Dagens fråga 30/12 2010

Postat 2010-12-30 kl 18:43:12


Vad tycker dina föräldrar om bloggen?

Hej! Dom är lite skeptiska när jag skriver om sex.. vilka föräldrar vill veta det liksom?
Men jag föröker att inte skriva om det.
Annars tycker dom det är coolt att jag har så stor blogg :)
Men dom tycker jag "umgås" lite mycket med bloggen.. Men jag är beroende.

Anonym
Postat 2010-12-30 kl 18:47:34

Kan man se på bloglovin vilka det är som följer en? svara pleease ;)

Em
Postat 2010-12-30 kl 18:48:19
Blogg: http://picbyem.blogg.se/

Jag hade en liten 2010 award på min blogg, där du vann årets modigaste blogg ^^

Ville bara tala om det för dig och att du är en grymt stark tjej!

Charloth
Postat 2010-12-30 kl 18:50:55
Blogg: http://sleepingangels.blogg.se/

Hej jag förstår vad du menar med att man blir beroende :P

Inte för att jag har en lika stor blogg som din men jag måste kolla hela tiden.

Jag skriver kanske inte så jätte mycket men kolla den måste jag hela tin. det kanske är nån som har komenterat eller hur många har varit in idag?



Tycker mycket om din blogg föresten!

Länktar tills jag själv får barn.



Vill även tipsa om min kompis blogg.

Hon är en mamma på 22 år som väntar sitt andra barn nu!



Gå gärna in på den och titta :)

http://egopix.blogg.se/firsttimeuser/



Kram och lycka till med sött ungen!

Anonym
Postat 2010-12-30 kl 19:00:40

Det är din hjärna som talar med dig.

pröva detta det är jättekul men du får inte bläddra ner texten i förväg gör inte det okej gumman

för då fuskar du och det kommer inte att gå i uppfyllelse! Det är ett

test som är skoj! du kommer tycka att de e kul!

Ämne : Ett test som faktiskt fungerar... läskigt...

Nu gäller det att INTE bläddra ner texten i förväg.

FÖLJ INSTRUKTIONERNA - FUSKA INTE FÖR DÅ KOMMER DET INTE ATT FUNGERA

OCH DU KOMMER ATT ÖNSKA ATT DU INTE GJORT DET!

Personen som skickade detta till mig berättade att önskan faktiskt blev

verklighet efter bara tio minuter... MEN FUSKA INTE!!

Det här har ett roligt men lite läskigt slut, läs inte i förväg följ

bara instruktionerna i tur och ordning, det tar bara tre minuter som

sagt och det är i alla fall värt ett försök.

Ta först fram en penna och ett papper:

När du ombeds välja namn, välj då personer som du faktiskt känner på

riktigt och följ din första tanke eller ingivelse!

Gå nedåt rad förrad - en rad i taget - läs inte i förväg för då förstör

du det roliga!!

1. Skriv först siffrorna 1 till 11 under varandra, börja med 1.

2. Bredvid siffrorna 1 och 2, skriv ned vilka två tal du vill.

3. Bredvid siffrorna 3 och 7 skriver du namnet på två personer av det

motsatta könet.

Titta inte i förväg, för då blir resultatet fel!

4. Skriv ned namnet på vem som helst vänner, familj etc) bredvid 4:an,

5:an och 6:an.

Fuska inte för du kommer att ångra det!

5. Skriv titlarna på fyra melodier/låtar bredvid 8, 9, 10 och 11.

6. Slutligen, önska dig något.

Här kommer då nyckeln till detta:

1. Du måste berätta om detta för "antalet du skrev invid 2:an" stycken

personer.

2. Personen vid siffran 3 är den du älskar.

3. Personen vid siffran 7 är någon du tycker om men inte kan komma underfund

med.

4. Den du bryr dig mest om finns vid siffran 4.

5. Personen vid 5:an känner dig väldigt bra.

6. Personen vid 6:an bringar dig lycka.

7. Melodin på 8:an hör ihop med personen vid 3:an.

8. Vid 9:an finns melodin för personen vid 7:an.

9. Melodin vid 10:an säger mest om ditt sinne, och dina tankar.

10. 11:an är melodin som berättar om din inställning till kärlek.

Sänd detta vidare till 10 personer inom en timma från det att du är

färdig. Om du gör det så kommer din önskan att gå i uppfyllelse!

Om inte... sker motsatsen.

När du Läser detta så har du en timme på dig att skicka den vidare...

Det är en kärlekskedja som startade 2004.

Vare sig du Tror på det eller inte så

kommer det hända just dig> o go for it!

Skickar du den till 20 personer kommer den du älskar fråga om ni kan bli

ihop!

Skickar du den till 15 personer kommer han/hon ttt bli kär i dig.

Skickar du den till 10 personer kommer han/hon kyssa dig inom 7 dagar.

Skickar du den till 5 personer kommer ni bara förbli vänner och inget mer..

MEN om du bara skiter i det och inte skickar vidare så kommer du få otur i ....

Anonym
Postat 2010-12-30 kl 19:09:19

Jag läste kevins blogg och undrar en grej..



Tycker du om den sista meningen som kevin skrev i inlägget vid namn Hemma hos Mikaela igen??



Bara undrar.. :0

Hanna
Postat 2010-12-30 kl 19:09:58

Jag förstår inte hur du kan vara så öppen om allting i bloggen, samt alla bilder och information om din dotter osv. Jag skulle aldrig kunna dela med mig av så mkt till hela svenska folket, för mig är det helt obegripligt! Likaså om allt sex-snack mellan dig och Kevin och era relationsproblem... HUR kan man vilja skriva och berätta om sånt!?



