Riktigt efternamn va?

Postat 2010-04-29 kl 23:21:09


Anonym om Dagens fråga - Sidekick 3:
Hej Micah, varför skriver du inte ditt riktiga efternamn?
Posta gärna detta som dagens fråga.

--------
Oj oj hej anonym!
Jo Lovén kanske inte är mitt efternamn, det är min mammas efternamn men det är lite vanligare än mitt riktiga efternamn från pappas sida :) Du förstår det är ett finskt efternamn och jag är det enda i Sverige som heter Mikaela ****** och då skulle det vara jätte lätt att hitta mig och så. (för säkerhets skull) + att det kan vara dumt att lägga ut sitt efternamn på internet :)
men Lovén är inte något jag bara kommit på, så man kan säga det också är ett riktigt efternamn eftersom mamma heter det :)
Btw. du som fråga, du känner mig va? Annars är det lite creepy...
Ha det bra!



Kommentera inlägget här:

» Namn

» Mail

» Blogg/hemsida

» Kommentar