questions

Postat 2009-04-19 kl 20:55:24

'JAG ÄR:
Blyg: ja
Smart: ja
Långsam: ja
Tålmodig:nej
Stressad: ja
Djup:ja
Öppen: ja
Ärlig: alltid
Positiv: ja
Rolig: ja
Ansvarsfull: nej

JAG HAR
Svikit en kompis: ja
Förlorat en bästa vän: nej
Sagt att jag älskar en kompis: ja
Sovit med en killkompis: ja
Sovit med en tjejkompis: japp
Pussat en av samma kön: ja
Slagit en kompis: Nej
En kompis som vet allt: Ja
Berättat hemligheter: ja


JAG HAR
Blivit sårad :ja


FAVORIT:
Låt just nu: Jonas brothers musik ofc
Pryl: Mobil
Bok:  No idea(det är inte en boktitel)
Lärare i skolan: Mirjam
Plats: skogen
Frukt: apelsin
Dricka:festis
Ha på mig: kjol och en t shirt

JAG HAR
Opererat mig:nej men snart
Cyklat omkull: ja
Sjungit i duschen: JAAA
Hoppat bungyjump: Nej
Fobi för något: ja
Sett någon dö: nej
Varit på begravning:ja
Sagt att jag hatar någon: aa

LIVET:
Svart eller vitt:  beror på
Skriva eller tala: prata
Öl eller cider: cider
Nagelbitare: ja
Mobil eller ipod: mobil
Snygg eller charmig: charmig
Lösgodis eller choklad: lösgodis
Frukt eller grönsaker: grönsaker
Film eller serie: Film
Festa eller softa: softa
Sommar eller vinter: Sommar
Fredag eller lördag: fredag
Ljus eller lampa: lampa
Kärlek eller vänskap: Vänskap
Haft stadigt förhållande : ja
Krossat någons hjärta: nej
Gett någon ditt hjärta: ja
"Playat" någon: nej
Sagt att jag älskar någon och menat det: ja
Sagt att jag älskar någon, och ljugit: ja
Varit otrogen: ja
henna
Postat 2009-04-19 kl 21:10:26
Blogg: http://hennalampinen.blogg.se/

sv: fin blogg :)

jag pratar i telefon :) dudå?

amanda
Postat 2009-04-19 kl 22:54:13
Blogg: http://aamandabjrok.blogg.se/

Sv: de gör inget;)



Kommentera inlägget här:

» Namn

» Mail

» Blogg/hemsida

» Kommentar