Dagens fråga 12/12

Postat 2010-12-12 kl 22:12:34

Hej Mikaeela!
Jag har en fråga, om man ser dig ute någonstans får man komma fram och ta bild eller känns det lite konstigt?
Lycka till med bebisen, du är en supermamma! :)

Hej! Ni ska veta, att det är alltid okej att gå fram och hälsa på mig om ni råkar se mig! :) Oavsett vem jag är med och var ni ser mig. Om ni ser mig på tåget, skrik mitt namn! Jag tycker det är super kul ! :)
Och ja, självklart får ni komma fram och ta bild med mig också. Det känns inte konstigt :)
Då får jag ju en bild till bloggen också och ett fint minne!
Kram!

Anonym
Postat 2010-12-12 kl 22:16:02

man har inte hört så mycket om dina syskon. Kan du inte berätta lite om dem?

är jätte stålt över dig och glad för din skull, och följer din blogg varje dag. SKulle vara glad för svar :)

lycka till och sluta aldrig blogga. Kram! <3

claudia
Postat 2010-12-12 kl 22:16:19
Blogg: http://qlaudiia.blogg.se/

jag vill bara säga att du verkar vara en urgullig tjej och jag önskar dig och din familj all lycka ni kan få!

btw, du är riktigt stark tjejen!

Anonym
Postat 2010-12-12 kl 23:33:47

Hej hej, har följt din blogg ett tag nu och jag tycker den är superbra! Dock har jag en fråga. Innan du blev gravid, använde du p-piller eller andra preventivmedel? <3

emmelie :)
Postat 2010-12-12 kl 23:52:57
Blogg: http://emmeliebinett.blogg.se/

Hur lägger man in bilder i mobilblogg, eller mms'ar du in dom, :)?

ja kan mobilblogga men inte lägga in bilder, haha

och hur mms'ar man in bilder :o ?



Läser din blogg varje dag & den är sjukt bra.

Önskar dig all lycka i framtiden med sötaste kelly och din pojkvän kevin ! :)

thea
Postat 2010-12-13 kl 07:53:05
Blogg: http://theaabast.blogg.se/

hej, jag har en fråga har du tänkt att ha ett till barn sen eller e det här det enda kramis från et jätte fan!

Soffan :)
Postat 2010-12-14 kl 21:32:00

Hej Mikaela!

hahah, jag hopas att jag träffar dig för du värkar så snäll + att jag skulle gärna vilja se Kelly i värkligheten! Hon värkar och ser så otroligt ursöt! :D

Hälsa till han även fast han nog säkert inte har en anning om vem jag är :p



Kommentera inlägget här:

» Namn

» Mail

» Blogg/hemsida

» Kommentar