Flashback - Bingo

Postat 2010-04-30 kl 23:31:30

Okej från och med nu kommer jag ibland lägga in mina flashbacks jag får, eftersom det händer rätt ofta på senaste tiden :)
Just nu kom jag och tänka på att när jag gick i 2an/3an så hade dom alltid bingo på fritiset!
Ni vet man får olika nummer på en bricka och sen ska man få 3/4 i rad. Och jag hade alltid så himla tur , jag var nästan alltid den första som fick Bingo!
Jag vann hem gosedjur och pennfack och sånt dom brukar ha över i skolan på fritisen!
Det var super kul!
Självklart har jag ett eget bingospel här hemma ifall att liksom :) Men det brukar vi mest spela när vi inte kan enas om något så gör vi så att den som får 3 i rad först får den saken vi inte kunde bestämma vem som skulle få den. Eller något annat , vem som ska göra vad och sånt.
Jag har också spelat för kul också, men nej, jag har aldrig gått till någon bingosal eller något :)
Påtal om allt det här, nu tror jag att jag ska gå och spela lite!
Det hänger ju trotts allt på tur, vilket jag har massor :D
Ses!

Det här spelet hittade jag på vinden förrut! Det är mammas gammla :) Coolt va?



Kommentera inlägget här:

» Namn

» Mail

» Blogg/hemsida

» Kommentar