pretend

Postat 2010-12-20 kl 18:00:07

Jag hatar att låtsas att man mår bra, när man egentligen mår skit.

Nu är Kevin här, och jag har inte ätit på hela dagen. Så vi ska gå till pizzerian. För vet ni vad jag tänkt på? Ju mer jag går ner, desto mer kommer mina revben synas(eftersom jag har så stora revben). Så det räcker med att jag tränar låren sen. Men fortsätter äta normalt. Så alltså : PIZZA!

ps. döm inte folk. snälla. det är så dumt.

Anonym
Postat 2010-12-20 kl 18:07:53

hahahha, du säger att du är fet och så går du till pizzerian , riktigt smart ide om du vill gå ner, hmmm eller inte !

Johanna
Postat 2010-12-20 kl 18:10:29
Blogg: http://bbaraajohanna.blogg.se/

hej, vilken fin blogg.Jag har läst den i några dagar nu och läst hela ''historien''.

Vad duktigt att du klarar av småbarn i så tidig ålder.

En tjock katt i en smal värld
Postat 2010-12-20 kl 18:11:01
Blogg: http://tjockkatt.webblogg.se/

Fast det går inte att punktförbränna...

Anonym
Postat 2010-12-20 kl 18:12:58

Ja och om du bara äter ien pizza på en dag så blir du ju inte smalare och hur ska du orka med Kelly om du inte äter och mjölken blir ju inte så speciellt energirik heller!!

Debbie
Postat 2010-12-20 kl 18:16:33
Blogg: http://debbiiieelandberg.blogg.se/

Tycker verkligen att du ska äta pizza :D Skit i vad alla andra säger, bara du trivs, och man kan vela fram och tillbaka om sig själv. Jag tycker du är fin som du är :)

Emma
Postat 2010-12-20 kl 18:22:34
Blogg: http://emmaelisabeth.se

Jag dömer inte att du mår dåligt, det gör jag med. Men snälla Mikaela var försiktig. Min mamma har mått dåligt och gör det och jag märker sånt. Det gör Kelly med, att du mår dåligt. Jag mådde dåligt att mamma mådde dåligt. Var rädd om dig!

Marla
Postat 2010-12-20 kl 18:23:42

Jag tycker du borde kontakta någon, om du inte redan gjort det. Att få anorexia är inte roligt. Vet inte hur långt du har gått än, men med tanke på att du har en liten bebis borde du verkligen fokusera på att göra dig av med dina "ätstörningar". Jag dömer dig INTE, har själv anorexia och vill inte att andra ska trilla dit. Kämpa på, och kom ihåg att du är vacker som du är!

Elionore
Postat 2010-12-20 kl 18:26:17
Blogg: http://tynellelionore.blogg.se/

Men idiot, hon förklarade ju att hon skulle äta normalt och BARA TRÄNA LÅREN!!! Pucko..

Fan vad jag hatar sånna som dig, anonyma skitar som har ett värdelöst liv. VÄX UPP!!



Krama dig själv och Kelly från mig :)

filicia
Postat 2010-12-20 kl 18:27:12

men låt henne! hon har fan inte ätit på hela dagen!!!! keep your eyes away from this blogg om du ska komentera saker!

Anna L
Postat 2010-12-20 kl 18:28:41

Tänk på en sak, du har precis fått barn - du kan inte gå ner allt på en gång!!! Va stolt över din kropp som kunna bära och föda fram underbara Kelly!

