Dagens dag

Postat 2009-03-22 kl 19:22:47
Hejhej allihop ska berätta om min dag: Först vaknade jag klockan 11 och nadya sa att hon inte kunde vara med mej så jag färga håret blont idag hihiih. och sen kúnde nadya vara med mej. och hon hade färgat luggen blond(!) så jag köpte blå/svart färg till henne innan jag kom i täby centrum sammtidigt köpte jag jonas Brothers nya cd när jag ändå var där, så åkte jag till nady aoch hon färga håret och efter satt jag i hennes soffa och körde cooking mama på hennes ds och hon chatta med hugo sen gick vi ut och hoppade studsmatta hahah och det hade snöat fast det gjorde inget :) tror jag , och sen typ en kvart innan jag skulle åka hem så tog vi kort :D Och sen gick jag och köpte kinamat på kinaresturangen i sundbyberg och nu är jag hemma och ska ha datan till klockan 20.00 och sen en timme städa och klockan 9 är  det Te-Time! :D<3


Kommentera inlägget här:

» Namn

» Mail

» Blogg/hemsida

» Kommentar