Dagens dröm 23 december 2009

Postat 2009-12-23 kl 02:32:00


Hej allihopa!
Jag hade en sjuk dröm inatt...
Såhär:
Jag drömde att jag gick på en trollkarlsskola ;)
Men sen blev jag  och min kompis utsparkade för vi var för bra så vi hamnade på hawaii.
Och sen gömde vi oss i en grotta tills vi ruttnade.
Och en dag kom ett par turister och undrade om vi ville bada med dom.
Då sa vi okej (och sen var vi inte ruttna längre?)
och sen gick jag i vattnet först för dom andra skulle sätta på solkräm.
Och sen kom en TSUNAMI!!! och jag såg den och den var över mig och jag stängde mina ögon och tänkte "nu kommer jag dö,nu kömmer jag dö!!"
och sen kom vågen över mig, men jag kunde andas i den!
Och sen kom en till våg men jag kunde fortfarande andas!
Så jag simmade in till land och sa till mina vänner att vi skulle åka därifrån!
För det var så jävla läskigt...
Och sen sa min kompis:
-Vänta jag ska knyta skosnörerna!
-Skynda!!!
-Vänta jag ska hitta min tjocktröja!
-SKYNDA!!!!!!!
-vänta jag ska hitta min kanin!
-Kanin?!?!?!? DU HAR INGEN KANIN KOM NU!!!!

och sen kom en jätte stor våg!!!
Och jag vaknade :)

Anonym
Postat 2010-11-14 kl 20:48:05

När du ändå pratar om tsunami. Kände du någon som dog eller var i Thailand under tsunamin 2004?? :P

:P
Postat 2010-12-04 kl 09:03:30

Min kompis var där då men hon överlevde.

Jag har oxå drömt att jag gick på en trollkarsskola :O



Samma person som: :p



Kommentera inlägget här:

» Namn

» Mail

» Blogg/hemsida

» Kommentar