Jag erkänner.. jag har alltid älskat den rätta killen

Postat 2010-12-27 kl 16:17:38

Har nyss haft ett långt samtal med Kevin om ett sms han skickat till en tjej.. och jag blev ganska ledsen vad det stod där. att dom skulle mysa och det men tydligen var det hans och hennes "lilla skämt". såg inte det roliga i det men iallafall.. jag fick typ damp och berättade vad jag kände att han smsade så och jag ville helst att han skulle sluta och han sa att han skulle göra det, och han sa att det inte betyde något alls!
Det hoppas jag.. Han säger ju att han älskar mig och jag tror att han inte skulle vara otrogen..Även fast jag blev ledsen av smsen.
Vet ni hur länge jag älskat Kevin.. Hittade en gamal konversation med min kompis Nadya och det stod så här:

Svårt att erkänna? Haha jag är rosa text.. Jag visste inte om Kevin gillade mig tillbaks så jag sa aldrig att jag faktiskt älskade honom xD
från 2009

Emma Elisabeth
Postat 2010-12-27 kl 16:28:31
Blogg: http://emmaelisabeth.se

Jag har älskat min pojkvän i fyra år :)

En tjock katt i en smal värld
Postat 2010-12-27 kl 16:30:53
Blogg: http://tjockkatt.webblogg.se/

Förstår ingenting. Men det låter kanske inte så roligt.

disa
Postat 2010-12-27 kl 16:36:04
Blogg: http://finastekompis.blogg.se/

jätte fin blogg!!!

älskar den :)

Emma
Postat 2010-12-27 kl 16:41:06
Blogg: http://daghjort.blogg.se/

sånt där är lite jobbigt. men tur att det löste sig :)

hur mår lilla bebisen! :)

kramis <3

Anonym
Postat 2010-12-27 kl 16:41:19

sånt där är lite jobbigt. men tur att det löste sig :)

hur mår lilla bebisen! :)

kramis <3

Tina
Postat 2010-12-27 kl 16:48:20

hur fick du idén att skapa bloggen ?

var det för att du blev gravid?

Apmamman
Postat 2010-12-27 kl 16:51:42

Hej jag har två frågor.

Använder du inte familjeliv.se längre?

Om man skickar vänförfrågning till dig på facebook accepterar du dem då?



Lycka till med din lilla sötnos Kelly :)

Anonym
Postat 2010-12-27 kl 16:53:51

Gillar Kelly pure, eller hur det stavas?

:)

Ebba
Postat 2010-12-27 kl 16:56:33

Det är säkert ingenting, vf skulle han göra så

Ella
Postat 2010-12-27 kl 16:57:46

En kille/tjej som älskar och är dig trogen skriver inte sådana sms till andra. Skitsnack att det är deras "lilla skämt". Något han drog till med för att han blev påkommen. Slösa inte livet på idioter.

Michaela / foto, bloggdesign och vardagsliv
Postat 2010-12-27 kl 17:00:48
Blogg: http://soeticz.webblogg.se/

otroligt vacker dotter du har!

hur känns det att vara en så ung mamma? :)



kram på dig!

Cornelia
Postat 2010-12-27 kl 17:08:40

När jag hörde denna låten kom jag att tänka på dig, tycker den passar så bra :)



http://www.youtube.com/watch?v=Kp8pbKFcxRw&feature=player_embedded

Amanda
Postat 2010-12-27 kl 17:09:24

Man skämtar inte om sådant när man är tillsammans med någon!

Louise Hedblom
Postat 2010-12-27 kl 17:18:08
Blogg: http://hedblom.blogg.se/

Man ska inte lyssna på allt man hör, men jag råder dig att iaf vara på din vakt. Jag har själv varit med om att ha blivit bedragen av två killar. De gick båda bakom ryggen och det började med sms.



Jag blev varnad för båda killarna, men jag ville först inte tro på ryktena. Det visade sig dock att det stämde, så jag råder dig att vara på din vakt tills du har fått motsatsen bevisad.



