverkas av den anmälan men tänk dig för vad du skriver i bloggen för det är dig och Kelly det kan gå ut över för blir det flera anmälningar så kan du bli utredd och hamna på ett hem där du får bevis att du klarar av att ta hand om Kelly vilket inte är så kul! Säger inte detta för att vara elak gillar din blogg och tror du fixar att vara mamma galant :)

Kram

Isabelle
Postat 2010-12-14 kl 21:29:38
Blogg: http://dennisflicka.blogg.se/

Hej!

Grattis till förlovningen! Jag har börjat läst din blogg och tycker att du verkligen är modig som vågat bli mamma :)



Jag tror också att det bara är någon som håller på och jävlas med dig, fick nästan likadana kommentarer på min förra blogg av någon som var "anonym" och det sårar faktiskt. Men bry dig inte om det. Jag menar.. finns det inga fördomar här i livet, hur skulle vi vara då? ;)

Kram!

83:a
Postat 2010-12-14 kl 21:30:29

Men micah, man förlovar sig inte när man är 15 år gammal! Det gör man när mannen friat och ett bröllop stundar.

Det där med förlovade tonåringar är en fjortisgrej som var poppis för 10 år sen.

Ida
Postat 2010-12-14 kl 21:36:58

Hej! Kul att ni ska förlova er, jag var i din ålder när jag förlovade mig med min pojkvän, jag är sexton nu. Jag tycker det är härligt att se en tjej i min ålder ha både barn och pojkvän, du tror på erat liv tillsammans, det är inte många i vår ålder som satsar på förhållandet.Kul att hitta någon som man har lite gemensamt med :) kram

julia
Postat 2010-12-14 kl 21:39:53

haha vilka töntar! Hur i h-vete skulle den kunna veta att det var från samma person? Den som skrev det där har ju inte direkt sett din killes nummer så? Aja strunta i sånnadär omognamänniskor! :)

Denise - Mamma till Kevin
Postat 2010-12-14 kl 21:41:13
Blogg: http://blogg.mama.nu/kevinsmamma

Men herregud vad folk håller på!

Jag förstår att du tröttnar.



Men du får se det positiva i det hela.

Det är inte lätt att ha en attraktiv pojkvän som alla vill ha ;) Så brukar jag tänka när tjejerna drägglar över min kille. Haha.



Och grattis till förlovningen, när den väl äger rum!

Kram på dig.

therese
Postat 2010-12-14 kl 21:43:47

Denna bloggen verkar bara förstöra för dig, vill säga människorna som läser den. Kanske borde ta en paus och lägga bloggen åt sidan ett tag? Ägna dig åt din pojkvän, ditt barn och din egen hälsa. Komma på fötterna igen och stabilisera dig här i livet. Kan tänka mig att du har det jobbigt just nu och det är nog de lättaste. Du lägger nog rent för mycket energi på denna bloggen, energi som behövs åt annat. Kämpa på!

Emodia
Postat 2010-12-14 kl 21:49:10
Blogg: http://emodia.blogg.se/

folk är sjuka... De försöker alltid splittra "kändisar" vet inte varför..



Men grattis iaf =) Hoppas ni får fin framtid tillsammans och med Kelly såklart!

saandru
Postat 2010-12-14 kl 21:51:10
Blogg: http://saandruuslife.blogg.se/

orka seriöst försöka förstöra mellan er.. ni e hur söta som helst, har världens vackraste dotter och ni e underbara föräldrar <3

jag önskar er all lycka till i framtiden =)

Moa Lillgren
Postat 2010-12-14 kl 22:14:43
Blogg: http://moalillgren.blogg.se/

Åh va roligt att ni ska förlova er! Kelly är helt bedorande! Det är så roligt att följa din blogg! Lycka till med allt! :) <3

amanda
Postat 2010-12-14 kl 22:15:49

oj ska ni förlova er! jag väntade på att du skulle skriva det! ni kommer få det utmärkt tillsammans! lycka till, och bry dig inte om såna kommentarer, jag kan förstå att man blir ledsen men dem personerna som skriver är inte bättre själva, så tänk positivt! du har det ju säkert jätte bra med kevin och kelly, ni får ha det bra! :) jag tror på er!<3

Fanny
Postat 2010-12-14 kl 22:16:34
Blogg: http://faffiie.blogg.se/

Lyssna inte på sådana personer-.- det är inte värt det (inte för att du verkade tro på det heller) Personen i fråga kan jag slå vad om har en hemsida som heter nolife.se

Och grattis till att du och Kevin ska förlova er! :D

Men om/när ni gör det, skuller du vilja att han typ gick ner på knä och friade, eller bara att ni bestämde det??