Erika
Postat 2010-12-20 kl 18:29:14

Ät riktig mat, både frukost, lunch och middag. Träna regelbundet. Då kommer säkert kroppen i balans när det gäller både vikt och form och framför allt: du mår bra. :)



Vissa dagar är man inte på topp, är ledsen och kanske inte äter ordentligt. Det får man acceptera, imorgon är en ny dag. :)



Extra kilon eller ej, jag tycker att du är vacker! Lycka till!

rozhins
Postat 2010-12-20 kl 18:30:45
Blogg: http://rozhins.blogg.se/

det är bra att du tänker så =] jag tycker personligen att man kan träna och äta normalt samtidigt. man ska inte svälta sig själv men man kan bli liiiite nyttigare.

lisa
Postat 2010-12-20 kl 18:33:18

men sluta hacka på henne! hon är 15 år. nästan varenda unge i den åldern har liknande tankar och mår dåligt från och till. hon är tonåring, hon ska fan känna så!



jag tycker du kämpar på bra mikaela. hoppas du mår bättre snart!

Camilla
Postat 2010-12-20 kl 18:36:34
Blogg: http://camillaaaandreasson.blogg.se/

Asså snälla nån.. vad var det sista hon skrev i inlägget?? DÖM INTE!!!

visst du kan få tycka så om du vill det, MEN HÅLL DET FÖR DIG SJÄLV FÖR FAN!!!

Är så himla trött på alla som ska vara så himla dryga och elaka på kommentarer hela tiden! jag förstår inte det roliga i det??



Och till dig mikaela: Du är en underbar tjej, och du är fin som du är! Kevin älskar dig för den du är, eller hur? :) Jag tycker du ska vara stolt över din kropp! :D

Och en pizza eller två ibland förtjänar alla! :D

Massa kramar <3

Anonym
Postat 2010-12-20 kl 18:38:19

Fungerade den krämen till bristningar som du beställde?

lilla jagggg
Postat 2010-12-20 kl 18:39:09

hejhej,

jag är 13 år och jag väger ca 50 , 7 kg

och är 154,5 cm lång.

det är mkt enligt mig nästan alla i min klass har platta magar utom jag ( jag går inte på ngn sport elr ngt ) så jag sa till pappa att jag skulle få platt mage. jag visste att det skulle ta lång tid men jag skulle klara det.

men jag har fortf min mage kvar :(

men jag har iallafall börjat , och det är en riktigt bra start !

jag ar du lovar dig , lovar du dig själv . skriver ner hur många steg du ska gå per dag elr hur många kalorier du ska göra av med , DÅ KOMMER DU KLARA DET ! (säg inte så onda saker om dig själv , alla är olika och alla kommer alltid att va det. ) puss

E M M I E
Postat 2010-12-20 kl 18:41:08
Blogg: http://byemmiie.blogg.se/

Du ovanför, där uppe alltså.

Varför kommenterar du ens? Att göra folk ledsna när de redan mår dåligt är bara så.. idiotiskt? Självklart vet jag inte hur Mikaela reagerar på såna kommentarer, men ni förstår väl själva att man tar åt sig? Håll käften om ni inte har något bra att säga!

julia
Postat 2010-12-20 kl 18:46:20

har du msn eller nått? :)<3

du verkar så himla gullig!

Nellie
Postat 2010-12-20 kl 18:50:09

Hej jag tycker inte du ska trycka ner dig själv så mycket. För att du har säkert sån depression som man kan få efter man föder och det e faktiskt vanligare än du tror och du kan prata med din barnmorska om tabletter och jag vet ej om man kan ta det om man ammar som du gör men jag vet att du kommer må bättre. För grejen är att det kan bli värre och du vill inte förlora din dotter. Och jag menar det när folk är dumma och hör av sig till socialen för att du skriver bad du känner på din EGNA blogg. Jag tycker du e grym. Kram Nellie

Jenny
Postat 2010-12-20 kl 18:53:31

Till ovan: Sluta klanka ner på andra bara för att du själv inte har ett liv!

Anonym
Postat 2010-12-20 kl 18:55:07

tycker de e smart ;) man ska äta vad man vill så länge man mår bra, fast för mycket e ju inte bra heller xd



men tänk så här, mer än lagom men mindre än för mycket xd haha



lycka till mej din lilla tjej

Anonym
Postat 2010-12-20 kl 18:59:22

Men alla måste få unna sig någon gång att äta pizza, det är ju inte så att hon äter det varje dag, om hon ätit det varje dag så hade jag ocså börjat undra att hon gnäller på vikten. Men nu är det ingen fara? Låt henne unna sig det, pizza är jätte gott.

