Så konstig är jag väl inte då?

Postat 2011-03-05 kl 23:50:50


Så,så konstig är jag inte att jag vill ha lite större bröst?
Brösten blir väldigt annorlunda efter man ammat...(Jag ammar inte längre).
Grejen är inte att jag tycker dom är för små, men dom är också väldigt slappa tyvärr...
Och sen är det så många som påpekar att jag har små fula bröst. Tack.

Bella
Postat 2011-03-05 kl 23:52:49
Blogg: http://rememberthiis.blogg.se/

Många tjejer vill ha större bröst? ingen har sagt att du är konstig för att du vill ha det, det hade jag också velat om jag hade lika små som du.

Anonym
Postat 2011-03-05 kl 23:55:56

men lägg av, lägger du ut sånna provocerade bilder får du fan ta skiten! ger man sig in i leken får man fan leken tåla!!!

ellensw
Postat 2011-03-05 kl 23:59:45
Blogg: http://ellensw.se

asså du har sånn sjuk dubbelmoral så jag börjar tro att du provocerar? att först skriva "vill inte visa för mycket av mig för de är privat men lägger upp en bild på mitt ben" sen dagen efter visar du dig naken i bara trosor? om du visar dig naken får du ta kommentarerna för endel kan liksom inte hålla fingrarna borta förstår du? du borde la fattat de nu tycker man men den som ger sig in i bloggvärlden får tåla de liksom :P take it or leave it

Anonym
Postat 2011-03-06 kl 00:00:07

Många vill ha det efter en graviditet och det förstår jag men snälla du har ju inre ens vuxit klart?

Dina
Postat 2011-03-06 kl 00:01:17
Blogg: http://dinasaher.blogg.se/

Meeen herregud, du är ba 15 år! du utveckalas fortfarande!!! du är en flicka en liten 15 årig flicka!

Lovisa
Postat 2011-03-06 kl 00:06:44
Blogg: http://lovisasstyle.blogg.se/

Låt henne göra som hon vill! Hur skulle det kännas om någon/några hackade på er vad ni än gjorde/tänkte? Tänk innan ni kommenterar!

Anonym
Postat 2011-03-06 kl 00:09:14

Jag tycker att folk ska lära sig hålla käften. Vad man än gör i livet så döms man right? men vafan låt mikaela vara, det är hennes kropp och hon gör vad fan hon vill med den. Är ni så jävla usla så att ni måste sitta och påpeka att hon är ung hon växer hon gör si hon gör så, så an ni ju inte annat än att ha ett riktigt tråkigt jävla liv. Behåll erat jävla spyd i skallen istället för att sitta och vara kaxiga bakom skärmen! Jag tycker att du är en stark och smart tjej Mikaela och vad du än väljer att göra här i livet så är beslutet ditt och ingen annans. Jag tycker att du är grym som är så ung mamma och verkligen klarar av det och vad dina bloggläsare än säger så fuck them, om de inte har någe bra att komma med! You goo girl jag tycker att du verkar vara en bra och intelligent tjej så skit i alla andra och kör ditt race, ha det bra :)

aha
Postat 2011-03-06 kl 00:12:32

jag har mindre typ och är 15 år. ._.

Viktoralia
Postat 2011-03-06 kl 00:14:19
Blogg: http://fahmblank.blogspot.com

Men Micah du är femton år. Ja den vanligaste patienten är småbarnsmamman men då menar man småbarnsmamman som är mellan 25-35 år gamla inte 15, du har inte vuxit klart. Jag själv är 20år ochhar en fyra årig dotter,jag har F i Bh storlek och har haft det sedan jag var 13 ungefär och det är helt olidligt jobbig med ryggen och sådant så snälla tänkdig för innan du gör ett sådant ingrepp.

Johanna
Postat 2011-03-06 kl 00:19:41

Jag tycker du sja vänta å se hur kroppen din utvecklar först. Även fast du är mamma så måste du tänka på att du också är 15 år. Din kropp kommer ändras och utvecklas många gånger till.. Självklart kan du förstora brösten om du vill.. Men vänta du några år å se vart de tar vägen först :) kg gick själv fr. A-c kupa mellan 15-20 år :)

Kram

Amanda
Postat 2011-03-06 kl 00:20:12

Innan du bestämmer dig för silikon så bör du fundera på macrolane. Det är en gel eller injektion som lyfter brösten och gör att brösten blir större och fylligare.

Det är en ny metod och är perfekt för dem som har ammat. Många som använt macrolane är personer som ammat som har tappat volymen och brösten har blivit mindre och hängigare. Macrolane är jätte bra, större bröst och brösten blir inte hängiga längre. Eftersom macrolane injekteras i brösten då kan brösten aldrig se fejk ut. Sök på macrolane!

