en låt till jonas brothers.. översätt men jag älskar<3

Postat 2009-04-22 kl 22:18:30
en söt röst ekar genom mitt rum
det är Joe följt av ett sjukt gitarr ackord
klockan är 6 men jag bryr mej inte, jag dansar med mina underkläder

Jag är inte från Australien,
men jag kommer aldrig att krossa ditt hjärta
bara ge mig en chans
Jag har Jonas brothers romans

 
en dag jag vet att jag kommer att sitta
bära din disco hjälm
i din motorcykel sid bil
vi delade en diet cola och
du presentera mig för ditt band

bara ge mig en chans

Elvis Costello kunde inte dansa 
samtidigt som han bär åtsittande byxor;)
och när jag ser att söta Frankie
Jag undar varför kan inte han bara vara 17?

Ta inte detta för givet
att allt kunde försvinna
Jag får se dig på din konsär
den "röst inuti mitt huvud" kommer att öppnas för dig i stället


Jag vet att mitt namn inte Mandy
och jag vet inte allt
men jag har några älskar händiga
och för alltid kommer jag att sjunga
Jag kommer att sjunga
Jag kommer att sjunga
min kära
Fanny
Postat 2009-04-23 kl 10:13:51
Blogg: http://jobrothers.blogg.se/

Snygg text. Och tack för att du tycker om min blogg. Din var också snygg. :D



Kommentera inlägget här:

» Namn

» Mail

» Blogg/hemsida

» Kommentar