Mina innersta tankar

Postat 2009-03-30 kl 22:42:30
Tjena allihop idag känner jag mej arg så jag kan väl säga några få saker eftersom jag har inget att göra! Egentligen vet jag inte varför jag e arg kanske för att jag har huvudvärk eller att jag är allergisk mot skolans golvmedel eller att jag e förkyld eller att jag har värsta febern eller att jag e skit trött och jag e jätte hungrig fast jag  har ändå ingen aptit. Och jag tänkte lista några söta killar jag skulle kunna ha som pojkvänner och dom jag skulle kunna ha som pappa typ. HAHA okej börjar med dom jag skulle kunna ha som pojkvänner först är det ju självklart Joe jonas sen på andra  plats alla andra Jonas bröder inklusive Frankie även fast han e 7 men inte direkt pojkvän utan typ lillebror(?)  och den gulliga killen i programet phil of the future , faktiskt skulle jag kunna tänka mej John Cusack som pappa , efter jag hade sett filmen  war inc även fast den var ganska konstig och nu den mest konstiga jag skulle vilja ha som pappa, han som spelar Jigsaw i saw , för han e ju liksom snäll innerst inne han försöker ju bara hjälpa alla om man säger så? Men jag vet inte och juste så måste jag säga en sak som hände  i Febuari det här året jag var på mataffären med min mamma och då hittade jag en bok från bokavdlningen på ica maxi som jag ville ha och då gick jag med den till min mamma som jag trodde , tanten hade exakt samma hår och jacka som min morsa och ja ba : Assså mamma kan jag få den här jag har alltid velat ha den jag kan betala med min veckopeng och sen vände hon sej om och det var inte min mamma ! och hon ba jaha jag ba skit snabbt : OJ FÖRLÅT JAG TRODDE DU VAR MIN MAMMA! Fast hon såg ju betydligt mycket äldre ut. Men seriöst har det aldrig hänt er eller? Sånt läser jag i tidningen julia varje vecka typ liksom kan ni VARIERA ER?  påtal om julia var det ganska dåligt gjort av dom typ i nummer 2 eller något handlade det om Joe och nummer 3 om nick men vad hände med kevin då? Han kan va snygg ibland men....(punkt punkt punkt) Jag försöker skriva så långt jag kan egentligen vet jag inte vad jag ska skriva ! :D 


Kommentera inlägget här:

» Namn

» Mail

» Blogg/hemsida

» Kommentar