Hoppas jag kunde hjälpa dig

Kram

Anonym
Postat 2011-03-06 kl 00:21:59

micah, du är 15, tror du dom har växt klart än!? Jag är 14 och har fan knappt nå bröst, och? Vem fan bryr sig, bara för att alla dina bloggläsare säger att du har små bröst så behöver du inte förstora dom. Ibland undrar jag hur du tänker. Jag hoppas du änker dig för. Och du kommer nog inte få operera förens du är 18år iallafall..

Anonym
Postat 2011-03-06 kl 00:22:45

Du e inte klok i skallen ju.

Varför ska du göra saker för andra klagar på dig.

Om nån ber dig hänga dig ska du göra det då??

Du ska väl va nöjd med hur du ser ut, du har en familj som älskar dig är det inte värt allt här i livet eller du måste "lyda" folk du inte känner????

Bestäm dig för vem som är viktigast för dig, Kevin och Kelly eller dina okända läsare?????

Josefine
Postat 2011-03-06 kl 00:24:26
Blogg: http://typewriting.blogg.se/

alla får bröst olika fort och man behöver inte skämmas för det. vet folk som hade små bröst i femtonårsåldern men som vips runt 16-17 fick stora bröst 8)



vänta tills du växt klart, tills du vet vad du verkligen vill göra. sen är du fin som du är. och människor ska sluta bry sig så jävla mycket.



hälften av alla som läser din blogg är ju typ helt pantade. hur bra mår man om man känner sig tvungen att trycka ner någon annan. don't get it :)



kram på dig och Kelly.

95a & smartare än dig
Postat 2011-03-06 kl 00:42:58
Blogg: http://aminammadni.devote.se

Varsegod!

Charina
Postat 2011-03-06 kl 00:48:59

Några kroppsdelar får man ju offra när man skaffar barn.

Borde du ha tänkt på innan.

Tess - Loveeeliiie
Postat 2011-03-06 kl 00:55:47

Hon sa aldrig att hon tänkte göra det!

vem som helst har väl något dom VILL ändra men aldrig kommer göra för att dom är emot sånt eller för att dom tycker det egentligen är onödigt, säsrkilt om man bara tycker något för att andra påpekar att man borde störa sig på det.



Jag hade egentligen inge problem med mina öron när jag var yngre!

men mobbingen pressade mig till att operera mig, kände mig tvungen att göra det för att bli det minsta accepterad, men det blev jag endå inte, dom hitta andra saker att mobba mig för..



Så fan sluta mobbas och göra så andra mår dåligt över sig själv!

Media och samhället gör det tillräkligt! det behövs inte en massa fler idioter som gör det!



Det är mobbarna som ska ändras, inte den som blir mobbad!



unga tjejer borde stötta varandra istället för att trycka ner varandra!

Angelica
Postat 2011-03-06 kl 00:55:59
Blogg: http://icaibloggen.blogg.se/

Du ska helt klart göra vad du själv vill! men tänk så här. Det står ungdomligare bröst, bara för att du har ammat nu och e småbarnsförälder, så har du inte ungdomliga bröst. Dem som gör dem är ju ofta mycket äldre och har börjat få lite hängigare och mindre bröst pga ammning och så. Tänk lite mer på det, du kanske vill ha mer barn sen? :) Kram

Anonym
Postat 2011-03-06 kl 00:57:36

men det är ju din IDIOT till kille som kommenterar allt och ändå är han lika ful som ja. HAN ÄR INTE VÄRD DIG?! OKEJ?!!? BRA?! BRA!?

Tess
Postat 2011-03-06 kl 00:59:41

Charina

Postat 2011-03-06 kl 00:48:59 Några kroppsdelar får man ju offra när man skaffar barn.

Borde du ha tänkt på innan.



Charina, Din mamma kanske skulle tänkt på innan hon födde dig att du skulle bli en fuckin idiot bitch! helt säker på att hon ångrar dig stort, hon förstörde sin kropp för en fuckin mobbare!



Mår du bra av att peka ut öppenbara saker för någon som redan vet?

tror du att du verkar smartare då eller? men du kanske bara mår bättre av att trycka ner andra, din jävla fitt mobbare!

Anonym
Postat 2011-03-06 kl 00:59:44

Men dom har väll inte heller slutat växa än?=)

Anonym
Postat 2011-03-06 kl 01:21:25

Postat 2011-03-06 kl 00:05:23

Okej.. Jag ska erkänna en sak. Men jag kommer inte bry mig ett dugg vad ni tycker om ideén.

