Killar på tåget <3

Postat 2010-04-18 kl 19:58:00

Idag på tåget, Haha det här var verkligen lite strange faktiskt:

2 killar till varann:
Kille 1:أنا لا أعرف ما قالوه (asså jag vet inte vad dom sa så)

Kille 2: أنا لا أعرف ما قالوه 

Sen tar kille 1 upp sin mobil och visar kille 2 en bild och viskar lite och sen kollar dom upp och ler åt mig :/

Till mig:
Kille 2
: Han säger att han tycker du är sötare än hans dotter, kolla det här är hans dotter! (visar mobilen)

Jag: Hehe ah jätte söt (kollar på bilden där jag ser en 7 åring ligger på soffan), tack

Kille 2: Han undrar om  han kan få ditt....

Jag: Ah! Nu ska jag gå av hej då!

Faktiskt så ville jag inte veta vad han ville ha av mig :/

och btw på den lååånga tågresan hem var det en jävla gubbe framför mig som trampade på mina fötter hela tiden.AOUW!!!




Kommentera inlägget här:

» Namn

» Mail

» Blogg/hemsida

» Kommentar