WOW!

Postat 2009-10-05 kl 20:32:10

hello!
Har varit lite upptagen på sistone,internet har bara slutat funka liksom bara BOOOM! så borta men jaja har kollat på Den nya serien Jonas idag och dom jobbiga tvillingarna på disney channel så man blir ju så glad:) hehe
vet ni vad jag hörde på radion i morse? Gud vad jag skrattade! " Hej! jag heter Anna Anka och jag är gift med Kalle anka.."
wow morgonshumor verkligen.
Förresten hoppas skolfotorna kommer snart.
Har typ inte bloggat på flera dagar och jag är lite förvånad,ni kommenterar fortfarande :) GREAT!<3

Nya bilder:


Partey!

Jag och lydia innan lektion (wow när kan jag lära mig att sluta le falskt?)

Jag och Janina :)

och vi avslutar med MER PARTEYYY!!!<3

jag
Postat 2009-10-09 kl 20:59:21

hur gammal ee du ??

MICAH<3
Postat 2009-10-09 kl 23:20:29
Blogg: http://micah.blogg.se/

14 :) du däremot verkar vara 10 :)



Kommentera inlägget här:

» Namn

» Mail

» Blogg/hemsida

» Kommentar