Jag vill göra en bröstförstoring.. Eller nej jag SKA göra en bröstförstoring.

Så visst har hon sagt hon ska göra det

Farre
Postat 2011-03-06 kl 02:05:53
Blogg: http://farelicious.blogg.se/

Du tjejen är verkar inte alls klok eller stabil på något sätt..

Du är 15 år. Du är mamma.. Just nu ska du inte behöva tänka på en bröstförstoring... Du bör tänka på ditt barn och hur du ska göra för att vara en bra förebild för det barnet.

Och vaddå efter amning? Du snackar som om du har ammat i jag vet inte hur länge. Du ammade inte lång tid så dina bröst har inte hunnit förändras så mycket. Lägg av med det snacket. Det är bara en ursäkt..

Du har ett behov av att blotta dig och söka uppmärksamhet.. (det ser man på bilder du lägger upp i din blogg).. Man märker att du bara är 15år och inte har levt ut..

Jag undrar på stort allvar hur dina föräldrar tänker och vilken roll de spelar i ditt liv.. För det är tydligen ingen som bryr sig tillräckligt för att sätta stopp för vissa saker, och tala om för dig att du fortfarande är ett barn, oavsett om du själv har fått barn.. Och att du faktiskt inte kan göra precis så som du vill..

julia
Postat 2011-03-06 kl 02:23:24

Små börst är inte fula. Sen växer brösten tills man är kring 22/23, så oroa dig inte, är sjukt onödigt att ens ha sånna planer i din ålder.

Anna
Postat 2011-03-06 kl 03:29:17
Blogg: http://liifeofannaa.blogg.se/

jag tycker verkligen inte att du ska göra något med dina bröst! ;o du är fin som du är!



men seriöst, alla sluta tracka henne! det är väl hennes val eller. NO LIFERS! du är stark :)

Alex
Postat 2011-03-06 kl 05:08:03

Ja VUXEN småbarnsmamma i så fall. Och det är inte du. Du är fortfarande ett barn och har inte ens växt färdigt. Och ingen seriös läkare skulle göra en bröstförstoring på ett barn. Och lägg inte upp bilder där du nästan visar brösten om du inte vill ha kommentarer. Säger inte att det är rätt att folk kommenterar dina bröst. Men det borde inte varit så svårt att räkna ut att det skulle hända när du lägger ut en sån bild.

Anonym
Postat 2011-03-06 kl 07:52:12

Aaaja du ammade inte ens din dotter i 1månad. Kom igen!!! Än en gång ett bevis på ditt dumma uttalande att du är ett BARN

Anonym
Postat 2011-03-06 kl 08:09:02

Småbarnsmamma ja. Men de flesta mammor är färdigutvecklade (inte minst i huvudet) när de får barn. Du måste vänta tills du fyllt 18 eftersom inga seriösa kliniker opererar barn även om föräldrarna godkänner det. Din mamma skulle säkert hjälpa dig för hon verkar inte ha förmåga att stoppa dig från att fucka upp.

De enda kliniker som operarar barn är oseriösa och då riskerar du allvarliga komplikationer.

När jag var lika gammal som du hade jag 70A-B i bh-storlek. När jag var 20 hade de vuxit till en C-kupa. Om du fortfarande vill operera dig när du är vuxen så ser jag inget fel med det.

Det är inget fel på att ha liten byst dessutom. Och du är så påverkad av alla andra "storbloggare" som visar bröst och mycket kropp.

Du är alldeles för mentalt instabil för att kunna ta det. Så sluta göra dig själv illa!

Snälla gå till bup och arbeta hårt med dig själv. Och lägg ned bloggandet!

Kejso
Postat 2011-03-06 kl 08:31:37

Jag förstår själva grejen med att vilja ha större bröst, jag har själv gjort en operation. Men jag fick vänta från det att jag var 15 (och ville göra det) tills jag var 20 och kroppen hade vuxit klart.

Sedan kostar det faktiskt nästan 40 000 kronor att göra det och jag har faktiskt svårt att tro att du jobbat och tjänat ihop dina pengar själv. Och en sån här sak är ingenting man låter mamma betala. Det är ens egen kropp och när man gör det ska man vara villig att betala det själv.

Sabine
Postat 2011-03-06 kl 08:47:14

Vänta tills dom vuxit färdigt och se då om du fortfarande är missnöjd. Vet ej hur gammal man måste vara för att göra ett sånt ingrepp men det är väl 18 år? De flesta människor har bröst efter sin kropp och du har nog normalstora för din kropp och din ålder, ta inte åt dig av vad andra skriver. Och lägg inte ut såna bilder då du har lätt för att ta åt dig verkar de som.