Malin
Postat 2010-12-20 kl 19:00:21
Blogg: http://malinholmbergs.blogg.se/

De är bra att du unnar dig!! Och pizza som är så gott, jag skulle gärna tacka jag till de! :D Skit i alla negativa kommentarer! DU har en underbart fin kropp även om du inte kanske alltid är nöjd med den men du har faktiskt de!! Fråga Kevin så kommer han säkert säga lika dant. Du är stark Mikaela! <3 Fortsätt kämpa!! :D

Anonym
Postat 2010-12-20 kl 19:04:34

Herreduuf, hon sa ju att hon inte vill att vi dömmer!!! Hon äter väl pizza om hon vill...

Anonym
Postat 2010-12-20 kl 19:13:08

asså vad fan.. dina revben är inte större en någon annans, allas skelett är väldigt lika.. herregud.



Och det du känner är typiskt 15 årings känslor så förstår att du känner dem, men försök fokusera på din dotter istället för allt annat skit som finns, för dit liv kommer bli tuggare, mycket tuffare.

Andrea
Postat 2010-12-20 kl 19:15:23

Starkt av dig! Ät exakt vad du vill! och bara så du vet tycker jag att du är helt perfekt! Fortsätt som du själv vill och lyssa inte på vad andra tycker om dig!

Tänk på att folk är oftast gladare när man äter vad man vill och inte tänker på vad man äter!

Anonym
Postat 2010-12-20 kl 19:28:22

Hej!Jag är 13 år och är riktigt tjock.Jag vill inte bli smal för att se bra ut, utan för att få min hällsa att må bra.Jag försöker hela tiden, men jag går inte ner..Kan du tipsa mig vad jag kan göra för att gå ner 10 kg?Och gym går ju inte..Och om det finns någon diet som funkar snabbt, berätta GÄRNA!



Hoppas du och dina fina bebis kelly har det bra där hemma, ni båda förtjänar det bästa!

nathalie mamma till Theo
Postat 2010-12-20 kl 19:34:58
Blogg: http://theosmammanathalie.blogg.se/

du är perfekt som du är, intala dig själv det! Herregud du är 15 år och mamma du är STARK du är en förebild, försök intala dig själv det. Du är inte överviktig du behöver inte stressa dig själv att gå ner i vikt. Det du behöver det är att bry dig om dig själv, ta hand om dig själv. För mår du bra så mår din dotter bra. Massa kramar!

F
Postat 2010-12-20 kl 19:54:54
Blogg: http://powerfriday.blogg.se/

Tkr du ska tänka lite på vad du skriver i din blogg. Man måste inte vara nöjd me sin kropp osv, och man ska prata om det, men kanske inte skriva ut det på en allmän och stor blogg som tonåringar som kan ha de problemen läser. Det bli väldigt fel när någon annan läser, som kanske faktiskt lider av anorexia, som är en jävligt allvarlig sjukdom. Tycker du ska tänka lite på det... Sen får ju du självklart skriva vad du vill, det är DIN blogg, men tänk på hur de uppfattas. Ett tips är kanske att du öppnar en privat blogg som bara du känner till, eller ett tomt dokumen i dator noch skriver av de jobbigaste känslorna där, alltså de som ka npåverka andrap åett negativt sätt. Men det bästa är att prata med någon.

josefine
Postat 2010-12-20 kl 19:55:48

skriv inte sånna här utelämnande inlägg om du inte vill att folk ska döma. Låter som du vill ha uppmärksamhet. Tycker av dina tidigare inlägg att du verkar mogen för att vara 15 år & att du tar hand om din bebis på ett bra sätt, men tycker att du ibland skriver ALLDELES för mycket om ditt privatliv för ditt eget bästa. Vill du verkligen att alla i hela världen ska veta precis varenda detalj om dig?