Det finns de som bara vill förstöra, men det finns även de som talar sanning. Det gäller för dig att avgöra vad du tror om alla påståenden. Jag skulle dock inte bara strunta i dem.

loviza
Postat 2010-12-27 kl 17:22:06
Blogg: http://shitjagskademig.blogg.se/

vet att du redan har svarat på de hära men vilken sida va de du fixade så att de inte står blogg.se utan bara .se

älskar din blogg o vore jätte glad om du minns :)<3

Satanja
Postat 2010-12-27 kl 17:24:17
Blogg: http://satanja.se

Hallååå tjejen!!! Ville bara tipsa dig om att jag lottar ut en assnygg armour-ring från l8nyberg.se. Tävlingen av slutas på nyårsafton, så in och kommentera inlägget om du vill vinna :)

Anonym
Postat 2010-12-27 kl 17:33:46

ganska omoget av kevin. och om han nångång skulle såra dig så mycket att du blir jätteledsen, så dra. Du är värd det bästa. och det är baaara hans lost om han gör något som sårar så mycket att du inte vill vara med honom längre. (även om han älskar dig) killar är som dom är. oavsett hur mycket dom älskar en tjej. (enligt mina 20 års erfarenhet)

anna-julia
Postat 2010-12-27 kl 17:45:34

har kelly "smile-gropar"? de ser ut så i videon (: hon är jättesöt.

mallo
Postat 2010-12-27 kl 17:52:46

vill inte låta negativ men man skriver inte sånt på skoj,det är bara en jävligt dålig bortförklaring.

Anonym
Postat 2010-12-27 kl 17:59:00

Det löser sig säkert, men kom ihåg att om han fortsätter såra dig på det sättet borde du fundera på att bryta. Om han verkligen älskar dig slutar han efter att du sagt åt honom. Du och Kelly förtjänar det bästa.

Nu säger jag absolut inte att Kevin inte är det bästa, jag vet inte hur det är egentligen så jag är inte den rätta att uttrycka mig om hur du borde göra. Men han slutar säkert nu efter att du sagt till honom.

Kram:)

sara
Postat 2010-12-27 kl 18:00:36

Herregud vad jobbigt. Ni har ett barn tillsammans ju...

Det där hände mellan mig och mitt ex och jag förlät och efter det var han otrogen 2 gånger (som jag fick reda på! har var säkert otrogen flera gånger) alltså kysste en tjej och smsade men tjejer och shit. Hade bevisen framför mig hela tiden men brydde mig aldrig :( Men han var en idiot och du kanske inte tar det så seriöst men jag tycker det är som otrogenhet, om ens kille väljer att ragga på en annan tjej :( men alla förtjänar en andra chans! men önskar jag aldrig gav mitt ex det. står som en idiot idag och skämms för alla förstod förutom jag.

lycka till! allt ordnar sig!

Joanna
Postat 2010-12-27 kl 18:08:20
Blogg: http://domkallarmighannes.blogspot.com/

Hej mikaela!

Jag har läst din blogg varje dag i flera månader och jag tycker att är extremt starkt!

Jag skulle vilja be dig om hjälp en en sak, jag du tipsa om min blogg på din sida? Jag bloggar om mitt liv och hur det är att leva med Aspergers syndrom, jag fick min diagnos vid 14 års ålder och jag bloggar bla för att jag vill dela med mig och att andra människor ska få mer förståelse för aspergers syndrom och vad det innebär.

jag ber just dig om hjälp för att jag vet att du har många läsare!

Skulle bli jätte glad om du skulle vilja hjälpa mig!?

Ha det underbart och krama kelly från mig KRAM Joanna

Anonym
Postat 2010-12-27 kl 18:44:02

Var det Moa? ;o

Anonym
Postat 2010-12-27 kl 18:56:57

du ska inte acceptera det han gjorde. att han smsa så till en annan tjej. Även om du älskar honom så stå på dig och visa att han inte kan ta dig för givet.