Och nej det är inte amning som förstör brösten mest, det är graviditeten. Fast själv gick mina bröst tillbaka till de vanliga efter både graviditet och amning på över 6 månader så där är det ju lite olika.

Malin
Postat 2011-03-06 kl 09:12:01
Blogg: http://livetsomblond.blogg.se/

vad är det med människor och små bröst? det är FINT att ha små bröst! jag har 75-80 D/DD just nu helt naturligt och nej jag är inte tjock är helt normal/smal! Jag vill göra en operation som gör brösten MINDRE! låt brösten vara.. det är bara jobbigt med bröst hahah...

Malin
Postat 2011-03-06 kl 09:12:55
Blogg: http://livetsomblond.blogg.se/

vad är det med människor och små bröst? det är FINT att ha små bröst! jag har 75-80 D/DD just nu helt naturligt och nej jag är inte tjock är helt normal/smal! Jag vill göra en operation som gör brösten MINDRE! låt brösten vara.. det är bara jobbigt med bröst hahah...

ABSOLUTIST
Postat 2011-03-06 kl 09:19:31

OMG! Det är en brud som har skrivit om dej i sin blogg! Gå in och kolla vad kärringen har skrivit!



Adressen är www.flasarn.blogg.se

Natalie
Postat 2011-03-06 kl 09:25:18
Blogg: http://rackartussenochjag.blogg.se/

Ha ha ha "som vill ha ungdomligare bröst" -skämtar du med mig?!

Den undersökningen är garanterad gjord bland medelålders kvinnor, INTE 15 åringar!



Jag blir så förbannad!

VÄX UPP & INSE ATT DU ÄR 15!!!!!!!!!!!!!

Nadia
Postat 2011-03-06 kl 09:52:12

Jag har inget emot att du gör dom större men saken är den att dom inte slutat att växa än, snälla rara kan du inte vänta något år till, snälla! Fast de är ju ditt eget val lixsom men om du väntar ett år eller 2 och dom inte växer så kan du ju göra de, men dom kanske bliir mycket större om just något år... Varför förstöra sin kropp, föresten så vill ja ha som dina, dom är jättefina,tänk på att du bara är 15 och brösten växer ju tills man e 20 år gammal, visst du blev vuxen väldigt snabbt men de betyder inte att dom har slutat växa ! ;D Ha de så bra och snälla lyssna på mina råd

Jeanette
Postat 2011-03-06 kl 10:08:29

Brösten växer tills man är 20 år, så du har fem år kvar att växa. Så vänta tills dess åtminstone, så har du växt klart!



Ha det fint

Anonym
Postat 2011-03-06 kl 10:12:32

med småbarnsmamma menar man en myndig horjävel!!!!!!!!!guuud vad du ska vara jobbig!!!! du e bara 15 år gammal...och ja du är mer än konstig, du är ett psykfall!!!!!!

Emmie
Postat 2011-03-06 kl 10:15:43

Brösten växer till ungefär 20 års ålder, så lugn de kommer nog växa till sig! Mina var b när jag var 15 och nu dd. Och nej jag utvecklades inte sent, första mens vid 11.

Malin
Postat 2011-03-06 kl 10:16:29

Du har ju missuppfattat hela grejen.. det är INTE amningen som gör att brösten blir som de blir, utan det ÄR graviditeten!!!

Anonym
Postat 2011-03-06 kl 10:22:57

Ja, det brukar ju gälla folk i 25-35årsåldern! Du är FEMTON år! Pucko.

Rebecca mamma till en pojk :)
Postat 2011-03-06 kl 10:30:41

Bara så du vet så är det inte amningen som gör brösten slappa utan graviditeten, det kvittar om du ammar eller inte har brösten växt och dragits ut mycket under graviditeten så blir de slappa ändå. Detta är bara ett sjukt, dumt och falskt "rykte"!

Gammal mamma
Postat 2011-03-06 kl 10:51:19

Jag är mycket tveksam till att kirurgerna kommer godkänna en bröstförstoring på dig vid denna unga ålder. I alla fall inte om de är seriösa. När du blir äldre kan du säkert göra det då i så fall.

Sen vill jag döda en myt:

"Det är inte amningen som förändrar bröstens utseende. Det är graviditeten."

Så om man ammar eller inte; brösten förändras av hormonerna då man är gravid. Inget annat.

mia
Postat 2011-03-06 kl 11:03:08

Jag trodde att du ville ha fler barn? Om du gör ett ingrep innan du har fått färdigt så många barn du vill ha så kan du ju inte amma, silikonet kan åka ut i kroppen, det kan vara livsfarligt! Är det inte dessutom bättre att lära Kelly att man är fin som man är? Annars är det ju också bra att vänta, lägg pengarna på att köpa lägenhet/hus med din familj. Eller kläder och leksaker åt Kelly.

