Är jag den enda som drömmer mardrömmar om bloggar och Språkresor?

Postat 2009-04-01 kl 12:27:07
Okej det e ju så här att jag ska åka på språkresa i sommar och jag drömmde om den och jag hoppas att jag inte r en sanndrömmare denna gång... Så här var det : Det fanns inga fler resor till Malta så jag fick åka till MALMÖ med tåg! och när vi var framme skulle alla bo på en tågstation'!! och det var bara massa små Ungar som ville Leka "fel soffa" hela tiden!Finns det ens en lek som heter så? Och min mamma skulle vara där hela 3 veckorna. Och hon hade inte packat ner kläder och jag fick sova på golvet och det värsta av allt-..... JAG HADE GLÖMT MIN KAMERA och då skulle inte jag kunna lägga in på min blogg http://www.micah.blogg,se/ Men tur så var det bara en dröm :P

Typ så här fick vi bo, i den lilla stugan, och dom som inte klev av här fick åka  till spanien eller nåt....


Kommentera inlägget här:

» Namn

» Mail

» Blogg/hemsida

» Kommentar