Jaja, tur att vi alla är olika^^



elin
Postat 2010-12-30 kl 19:28:22
Blogg: http://essj.blogg.se/

läser dom din blogg? :P <3

a.
Postat 2010-12-30 kl 19:35:05

Hej!



Jag tycker att du verkar vara en väldigt stark och mogen 15åring med en väldigt fin dotter. Jag dömer inte dig som person eller som mamma, men jag tror att det kan vara bra att tänka på att behålla en del saker privat. Alla läsare, inklusive jag själv uppskattar din frispråkighet, det gör bloggen levande. Men tänk på dig själv. Din blogg är väldigt stor, många människor läser och det som kommer ut på internet är svårt att få bort från internet, om du tex längre fram skulle ångra att du är så öppen i bloggen. KRAM

Annika
Postat 2010-12-30 kl 19:38:13
Blogg: http://mysteriumamorvincitomnia.blogg.se/

Hejsan

Hittade din blogg för ett tag sen och det är ganska intressant att följa en så ung mamma som dig, funderar på hur jag själv varit om jag fått barn i din ålder, men det var nog tur att jag väntade för jag var ju sjövild när jag var femton hehe...

Jaja ha en bra dag... Mvh 3 barnsmorsan =)

Anonym
Postat 2010-12-30 kl 19:40:38
Blogg: http://hanneaasa.blogg.se/

haahaa..beroende! hiihii

gott nytt år på er!

Cecilia
Postat 2010-12-30 kl 19:40:45
Blogg: http://calatalo.blogg.se/

Förstår dina föräldrar. Du berättar ju väldigt privata saker i bloggen. Om jag och min pojkvän hade bråkat inte hade det första jag gjort varit att skrivit om det i bloggen. Bara ett exempel.



Ja självfallet skriver man om precis vad man vill, men jag FÖRSTÅR dina föräldrar. Plus att man kanske ska hålla en del saker lite privat, eller åtminstonde inte skriva om det direkt. Är kanske inte så kul för sina/sin föräldrar, pojkvän eller barn om man lagt ut halva sitt och deras liv på nätet. Bara ett tips.

definitely - jennifer borg
Postat 2010-12-30 kl 19:46:08
Blogg: http://definitely.webblogg.se/

mina föräldrar bryr sig inte, men är inte särskilt personlig i min blogg heller. dom läser, men dom blir inte direkt upprörda över något!

amanda
Postat 2010-12-30 kl 19:48:21
Blogg: http://ail.blogg.se/

HUR ,ÅMGA BESÖKARE HAR DU VARJE DAG? ;D

Clara
Postat 2010-12-30 kl 19:51:13
Blogg: http://aralcc.blogg.se/

Man blir lätt beroende, haha ;)

Rebecka
Postat 2010-12-30 kl 19:58:01
Blogg: http://fromheaventoearth.blogg.se/

Ja föräldrar är ju ganska överbeskyddande ;P

Kicki
Postat 2010-12-30 kl 20:01:52
Blogg: http://kickiks.blogg.se/

Beundrar dig verkligen! Alltså att du klarar av att vara en ung mamma och driva en blogg där man kan bli hackad på ganska grovt. Du är stark, tjejen! :D

bella
Postat 2010-12-30 kl 20:48:37

Hej!:)

Jag undrar hur mycket ansvar din mamma tar för Kelly? Jag tänkte att eftersom ni bor tillsammans blir ju Kelly en del av hennes vardag också, och att det lätt kan bli så att hon tar hand om Kelly mer än hon behöver (inte så att du dumpar ansvaret på henne utan mer att hon gör det automatiskt).

Kram!

Carro
Postat 2010-12-30 kl 21:32:08
Blogg: http://carroann.blogg.se/

Följdfråga... Läser dina föräldrar bloggen? :)

Linn
Postat 2010-12-30 kl 22:33:14

tjänar du någonting på din blogg? :)

isf hur mycke ? :p

Anonym
Postat 2010-12-30 kl 22:56:57

är dina föräldrar skilda? :)

vore snällt med svar :) kram

Rebecca
Postat 2010-12-31 kl 08:46:18
Blogg: http://bymebecca.blogg.se/

Haha, :D



Du är stark och så fin mikaela, det ska du veta:D

Veronica
Postat 2010-12-31 kl 10:15:02
Blogg: http://chabiee.blogg.se/

hej vilken fin blogg, hoppas du trivs som livet som mamma! ha det super bra!!! Kram Veronica :D

Lisa
Postat 2010-12-31 kl 12:59:19

Döm andra så som du dömer dig själv.

Lisa
Postat 2010-12-31 kl 13:01:35

Hej!

Jag tänkte bara fråga att hur regerade dina föräldrar när de fick veta att du skulle ha barn? Vad sa de? Vad gjorde du? Haha, lite konstig fråga, men vill bara veta. :)



Kram!

Tove
Postat 2010-12-31 kl 14:05:06
Blogg: http://lypandan.blogg.se/

Blivit beroende av att läsa din blogg xP

Och jag är 9

Kommer inte ihåg hur jag hittade bloggen

Greta
Postat 2010-12-31 kl 16:30:05
Blogg: http://peluxe.blogg.se/

Jag ville bara säga att din blogg är jättefin och du är så duktig som tar hand om en bebis ( alldelles själv ) eller? Hjälper dina föräldrar dig med Kelly! Iallafall, din blogg är jättefin, om du vill får du gärna anmäla dig till "Veckans blogg", hos mig! :)



Kommentera inlägget här:

» Namn

» Mail

» Blogg/hemsida

» Kommentar