När hade du tänkt göra den? Jag tror att det är bäst om du förklarar detta bättre i ett inlägg.

hälsningar Mia

Natti
Postat 2011-03-06 kl 11:11:00
Blogg: http://rosed.blogg.se/

Varför leka och förändra kroppen innan den ens är utvecklad? :S

Jisses.. hoppas din mor säger nej för dit eget bästa...



nu har du sjunkit ännu lägre i mina ögon och jag trodde du nått botten sedan länge

Ronja
Postat 2011-03-06 kl 11:12:36
Blogg: http://ryovarintytto.blogspot.com

men du ammade ju bara två dagar eller liknande... och va e de för nytta att opera större bröst, om du ska ha flera barn i framtiden. Och hur kan du ha råd me bröstförstorning om du bor hos din mamma, har inget jobb o går fortfarande i grundskolan????

Anonym
Postat 2011-03-06 kl 11:38:54

du ska ju inte operera brösten för att göra folket som påstår att du har små bröst nöjda! :o du utvecklas fortfarande, när jag va 15 hade jag inga bröst alls. nu har jag C & är 18 år. mycket kan hända på 3 år! chilla lite

Isabel
Postat 2011-03-06 kl 11:47:22

Det är faktiskt inte amningen som förstör brösten, det är graviditeten!!

Louise Hedblom
Postat 2011-03-06 kl 11:50:51
Blogg: http://hedblom.blogg.se/

Så du ska förstora brösten bara för att andra påstår att dina är små? Nej, nu tycker jag att du får ta och växa upp. Som jag skrev tidigare: dina bröst kommer att fortsätta att växa i minst 5 år till!



Om du förstorar brösten och får fler barn finns risken att dina bröst kommer att se förjävliga ut ändå. Stora, hängbröst. Är det inte bättre att vänta med bröstförstoring tills du är klar med barnafödandet?

aanna:D
Postat 2011-03-06 kl 12:03:14
Blogg: http://anneah.blogg.se/

jag tycker att du ska göra som du vill!, verkligen!



asso jag har läst lite på kommentarer på detta inlägget och visst att jag håller med dem med, tex att det kanske är smartare att vänta tills du är klar med barnafödandet. men det kanske du är ? jag har ingen aning.

Men jag tycker inte att du ska påverkas av kommentarer.

Gör som du vill!

ditt liv, dina val och det är du som kommer få leva med dem :)



kram

Matilda
Postat 2011-03-06 kl 12:16:29
Blogg: http://attlevamedfobi.blogg.se/

Om jag var du skulle jag vänta (det kanske inte ens är möjligt att göra det innan man är 18?) några år! Brösten växer tills man är omkring 19 och innan dess kan jag inte se någon anledning till att göra en operation.

ALICE
Postat 2011-03-06 kl 12:25:17

SNÄLLA DU, LÄGG AV MED ATT KLAGA PÅ DINA KROPPSDELAR. JAG SJÄLV HAR 70 A VILKET INTE SÄRSKILT STORT, SO WHAT??? VAR NÖJD MED DIG SJÄLV. DU HAR FÖTT BARN !!! DE E HELT JÄVLA NATURLIG ATT BRÖSTEN BLIR LITE HÄNGINGARE. ASSÅ VISST DE E DIN KROPP. GÖR VA FAN DU VILL MEN JAG BLIR SÅ JÄVLA FÖRBANNAD. DE FINNS MÄNNISKOR SOM RÅKAR UT FÖR OLYCKOR OCH DET FINNS MÄNNISKOR SOM FÖDS MED MISSBILDNINGAR. DERAS STÖRSTA DRÖM ÄR NOG ATT FÅ SE NORMALA UT, MEN DET FINNS INTE TILLRÄCKLIGT MED LÄKARE I VÄRLDEN FÖR ATT ALLA DEM SKA FÅ HJÄLP OCH VET DU VARFÖR?? FÖR ATT UPPBLÅSTA BITCHAR SOM DU KLAGAR NER PÅ ERAN FRISKA JÄVLA HELT NATURLIGA KROPPAR. OCH KRÄVER SJUKA OPERATIONER. JAG HAR LÄST DIN BLOGG HUR LÄNGE SOM HELST OCH JAG TYCKTE DU VAR EN BRA PERSON OCH KELLY ÄR JÄTTESÖT MEN SNÄLLA DU TA DEJ EN DUSCH LITE OFTARE VA? KLAGAR DU NER PÅ DEM SOM HAR SMÅ BRÖST ELLER?? DE E INTE BRÖSTEN EN KILLE FALLER FÖR OKEJ?? DU ÄR INGEN BRA FÖREBILD FÖR KELLY

En tjock katt i en smal värld
Postat 2011-03-06 kl 12:42:28
Blogg: http://tjockkatt.webblogg.se/

Jag tycker det är så roligt det här. Indirekt säger du alltså att det är någonting negativt med små bröst. Och ni som säger att "Ameeen dina bröst växer dom kommer bli större" "Fan vad taskiga ni är som säger att hon har små bröst!!" säger indirekt detsamma.