Anonym
Postat 2010-12-27 kl 19:06:37

mogen kille.. FALSK kille

amanda
Postat 2010-12-27 kl 19:14:02
Blogg: http://gloriousmind.blogg.se/

Han gör helt fel, även om dom bara driver så har han ju dej och han ska va väldigt glad över det!

Ni ärsöta ihop :)

Lotta
Postat 2010-12-27 kl 19:33:16

Låter skumt det där sms:et. Varför skriver man så till en annan tjej och sen säger att det är ett skämt? Dåligt av honom. =(

Anonym
Postat 2010-12-27 kl 19:35:46

Det var troligtvis igen skämt. Ledsen att behöva skriva det, men han törs ju inte ens erkänna för sina vänner hur gammal du är..



Du förtjänar någon som VÅGAR stå för att den är tillsammans med dig, och inte bara är det för att ni har barn ihop.. Du vet ju själv att någon skrivit tidigare att Kevin varit otrogen mot dig, sen hittade du ett sms nu, och han lyckas få dig att tro att det bara var ett skämt?!



Nej, du kommer bara bli mer sårad om du fortsätter med han. Hitta någon som behandlar dig väl!

vanessa
Postat 2010-12-27 kl 20:01:59
Blogg: http://vaaniias.blogg.se/

Men gud sånt händer hela tiden. Det är så irriterande men det spelar inte så stor roll vem han snackar med och vad han snackar om så länge han själv kan lita på sig själv och VET att han aldrig skulle såra dig eller svika dig vilket jag inte tror att han skulle...

Isabell
Postat 2010-12-27 kl 20:08:11

Hej gumman, först vill jag säga att du är en väldirgt stark person! Detta med din kille tycker jag du ska hålla koll på, även fast han säger han inte menade det. Det är inget man säger när man har barn och är tillsammans med någon. Om jag hade varit du hade jag haft "smygkoll" på honom. Jag tror inte heller han skulle vara otrogen mot dig! men för säkerhets skull... kramar !<3

fanny
Postat 2010-12-27 kl 20:53:11
Blogg: http://troublewhore.blogg.se/

Klart det inte är "deras skämt", det säger han ju bara för att slingra sig ur situationen, såntdär skitsnack kommer du förmodligen kunna se igenom om ett par år, hoppas han skärper sig, men tyvärr är världen full av skitstövlar.

Mia
Postat 2010-12-27 kl 21:32:09

Säg till ordentlit o gör klart för honom att du inte tolererar sånt! Om han fortsätter så är det bara att dumpa honom. Om någon verkligen älskar en gör den inte sådant..

Moa
Postat 2010-12-27 kl 21:56:05

Det där skulle jag inte tro en sek på om jag var du, vadå skämt? Trist!

maja
Postat 2010-12-27 kl 21:59:25
Blogg: http://kallryds.blogg.se/

jag tkr att han gör fel, även om det bara är på skämt, asså jag menar, om min kille skulle göra så så skulle jag bli galet ledsen, men hoppas inte att det är nått, kevin verkar inte vara den killen :)

Ha det bra!!

Linda
Postat 2010-12-27 kl 22:08:20

Han är otrogen, tänk smart nu. Hans ursäkt var den sämsta som finns, och du köpte den?

Jag fattar att du är kär men ärligt, det där är så jävla tydligt. Can't you see it? :/



Lycka till!

Anonym
Postat 2010-12-27 kl 23:06:14

Skriv något fint här<3

Anonym
Postat 2010-12-27 kl 23:10:31

Måste bara få säga det men Kevin är väldigt skum. Tycker inte man skämtar så där om man redan är tillsammans med någon. Det verkade inte heller vara ett skämt. Jag har inget emot honom poch jag tycker du verkar va en underbar tjej och så tycker jag att du är väldigt stark. Det här är inte för att klaga elelr något tycker bara att man inte gör så mot sin tjej...