Jag önskar dei alla lycka<333 Och Kelly och Kevin såklart<3333

elin
Postat 2010-12-14 kl 22:19:54

sånna människor är idioter som kommenterar sånt!

kul att ni vill förlova er, riktigt gulligt :)

I AM BAAM - Göteborg Edition
Postat 2010-12-14 kl 22:19:59
Blogg: http://iambaam.blogg.se/

Dåligt av personen som skickade mailet och skrev kommentaren. Personen som skrev mailet har ingen rätt att lägga sig i ditt liv!! Du är stark nog att be om hjälp om du behöver det.

Sofia - joy is the best makeup
Postat 2010-12-14 kl 22:28:48
Blogg: http://sofy.blogg.se/

Förlovning, vad roligt! Jag känner igen mig, vi förlovade oss 17 och 18 år gamla förra året. :) Önskar er all lycka. Stor kram

Alicia
Postat 2010-12-14 kl 22:30:34

Kan man få några tips till bloggen, för jag läser din blogg varje dag och jag vill få lite tips om hur man ska göra för att få en bättre blogg en vad man har nu? Jag vill gärna att du svarar på det här :) Kram! :D

Anonym
Postat 2010-12-14 kl 22:36:12

Den personen är bara avundsjuk ! Du är en Underbar mamma :)

Va kul att Du och Kevin ska förlova er ! Grattis :)

Kram <3

Nina 24, mamma till Hugo & tvillingarna Max & Vincent
Postat 2010-12-14 kl 22:41:42
Blogg: http://ninawikizz.blogg.se/

Men herregud, någon mailade soc för att du var ledsen..

som om en förälder inte får vara ledsen?

Man är ingen sämre förälder bara för att man är ledsen eller deppig, jag känner såå många som är deprimerade ( jag själv också) och har barn och inte fan är dom sämre föräldrar för det.

Även om man är djupt deprimerad så är barnen ens allt, man gör allt för dom ändå.

Stå på dig,du är bra!!

Maria
Postat 2010-12-14 kl 22:44:30

Snälla söta, rara underbara flicka! Du är en fantastisk mamma, Kevin verkar också vara en fantastisk pappa. Ni må vara unga men ingen kan väl undgå att se att ni älskar er dotter (och varandra) och tar hand om henne mer än väl? Ni är underbara, tänk vilken tur lilla Kelly har som har fått er till föräldrar!

Hoppas att du inte tar åt dig allt för mycket av idioter som inte verkar ha något eget liv. Tänk på att det är normalt att vara ledsen ibland också, konstigt vore det annars! Du är en jättebra mamma, jag beundrar verkligen ditt mod.

Julia
Postat 2010-12-14 kl 22:45:38

Denna person är helt dum i huvudet. Jag tycker att du är en utav världens mest starkaste personer jag nånsin sett! Inte stark typ som att lyfta, men du fattar. Du är en fantastisk mamma, och det kommer du fortsätta att vara. Kelly kan skaffa sig lycklig som har sådana vackra, omtänksamma och kärleksfulla föräldrar. Du ska inte bry dig om vad någon annan säger, du är stark och du är modig. Det är det enda som betyder något! Kram på dig och sov lite <3

Tess
Postat 2010-12-14 kl 22:54:21
Blogg: http://highlandertess.blogg.se/

Eftersom personen ifråga är anonym så är det säkert någon som vill splittra er. Patetiskt!

Livmoderskeppet
Postat 2010-12-14 kl 22:57:26
Blogg: http://livmoderskeppet.blogspot.com

Oj, någon anmälde till soc för att du skrivit att du kände dig nere på bloggen? Folk alltså... Och visst är soc alltid, vad jag vet, inkopplade när det handlar om omyndiga föräldrar, men att folk anmäler till soc för att man är nere en dag?



Min kompis blev ledsen när hennes mormor fick en stroke i förra veckan. Bäst jag anmäler till soc, för en mamma får ju inte känna sig ledsen! Suck...

Larry
Postat 2010-12-14 kl 23:00:10
Blogg: http://lennyolarry.blogg.se/

men suuuuck, du är ju fan inte mogen nånstans att förlova dig? du och din kille blev ju just tsm? Spela roll om ni har barn eller inte, eller snarare när du har barn borde du fan ha mognat upp dig så pass mke att du inte springer och fjortisförlovar dig. Idiot.

Anonym
Postat 2010-12-14 kl 23:12:19

vet du vad mikaela igentligen e det bra ha stöd från soc typ kontakt person. man behöver ej prata alltid. men tex skulle någon anmäla dig så vet soc hur du mår osv o då ka nde ej anmäla. sen finns det inget som heter anonymt utan din mor kan kräva att ni ska se brevet. ma nefår ej anmäla folk anonymt kram

Linnéa
Postat 2010-12-14 kl 23:19:14

Grattis till att ni ska förlova er!! <3 Jättemysigt!