Om jag var du skulle jag bara rycka på axlarna. So what? Alla tjejer har bröst i olika storlekar, former och volym. Det är inte fel att ha varken stora, små eller medium.



Ett tips kan vara att kika på sidor som

http://kroppsbild.wordpress.com/

och liknande. Så ser du att det finns folk med alla möjliga sorters kroppar som få alla möjliga fina komplimanger för den. Alla kroppar är fina, och spela roll om dina råkar vara modell mindre och lite slappa. Någon ska väl ha såna också?

En tjock katt i en smal värld
Postat 2011-03-06 kl 12:48:22
Blogg: http://tjockkatt.webblogg.se/

Kan föresten passa på att tillägga att jag hade B-kupa från 10-18 års åldern, sen växte dom två storlekar och det berodde inte på viktuppgång. Den du. Mycket händer genom åren med kroppen.

Om du nu vill ha större bröst så vem vet, det kanske kommer av sig självt innan du har åldern inne för operation. Och om inte så har du förhoppningsvis mognat i dig själv och accepterar dina bröst ändå. Det finns så mycket viktigare saker i världen att lägga pengar på. Fixa körkort och bil för pengarna istället, det kommer du ha betydligt mer nytta av.

Evah
Postat 2011-03-06 kl 12:52:36
Blogg: http://evaaaah.blogg.se/

Ni som kommenterar att hon borde skylla sig själv. VAFAN, så bara för att hon la ut en bild, där hon inte visar mer än i en bikini, så ska hon få höra hur fula och små bröst hon har?!



Världen vore så jävla mycket bättre om folk lärde sig RESPEKTERA varandra, oavsett kön, hårfärg, storlek på brösten, m.m. Hon är 15 år, alltså i den värsta åldern, där det folk säger spelar stor roll. Varför ska ni då kränka henne så? Mår ni verkligen bättre av det?! Jag tycker ni borde söka hjälp, ärligt talat. Prata med BUP, BRIS, era föräldrar eller något. Snälla, för det är inte normalt att hacka så som ni gör! Ni är riktiga mobbare och det är förjävligt!

En tjock katt i en smal värld
Postat 2011-03-06 kl 12:52:46
Blogg: http://tjockkatt.webblogg.se/

Föresten Mia som skrev en bit upp, man kan visst amma om man har silikon. Däremot blir det ju samma problem som tidigare, brösten sväller av hormonerna och när graviditet och en eventuell amning är över så har man troligen slappa bröst igen, med silikon i. Ungefär som en påse med en dank i botten. En del har ju tur och slipper det, men fick man slappa bröst första vändan så ska man nog inte räkna med för mycket.



(Nu ska jag sluta spamma ;))

jonna
Postat 2011-03-06 kl 12:57:22

småbarnsmammor e ju fan mellan 30 o 40, klart de vill ha ungdomligare byst. du e ja fan ungdommen själv...

jenka
Postat 2011-03-06 kl 12:58:28
Blogg: http://jennikemikaela.blogg.se/

Seriöst Micah! varför göra en förstorning när folk klagar på dig :/ trivs du med dig själv ska du inte bry di om vad de säger! och tänk om du vil ha fler barn i framtiden och ammar igen så måste du göra om de igen :/ tycker iaf du ska vänta till du blir äldre, du har ju inte direkt "taxöron" till bröst vad jag kan se :) det är nog ingen fara med dina tuttar :) var nöjd med dem för det finns folk som inte har några :)



p.s små bröst är fint :) och man får inte lika ont i ryggen som de med stora bröst :)



Kram på dig micah :)

F
Postat 2011-03-06 kl 12:59:19
Blogg: http://rosdalen.blogg.se/

Börja ta p-piller får du större bröst

Emelie mamma till 2
Postat 2011-03-06 kl 13:02:53
Blogg: http://enhelvarld.blogg.se/

det är inte amningen som gör brösten tråkiga utan graviditeten.

Sen är du bara 15 vänta till iallafall du är minst 20 och har vuxigt klart även om du fött barn så händer mkt i kroppen i din ålder.

