Dagens dröm- 9 december 2009

Postat 2009-12-09 kl 14:10:17


Okej jag hade världens sjukaste,långaste dröm i natt!
Såhär var det..
Okej jag åkte till Spanien helt själv ,när jag kom fram så fanns det ingen el i hela staden.
Jag undade varför?
Då knackade det på dörren och en kille som hette andre kom in och sa att han styrde elen i hela landet från mitt rum, jag ba okej? Iallfall så stoppa han in en sladd i elutagget i mitt rum och hela staden lyste upp (realistiskt va?)
och sen undrade jag om han bara satte på elen i landet eller om han gjorde något annat också,han svarade att han gjorde sallad på fritiden (WHAT?) Haha iallafall sen blev vi ihop och han skrev låtar till mig hela tiden<3
Men sen skulle jag åka hem,då fick han följa med och han följde med till min skolbal och vi dansade och han filmade också, för han gillar filma allt. (precis som jag) Men sen ville vi åka tillbaks till Spanien för det var varmare där.Han åkte före mig för han hade en biljett och jag skulle boka.(haha min ideé)
och sen såg jag en limosin utanför flygplatsen och det var jonas brothers inuti!!! och eftersom jag kännde dom (sen tidigare drömmar) så frågade jag dom om dom kunde hämta ett barn i skogen jag hade glömt (?)
självklart kunde dom det<333 men sen sa dom att Joe kunde stanna hos mig och sen skrev han en låt till mig och han var så snäll (ja ni vet joe..) och sen blev vi bästisar.
och sen hade typ andre sett att vi umgicks ,på tvn och han blev avundsjuk och sa att jag fick välja mellan Joe och han.
-Men joe är ju min bästa vän?
-då gör jag slut,för jag älskar dig och jag vill ha dig ör mig själv!
(bra att han gjorde slut ,han verkar lite galen)
så jag och joe blev tillsammans, och nick och kevin hämtade barnet i skogen och vi tog hand om det.
Haha!

(förlåt Kevin :( jag hittade ingen bild med dig<3 men jag lägger till dig här:

Hihi :D<3

JENNY
Postat 2009-12-09 kl 14:53:20
Blogg: http://gucciime.blogg.se/

tack sötaste!

Anonym
Postat 2009-12-09 kl 17:24:37

Vilken rolig dröm xD Vart fixar du alla dina bilder??

MICAH<3
Postat 2009-12-09 kl 18:11:15
Blogg: http://micah.blogg.se/

Anonym: Jag fixar dom på scrapblog.com ,för att kunna spara bilder så måste du publicera dom där(du måste alltså ha ett konto) därefter trycker du på knappen längst upp och väljer "export as JPG" Hoppas jag hjälpte dig<3 :D



Kommentera inlägget här:

» Namn

» Mail

» Blogg/hemsida

» Kommentar