Jag vill också, men min kille är så tröög med det :P :(

linda
Postat 2010-12-14 kl 23:48:09

hej, skit kul att ni ska förlova er ! jag tycker inte att ni är för unga eller något ! jag har själv vart förlovad. vart förlovad när jag var 16 med min pojkvän som är 18. dock gjorde vi slut ett halv år senare men det var pga att vi var för olika. lyssna inte på att förlovning förstör och sånt för det gör det verkligen inte. jag blev mycket säkrare på mig själv och min pojkvän efter det. Nu är jag oh han tsm igen och ska snart förlova oss igen hehe. vi planerar även framtiden :)



Men som sagt skit kul! härligt att du hittade din rätte så tidigt och att du sluppit bli hjärtekrossad pga letandet efter den !

joosefinnoordberg.blogg.se
Postat 2010-12-14 kl 23:51:23
Blogg: http://joosefinnoordberg.blogg.se/

Jag gillar din blogg riktigt mycket och du har en väldigt fin och söt bebis :D Och grattis till dig och din kille :D



Josefin :)

Sofia
Postat 2010-12-15 kl 00:03:49
Blogg: http://rockferries.blogg.se/

Grattis i förväg, ska nämligen snart förlova mig själv med min älskade man.



Jag vet hur de känns när en människa är så otroligt bitter och avundsjuk. Har haft en själv häck i häll i 3 år och dessutom önskat mitt barn död men jag menar. Skit i personen, vill bara ha din uppmärksamhet och får hon/han det så ja vem vet, den personen kanske tycker att de är kul?



Nä ursch för sådana människor.



Önskar er all framtida lycka och jag hoppas du önskar samma till mig :D

Livmoderskeppet
Postat 2010-12-15 kl 01:32:51
Blogg: http://livmoderskeppet.blogspot.com

Larry: Så enligt dig är det ett större steg att förlova sig än att redan ha skaffat barn ihop? Folk kan ju bryta förlovningen när de vill. Inget juridiskt bindande i det. Vissa är ju förlovade i tio år innan de gifter sig. Det betyder bara att man vill gifta sig. Man kan ändra sig under tiden. Det är en "prövotid".



De får inte planera att gifta sig framöver för att det är omoget beslut om man har barn ihop?

kottenliten
Postat 2010-12-15 kl 01:41:40

hej vännen.. vill bara säga att du ska vara försiktig med socialtjänsten, dom kan verkligen vara elaka och jättehemska ibland, ganska ofta faktiskt. gör allt du kan för att få dom att lägga ner ärendet, snarast möjligt. jag vet vad jag pratar om i detta fallet, tro mig. dom tvångs omhändertog mig och samtliga syskon bara för att min mamma lämnade mina småsyskons pappa. snälla du, bryr mig verkligen.

Erica
Postat 2010-12-15 kl 07:17:00
Blogg: http://surpricebox.com

ja hoppas VERKLIGEN INGEN försöker splittra er!! Jag vet själv De var en som försökte splittra mig och Daniel och det blev så att Daniel visste inte vad han skulle tro och hans känslor skönk drastiskt.. De va min syster som tog min mobil och skickade hatiska mail då jag var och handla hem något att dricka när ja bodde hos henne men då tog ja mitt pick och pack och försöka hitta något boende tills vidare pga köerna var för långa och socialen inte ville hoppa in.. då fick jag klara mig själv.. Sen ville inte Daniel se att ja mådde illa hela tiden så han tog hem mig..

Och idag lämnar ja inte någon mobil någonstans så att hon ska försöka förstöra igen.. :( Det var de Och idag är vi förlovade och varit tillsammans i 3 år .. sedan 31/8-2007 hoppas ingen gör så mot er via sms mail eller här på bloggen..



kramar om

Malin
Postat 2010-12-15 kl 08:06:13

Tyvärr det som är risken med en blogg :/ Vem som helst läser dina inlägg och tolkar dom på deras sätt.

Har en vän som hade lagt ut en bild på sin dotter vars hon hade en litet blåmärke i pannan från när hon stött huvudet i bordet som alla barn gör nångång. Pga den bilden kom soc förbi eftersom dom fått anonymt tips om att barnet for illa. Som turen var insåg ju soc snabbt att det var falska anklagelser.



Sen när du är en ung mamma kommer du alltid bli granskad hårdare av alla. En del vill se dig misslyckas bara för att få säga "vad var det jag sa!" så ge inte upp Michaela. Kämpa på och var dig själv. Du är en stark människa! Vi unga mödrar har det tyvärr hårdare än dom äldre, så vi får bevisa mer.