Å andra sidan får du ju inte operera brösten föränn du är 18 hos en som är laglig eller om man inte har jätte problem med brösten.

Sen rekommenderar jag att du inte skaffar silikon eller ngt liknande förän du är klar med alla ungar då du kan bli lika missnöjd efter och då äre några tusen till som måste läggas ner för att göra om dem..

Men absolut sen om du är missnöjd med dem i vuxen ålder och har pengar så ska du ju operera om det får dig att må bra :)

Jag ska själv operera mig i sommar, efter 2 barn så är mina bröst nästan platta och tomma.. Mår skit dåligt av att se mig själv i spegeln.

Lycka till iallafall :)

shayra
Postat 2011-03-06 kl 13:11:41

"ungdomligare byst"

du är femton! du har ungdomlig byst!

det är klart det inte är konstigt att vela operera brösten, men att göra det när du är ung är bara fel. okej om du inte haft några bröst alls, men du har ju bröst! fina bröst dessutom.

Lägg inte så jävla stor vikt på utseendet, du kommer sjunka ner i depression igen. för utseendet spelar inte så stor roll!

och det är inte bara som jag säger, jag menar det.

okej att fixa sig, om man tycker det är kul. men så fort det blir ett tvång eller att man vill låta något skära upp en och lägga in skit, då har det gått för långt!

hanne
Postat 2011-03-06 kl 13:29:58

näe fyfan... va spelar de för roll man har små bröst? tycker de ä bra mycket finare än värsta stora, ser så onaturligt ut... asså tänk dej för, du har en jätte stor blogg och du säger nästan att det är fult med små bröst... tänk dej för...

Anonym
Postat 2011-03-06 kl 13:31:59

lol att du ska operera för att folk skriver att du har fula bröst. det finns en risk att dem blir misslyckade, de vet du va?

Anonym
Postat 2011-03-06 kl 13:47:54

höjden av idioti uppnådd, grattis :)

Linda
Postat 2011-03-06 kl 14:11:50
Blogg: http://Finest.se/lindusbindus

Du är fan dummare än en sillburk du!!!!! Hahaha, det är inte amningen som gör brösten slappa!!!! Hahaha de e graviditeten!! Å di ammade ju typ några timmar så läs på lite först innan du yttrar dej!!! Lycka till med livet Sillen!

my
Postat 2011-03-06 kl 14:51:47

fy fan mikaela, du ska inte lyssna på andra.. det är inget fel på dina bröst och du behöver inte göra en bröst förstoring! du har inga fula små bröst, som avundsjuka idioter skriver.. jag är precis i din ålder (10 dar yngre) jag tycker själv att jag har jättesmå bröst, men jag vill inte göra en bröst förstoring för det.. du får tänka på hur ung du är oxå, du är ju inte mer än 15, dina bröst kommer ju växa och bli större!! jag vill inte att du ska förstora brösten, men om du vill det så är det ju ditt val.. det är ju såklart du som bestämmer hur du vill göra me din kropp! <3

Sara
Postat 2011-03-06 kl 14:55:22
Blogg: http://laaureenconrad.blogg.se/

Du är fin som du är.

Nina
Postat 2011-03-06 kl 15:11:53

Glöm inte bort att behandla andra så som du själv vill bli behandlad, tack!

Nina Fyhr
Postat 2011-03-06 kl 15:21:50
Blogg: http://livetstartarvidfemtio.blogg.se/

Jag tycker att du är en framåt tjej som tar ansvar och bryr dig om både ditt barn och din kille. Självklart så ska du även bry dig om dig själv också. Men det här med att göra skönhetsoperationer är inte något som man gör på barn och du räknas fortfarande in i den kategorin trots att du är mamma. Om du ska ha detta gjort av en ansvarsfull kirurg så bör du vänta tills du är myndig. Annars är det nog ingen operatör att lita på. Detta säger jag som sjuksköterska. Sen ska jag berätta en sak till för dig, brösten blir inte slappa av att amma! De kommer att gå tillbaka till sitt fina fasta skick igen när din kropp återhämtat sig. Det tar bara lite tid. så du ska se att innan du är 18 och får operera dig så har du kanske fått fler barn och även hittat formen igen. Detta säger jag som själv fick 5 barn och ammade allihop. jag lät dem suga tills de inte ville längre och det kan ingen se på mig idag fast jag är 50 år. Låt dig inte luras av dum reklam. Vi kan bli vackra igen och använda pengarna till något mycket roligare. Kramar. Nina

