Jag var i typ 5 olika länder i 10 timmar.

Postat 2009-04-02 kl 18:11:24
Hejhej idag drömmde jag att jag hade flyttat till ett litet hus i tuluca lake och jag bodde granne med alla kändisar så jag knacka på hos Miley Cyrus och hon öppna fast Hon ba : Hey my name is Miley cyrus, Have a nice day! Och sen stängde hon. Och sen gick jag till Jonas brothers hus och det var deras gamla hus och dom sålde huset så ingen var där och dom sålde huset så jag gick på en visning i huset och dom hade typ 7 sovrum  och 5 badrum och  det var jätte fint. och dom hade 2 till bröder? Haha och när jag gick ut ur dörren så var jag i Hannah Montanas strand som finns i serien och solen sken och Hannah montana huset var där och jag var inuti och på berget brevid så var det snö på och massa konstnärssaker och när jag skulle se Hannah Montanas garderob så var jag i solna skogen. Och jag träffade en japansk tjej som snackade japanska hela tiden och då kollade jag på översättning på youtube men det fanns inte och sen vaknade jag :)         
                                
Hannah Montanas Hus
                 
Stranden från Hannah Montanas hus


Kommentera inlägget här:

» Namn

» Mail

» Blogg/hemsida

» Kommentar