Dagens fråga 20/4 2010

Postat 2010-04-20 kl 22:29:31


sarah om Fick hem min nya bok!:
Kommer du sälja din bok? :)

Hej Sarah!
Hmm.. jag har inte tänkt att sälja mina böcker från där jag beställer dom ifrån eftersom det är med foton och kostar ungefär 400 kronor och jag tror inte någon skulle köpa dom då :/

Men så småningom lägger jag dom på en sida som heter "Vulkan" eller något i den stilen.
Där jag kommer lägga dom så man kan köpa dom, det brukar bara kosta 59 eller 99 kronor per bok så det blir som en vanlig bok, helt okej tycker jag, det blir en pocket bok isåntfall :) (med bara liiite bilder i sånt fall)

Men då kommer jag skriva en ny bok som blir lite längre såklart, dom jag har beställt till mig själv är ungefär 29 sidor per bok och hälften sidorna är foton :)

Tack för mig (A)

Mina böcker (hihi opublicerade såklart, min stil!) :

1:A boken

2:A boken



Kommentera inlägget här:

» Namn

» Mail

» Blogg/hemsida

» Kommentar