Ett långt inlägg 21 febuari lördag 2009

Postat 2009-02-21 kl 18:01:04
Tjena Tjena :)
Jag har inget att göra så jag ska skriva ett ganska långt inlägg. Jag har några Nyheter:)
Haylie Duff fyllde år 19 febuari :) Grattis och Jonas brothers har sin Live chat idagklockan 11 :)Hihi det får man inte missa :D och en dålig nyhet är att jag inte fick det där Jobbet men dom sa att dom har en annan audition nästa vecka och dom ville att jag skulle gå på den :D Hihi Man ska inte ge upp :D
Och sen hela veckan har jag varit jäääättte sjuk jag har haft influensan, jag har haft 41 graders feber och huvudvärk och förkyld och allt och det är skiit jobbigt . och sen på fredag var Jag med Doris och hugo men Nadya skulle  komma men hon kom aldrig:(. men sen bestämmde jag doris och hugo och gå på gymmet imorgon fast det blev aldrig av.Men vi ska göra det sen för det är kul där:)
Haha dettta inlägg blev inte så långt jag vet inte vad jag ska skriva om jag har inga bilder på min data för Min gamla hårddisk är sönder :(Men typ bara 3 bilder :)
Dagens låt:Please Be mine-Jonas brothers

(Haylie är hon till vänster :))
Dorre
Postat 2009-03-01 kl 18:49:05

Gymmmmmmmma Gymmmmmma Sooooon!

Mikaela
Postat 2009-03-01 kl 18:50:31
Blogg: http://micah.blogg.se/

Haha ah På tisdag :DD



Kommentera inlägget här:

» Namn

» Mail

» Blogg/hemsida

» Kommentar