Asså visa verkar inte kunna läsa!

Postat 2009-10-09 kl 23:47:51


Okej nu överdriver jag lite ,men när någon säger hur gammal eee du??
då vet man att dom menar att man e barnslig ,specielt om man är anonym eftersom jag inte kan svara på kommentaren. Ooch när det redan står hur gammal jag är.
Jag har SKRIVIT tusen gånger att ni inte ska kommentera onödiga kommentarer

Nu tycker ni att jag överdriver ,det tycker tillochmedjag men jag har fått massa andra HOTANDE och väldigt TRAKASERANDE kommentarer. och sen undrar jag ibland om ni kan läsa?
 
sånna här kommentarer är tummen upp (men absolut får ni säga vad ni känner om kläder m.m men inte om tex MIG ,MIN BLOGG och resten om MIG!

<3

jag bryr mig inte om er,jag skriver vad jag vill :)<3 men jag tar gärna emot förbättringar  och snälla kommentarer<3 jag e ingen ond människa!



Kommentera inlägget här:

» Namn

» Mail

» Blogg/hemsida

» Kommentar