Ny kategori!

Postat 2009-12-21 kl 16:51:23


Ny kategori :
Gossip girl
Ja alla har väl sett serien?
Om inte så är det massa skvaller!
Så jag kommer prova på det ;)
Här lägger jag in bilder där ni minst skulle tro att jag skulle vara på!
Kul va?
(nej jag vet, men jag älskar att hålla på med paint!)

Maria
Postat 2010-12-10 kl 14:51:20
Blogg: http://crazymia.bloggplatsen.se

Fråga mig inte hur jag kom in på din sida, för det vet jag inte. Har följt den ett tag och tyckte att det var dags att lämna ett avtryck.

Tycker du är stark som vågar och orkar en sån stor utmaning som det är att ta hand om ett barn. Du ska definitivt INTE ta åt dig vad andra säger om dig. (alltså det negativa) Jag tror helt enkelt att det är för att de är avundsjuka på dig för att du vågar, vill och KAN göra som du vill (Ja nästan iaf) Men hoppas att du förstår vad jag menar. En sak att tänka på i mörka stunder är att det kommer att bli ljusare och lättare. Alla gör vi misstag! och det är mänsligt att fela.

en fråga till dig. Hur har du lyckats att göra denna bild i paint? Du är verkligen extremt duktig, eller så har du ett enormt tålamod som orkar att sitta med det en längre tid.

Kan du ge några tips på vad man ska tänka på när man gör bilder och headers och enkla tips på bra? Är värdelös på det nämligen..



Oj detta blev nästan en novell. KOlla gärna in min blogg och lämna ett avtryck:)



Kram Maria

Tess
Postat 2010-12-20 kl 23:48:23
Blogg: http://www.nattstad.se/mittlivminlycka

Duktig du är =)

Hur hittade du den baksidan?? Jag är ju Xo Xo nörd så de skriker om det :P

HOppas du kan ge svar i min blogg eller mail så ser jag när du skriver tillbaka =)

Sköt om dig, såg att Kelly är född den 22/11 ta det lugnt med träningen. Gud tjejen du kommer bli dig själv igen. Jag gick upp 30 kilo när jag var gravid. Innan jag blev det vägde jag 50 kilo. Nu väger jag 56 men det ser normalt ut på mig nu. Men jag är bara 160 lång. Men du måste vila kroppen efter förlossning och allt, annars kan du skada dig själv ordentligt! Men förstår att du vill komma igång!



Ps. vill nog inte ha mer barn, men shit vad sugen man blir när man ser så söta små =)



Kommentera inlägget här:

» Namn

» Mail

» Blogg/hemsida

» Kommentar