Today!

Postat 2009-04-18 kl 19:51:19

Hejhej allihopa!
Idag så var jag med nadya i stan och vi köpte först brända mandlar och det var några killar som ba KOM OCH KÖP JORDGUBBAR!!! Och sen vände jag mej om till dom och log, och sen börja dom klappa och ha sej och ba  OJ OJ OJ TJEJER och nadya ba "kolla inte på dom!" jag ba varför då? Och hon ba dom kan vara pedofiler! HAHHAHAH och det lät så kul!! Me ah och sen gick vi till punktshop och jag köpte en JONAS BROTHERS KALENDER (!!!!)och sen gick vi till plattan och träffade isa och hennes kompisar sen åkte vi till solna där jag bor och träffa hugo och nadya spydde på busshållplatsen och sen åkte vi till stan igen och sen så åkte vi hem igen och träffa erik.s och fredrik och sen gick typ alla och jag och nadya åkte hem till doris och vi var ute och HAHHAHHA det var några dom grillade MED BYXOR!!! :D



Kommentera inlägget här:

» Namn

» Mail

» Blogg/hemsida

» Kommentar