Anonym
Postat 2010-12-27 kl 23:11:47

hmm.. jag har sett att du skrivit ut att folk säger att han varit otrogen. Kanske är det sant, för själv var det samma situation för mig och mitt ex. Det kom ett rykte om att han hade haft det med en tjej, självklart frågade jag och jag liteade på han svar som var nej. Men sen börja han gömma mobilen och jag fick inte se hans sms, visst det kasnke är privat men han hade inte varit så innan. Så jag misstänkte att det var något. och det var just sånna sms han sa men vi skojar dju bara, och senare fick han tyvärr känslor för den tjejen. Var på din vakt bara, man vill ju inte bli sårad!<3

Linnea
Postat 2010-12-28 kl 00:26:32
Blogg: http://mylifeaslinnea.blogg.se/

Mikaela, jag förstår exakt, precis, absolut hur du känner. För min kille gjorde likadant. Han och en tjej drev med varandra på samma sätt typ. Det slutade med att hon skrev att hon hatade mig och ville döda mig och allting. Då tog han inte ens mig i försvar. Detta fick mig på skitdåligt och jag ignorerade tjejen. Iaf, min kille kände way after att den gången ajg fick se vad hon skrev om mig att han ville göra slut för han tyckte det kändes som om viv ar vänner. Vilket jag itne tyckte men i alla fall. Dock hade itne break upen något med henne att göra. Men så fort min relationstatus ändrades på facebook så gillade hon det. Vilket fick mig må ännu värre. Men nu tillslut så är jag faktiskt vän med denna tjej och det var med chock för oss båda som det visade sig att vi bor 5 mil ifrån varandra.



Jag vill bara säga att jag vet hur det känns. Man mår skit av det. Jag kunde ligga uppe nätter och gråta över detta. För aldrig har en tjej fått mig må så dåligt som hon. Hon ville döda mig bokstavligen. Önskade livet ur mig. Knappt så jag förstår hur vi kan vara vänner. Men det är invecklat.



Jag fattar precis. Man känner sig så jävla sviken, ledsen, förbannad när ens kille gör så. Man mår inte alls bra av det.



Kram på dig hoppas allt blir fint! Du kan mejla om du vill snacka. Även om jag är kind of random.

Anna
Postat 2010-12-28 kl 00:41:01

Han är en idiot, man skämtar inte om sånt om man har tjej.

Lindah
Postat 2010-12-28 kl 20:25:22
Blogg: http://lindah88.blogg.se/

Man skriver inte så på skämt om man älskar någon! Du förtjänar något bättre! <3

rebecca
Postat 2010-12-28 kl 20:47:44
Blogg: http://bbecky,devote.se

Det verkar inte som om detta är ett skämt, det verkar som om Kevin är lite för omogen för att ha ett barn med den tjej han säger att han älskar, man skriver inte sådana sms till tjejer då..



För ditt eget bästa, och Kellys, så tro inte på honom och HÅLL ÖGONEN PÅ HAN!!



sköt om dig nu, och lill gumman med.

Victoria
Postat 2010-12-28 kl 23:26:40

detta har hänt mig exakt!

hittade hans mobil och han hade skrivit med en annan tjej han skyllde oxå på samma sak + att hans kompis sa till honom..

jag blev så sur så jag slog honom skrek på honom, pratade med hans mamma och lugnade ner mig sen pratade jag lungt med honom om det jag sa att jag aldrig ville se honom igen ... men vi älskde varandra för mycket så nu är vi tillsammans igen och är förlovade..

när jag läste detta börjar jag faktist undra om han ljög för mig eller inte,.. + att jag tror han håller på med min kompis.



du verkar vara en jätte trevlig tjej att prata med känns som om du känner dte samma som mig :)



jättefin blogg också ! kram =)

michelle
Postat 2010-12-30 kl 01:08:38
Blogg: http://nybergens.blogg.se/

http://nybergens.blogg.se/2010/december/-tavling.html



Tävling på gång, snälla var med :)



Kommentera inlägget här:

» Namn

» Mail

» Blogg/hemsida

» Kommentar