Idag e en nyy dag!

Postat 2009-03-17 kl 20:55:29
Hejhej allihop idag försov jag mej för jag glömmde lägga alarm på väckarklockan så jag vaknade att nadya smsa me "öppna dörren" jag ba oh skit måste klä på mej! :D Haha och sen var jag,Nadya,Sebastian och Hugo hemma hos mej och sen skulle vi åka till Nadya så då gick Sebbe "Zebra" hahaha sorry Sebastian :) Och sen åkte vi till Nadya och vi var inne på datan en timme sen åkte vi till Sundbyberg för att lämna denise(Nadyas Hund) och sen var vi i Portar typ i flera timmar.en klockan halv 8 gick alla hem. nadya földe mig till bussen och det tog jävla 20 MIN FÖR BUSSEN ATT KOMMA! Va fan! förlåt att jag svär :D Haha och nu är jag hemma och lyssnar på musik,smsar,chattar och är inne på myspace och skriver blogg :D Haha Nadyas piano har bra Rythmer dudum dududum dudum  HAHA :D jag och Ugo spelade in :D


Kommentera inlägget här:

» Namn

» Mail

» Blogg/hemsida

» Kommentar