Hmm ganska intressant dag tycker ni inte ;)

Postat 2009-12-16 kl 16:55:23


Hejhej var i skolan idag och gissa vad...DET VAR JÄVLIGT KUl :D
Haha vet inte varför,det kanske bara jag som är lite hyper :P
Det var som vanligt,någon står och snackar skit inför alla och ja sen hörde jag en riktigt rolig(avslöjande) sak om någon som HAHAH jag inte kan nämna här men nu vet JAG det ;) det gäller att lyssna...
På spanska lektionen så var läraren inte där så vi satt i ett hörn och pratade.
Hihi och gud vad kallt det var idag ute!
*freeeeeeezing!!!*
Haha ska göra en kopp Kaffe...VARMT KAFFE !
För jag fryser...
puss!

Roxy
Postat 2009-12-16 kl 17:54:14

Det var första gången någonsin som du har sagt att det har varit kul i skolan<3

Joanna
Postat 2009-12-16 kl 19:16:19
Blogg: http://billsflikka.blogg.se/

Hej Micah jag älskar verkligen din blogg läser den varje dag :)

kram

Joanna

MICAH<3
Postat 2009-12-16 kl 19:19:24
Blogg: http://micah.blogg.se/

Roxy: Haha så sant så :D<3



Kommentera inlägget här:

» Namn

» Mail

» Blogg/hemsida

» Kommentar