Ella
Postat 2010-12-20 kl 20:03:47

Inte äta på en hel dag, sedan äta pizza sent på kvällen är precis det sämsta du kan göra om du vill gå ner i vikt.

S
Postat 2010-12-20 kl 20:35:49

Man kan inte punktförbränna fett så den teorin kan du glömma... sen ska man inte fokusera på kalorier. Om du vill hålla igång din förbränning ska du äta ofta, var tredje timme; Frukost, mellanmål (ex. frukt), lunch, mellanmål, middag, kvällsmål... du behöver läsa på hur man lever hälsosamt och går ner i vikt på ett hälsosamt sätt!

Anonym
Postat 2010-12-20 kl 20:37:01
Blogg: http://snart4barnsmamma.blogspot.com

hm dum komentar alltså. lär dig läsa innan du dömer. det e bra mikaela att du gör så kram

Isabelle
Postat 2010-12-20 kl 20:38:14
Blogg: http://snurrii.blogg.se/

Genom att bara träna låren kommer du inte gå ned mer runt låren bara för det. Du behöver träna hela kroppen för att gå ned i vikt. För att bli av med fett ska du ta helst ta raska promenader/ jogga långsamt och låta bli kolhydrater dvs. pasta, ris osv. Ät mer protein som kött och fisk.

Tess
Postat 2010-12-20 kl 20:47:51
Blogg: http://highlandertess.blogg.se/

Man ska äta det man tycker är gott och röra på sig i måttliga mängder. Huvudsaken är att man mår bra! Strunta i folk som säger att du är fet. Du födde barn för 1 månad sedan snälla nån! Kroppen förändras efter det.

sandra
Postat 2010-12-20 kl 21:00:46
Blogg: http://ssandrasandberg.blogg.se/

tyvärr kan man inte punktförbränna fett. Om du bara tränar låren kommer dina lår bli stora av muskler. Konditionsträning & rätt mat gör att man går ned i vikt.

Tycker dock du ska vara nöjd med din kropp, och fokusera på att vara den bästa mamman i världen till Kelly. Take care!

hanna
Postat 2010-12-20 kl 21:04:00

är inte orolig övet detta,de går över:) jag har också jätte ofta så att jag bara int vill äta och de brykar ta ungefär 3-5 dagar och sen tar jag mej i nacken och börjar äta:)) får alltig sånhäna problem efter att de har hänt någo hämst:( men hoppas de slipper över det snart:)

LENA
Postat 2010-12-20 kl 22:57:33

DET GÅR INTE ATT PUNKT FÖRBRÄNNA FETT! Glöm aldrig det!!!! Hur mycket du än tränar dina ben så kommer de aldrig bli smalare utan att resten av kroppen också blir det! TRO MIG, jag har också varit gravid för 10 månader sedan och tränar nu 5 ggr veckan. Din kroppsbyggnad kommer du aldrig heller att kunna ändra, tyvärr.

Anonym
Postat 2010-12-20 kl 23:01:56

Men hur dum är inte fyrabarnsmamman då?? Jag hoppas du skämtar med oss här! Lär dig stava dessutom!

Tess
Postat 2010-12-20 kl 23:39:16
Blogg: http://www.nattstad.se/mittlivminlycka

Att bli mamma i så tidig ålder kan vara något jag beundrar. Jag är själv mamma men blev det vid 27 års ålder och ibland undrar jag om jag inte skulle väntat.



Jag dömmer dig inte, MEN nu har du inte bara dig själv att tänka på, mår du bra så mår din dotter bra! Jätte viktigt att du kommer dit du vill komma så att ni allihoppa kan må bra tillsammans!

Lycka till jätte fin dotter du har :)

Anonym
Postat 2010-12-21 kl 16:49:04

Men du dömmer ju dig själv...



Kommentera inlägget här:

» Namn

» Mail

» Blogg/hemsida

» Kommentar