Onödiga fakta du inte visste om MICAH

Postat 2009-12-22 kl 02:00:20


*Jag kan  hälsa på Swahili
*Mina framtidsplanner:Flytta till Paris,göra läppförstoring och bli rik ofc!(haha ironisk)
*Jag har en annan blogg där jag skriver om bara hemliga saker! Och den bloggen vet bara 2 kompisar lösenet till!
*Jag har något som heter "polera-spegel-kvarten" Liksom vem sjutton har det?
*En gång var jag tvungen att hitta på ett namn jag skulle hetta när jag inte ville vara mig själv, då sa jag snabbt:Samantha Blue-Fråga mig inte varför!
*Jag har flyttat nu 4 gånger i mitt liv! Malvavägen ??-Ballongg 17- Ballongg 13 - ****Vägen 55
*2008-Roligaste året i hela mitt liv! do you wanna know why? ;) Haha det får du inte!
*Just nu är jag sugen på att åka skidor i en innomhuspool(vem vill INTE det??)

Mer nästa gång!



Kommentera inlägget här:

» Namn

» Mail

» Blogg/hemsida

» Kommentar