Britt
Postat 2010-12-15 kl 08:29:03

Vad mysigt att ni ska förlova er.

sofie
Postat 2010-12-15 kl 09:14:51

Ett barn som får mycket kritik lär sig att fördöma



Ett barn som får uppleva fientlighet lär sig att slåss



Ett barn som görs till åtlöje utvecklar blyghet



Ett barn som ständigt får uppleva skam lär sig att känna sig skyldig



Ett barn som behandlas med tolerans lär sig tålamod



Ett barn som får uppmuntran lär sig förtroende



Ett barn som får berömlär sig att uppskatta



Ett barn som får lära sig rent spel lär sig rättvisa



Ett barn som accepteras och möts med vänskap lär sig att känna kärlek i världen.



du kevin och kelly kommer få det fantastiskt och jag önskar er all lycka! strunta i vbad anfra tycker även om du blir sårad, dem vill säkert baar villja att du ska verka osäker! men du är stark och kelly har en bra mamma och pappa!

ni klarar detta, och grattis för förlovningen!<3

Hachi~
Postat 2010-12-15 kl 11:45:15
Blogg: http://hachi.se

ååh, ska ni förlova er? guud var roligt!! :DD<33

Anonym
Postat 2010-12-15 kl 14:45:33

Om folk börjar skriva såhär så är det värt att vänta. Tro mig, är man anonym och skriver sånt där så vill man ej förstöra elelr ha uppmärksamhet, då rä det en varning till dig. Har varit med om samma sak så mitttips: reda ut det.

Anonym
Postat 2010-12-15 kl 15:51:03

Kola ipadressen!!

amanda
Postat 2010-12-15 kl 16:45:39

tyvärr så kan jag nästan säga att du får skylla dig själv. Vissa av de inlägg du har skrivit på bloggen kan tolkas väldigt, väldigt, fel. Och du borde tänka dig för vad du skriver då din blogg har blivit rätt så känd. Förstår att saker och ting kan vara väldigt jobbigt ibland men då är inte bloggen ett ställe att vända sig till längre, inte i ditt fall, du får köpa dig en dagbok och skriva det värsta i den istället

amanda
Postat 2010-12-15 kl 16:56:22
Blogg: http://framboiiises.blogg.se/

Du är verkligen en stark tjej, du orkar ta hand om ett litet barn samtidigt som du får en massa taskiga kommentarer och folk som säger en massa om att kevin har vart otrogen osv.

Lycka till med förlovningen och kelly :)

Amina
Postat 2010-12-15 kl 17:26:10
Blogg: http://skrattandevinden.blogg.se/

Personen kanske menade att jden oxå fått ett mess från en anna kevin samma dag där det stod samma sak?

Grattis till förlovningen!

Robert
Postat 2010-12-15 kl 19:12:41

Anmäla till socialtjänsten nu!

Rebecca
Postat 2010-12-15 kl 22:17:34
Blogg: http://littlemissdreamy.blogg.se/

Så roligt att ni ska förlova er (när ni än väljer att göra det)!

Anonym
Postat 2010-12-15 kl 23:15:40

KUUUL! :D grattiiiis <3

Louise
Postat 2010-12-16 kl 22:39:48
Blogg: http://lalie.blogg.se/

Du kan nog vara ganska lugnt angående det där för det stod bara keven ny tror jag på din telefon så hur ska hon veta att det är samma när det inte står något nummer? ;) Sen blir det lätt att någon försöker förstöra när man går ut med förhållanden på bloggen :) Kram

Neapea
Postat 2010-12-17 kl 07:36:24

Du ska inte bry dej om sånt där skit som folk säger! Alla är bara grymt avundsjuka, så är de jämt när nån gottar sig i lyckan utav en hel familj.

Om jag fattar de rätt är Kevin pappan ? (är ny läsare så ) Alla vill ha de som du har, ett vackert litet barn & en pojkvän som älskar dej! Låt folk bara vara, dom kommer aldrig få de du har :) Jag har själv vart med om de, men vi har dock inget barn, Jag valde en abort.

Josefine
Postat 2010-12-24 kl 03:38:32
Blogg: http://josefjong.blogg.se/

Jag hoppas du läser den häs kommentaren,

jag beundrar dig för att vara en bra mamma. Om jag skulle bli gravid skulle jag npg mest bara vela dö.. Jag är 17 år nu, då jag var 15 ½ så blev jag tilsammans med min nuvarande pojkvän, han är den mest underbara person och jag skiter i vad folk säger sålänge jag själv vet vad jag tycker och känner. Redan efter 4 månader i ett lite halvt upp och ner förhållande med honom så frågade han om förlovning, jag sa ja och det var nästan just innan jag fyllde 16. Många tyckte det var konstigt och udda men vi kände för det och det är det viktiga, det har gjort mig ännu mer beslutsam och höjt min kämparglöd för att få vårat förhållande att vara. Snart har vi varit tillsammans i två år och vi båda hoppas på många fler.



Kommentera inlägget här:

» Namn

» Mail

» Blogg/hemsida

» Kommentar