Frida 16 år mamma
Postat 2011-03-06 kl 16:03:03
Blogg: http://nymamma.blogg.se/

Vet hur det känns att vilja ändra sina bröst nu när man fått barn. Men du amande som sagt inte länge. Jag har ammat i 7 månader (slutade nyss för att alex inte blev riktigt mätt längre) Och det är ju faktiskt graviditeten som ändrar. Fast jag tror dock att ammingen gör det också om man ammar ganska länge. Men i ditt fall så är det inte amningen. (tror jag iaf) Jag menar inte att vara elak. dock har ingen klagat på mina bröst förutom mig själv då. Men vi är ju unga och har turen att få finare bröst utan ingrepp egter en graviditet också ett plus med att vara ung mamma ;)

sandra
Postat 2011-03-06 kl 16:05:37

det står för dom småbarnsmammorna som vill ha UNGDOMLIGARE bröst. inte för 15årig mamma som inte är nöjd med sina bröt.. tror inte dom menar en så ung mamma som du som redan HAR ungdomliga bröst

---
Postat 2011-03-06 kl 16:27:26

Men lilla gumman! Du är bara 15 år, dina bröst har ju inte växt klart än på ett tag kan jag lova dig.

Anonym
Postat 2011-03-06 kl 17:09:57

har du tänkt på att brösten kan bli väldigt mycket större tills dom växt klart ? och om du nu skulle få en tid för bröstförstoring innan du är minst 18 tycker JAG personligen att du är ganska dum för antar att det är 18-årsgräns och att det dessutom är av en anledning - du utvecklas fortfarande. och det tror JAG kan leda till att brösten blir missformade senare. PS. ingen bryr sig tyvärr om dom "sårar" dig lite med det dom skriver, du har en publik blogg= folk kommer kommentera. vill du skriva om saker du gör i vardagen så skriv på ett papper.

Jolina :)
Postat 2011-03-06 kl 18:00:08
Blogg: http://jj

Micah, du har inte "fula" bröst. Jag tycker du har jätte fin kropp!

Tänker inte hindra dej från att göra bröstoperering, för det är ju skit kul för dig ju! Du är en stark mamma micah.



/ Jolina

Jolina :)
Postat 2011-03-06 kl 18:00:52
Blogg: http://jjolinas.blogg.se/

<3

Kurdisk muslimsk tjej <3
Postat 2011-03-06 kl 18:05:32
Blogg: http://kurdishgirlpeaceandlove.blogg.se/

HERREGUD !



LILLA FLICKA !



VAD TÄNKER DU PÅ ??? :O



HERREGUD !



DET ÄR SKÄMMIGT !



BRÖST OPERATION ? VARFÖR INTE RUMP OPERTION ??? :O



:/



:/



./



:/



:/

Anonym
Postat 2011-03-06 kl 18:11:18

Micah dubbelmoral asså. Du skriver på never happens micah en sak sen gör du en annan! Fyfan attention w-ore

Anonym
Postat 2011-03-06 kl 18:14:16

Btw, När du ändå har börjat med bröstoperarion kan du ju fixa näsan och fettsuga! Förrut var din blogg super, men nu provocerar du bara..

Den va roligare förrut

Anonym
Postat 2011-03-06 kl 18:50:41

"småbarnsmamman som vill ha en ungdomligare byst"... DU ÄR JU FÖR HELVETE 15 DIN JÄVLA ÅSNA!!! DINA MYGGBETT ÄR INTE FÄRDIGUTVECKLADE ÄN DIN FÖRBANNADE SNORUNGE!!!! ATT DU INTE BARA GER UPP I DIN FULA LILLA SAGOVÄRLD, VAKNAR UPP OCH INSER ATT DU ÄR ETT FUCKING BARN OCH INTE 30 SOM DU TYCKS TRO!!

Yohanna
Postat 2011-03-06 kl 19:19:36
Blogg: http://littlequeenie.bloggspace.se/

Du har inte växt klart än och bör därför inte göra det.

Plus, det finns så himla många operationer som går fel. Förr tyckte jag att du verkade en vettig människa när du skulle skaffa barn, men nu verkar du BARA bry dig om vad andra tycker.

Jag förstår att det finns vissa saker man är onöjd med, men seriöst, om du hade varit 20 år så visst. Men du är 15 år.

Du har inte växt klart.

Mallanmamma
Postat 2011-03-06 kl 20:14:58
Blogg: http://www.mallanmamma.se

Men gere...

Vissa tappar lite fett om tuttarna som sedan kommer tillbaka efter något år.

Plus på det är du bara 15...



btw, 9 månder upp och 9 månader ner

Mia -Livet i Göteborg
Postat 2011-03-06 kl 20:49:14
Blogg: http://mariagraaf.blogg.se/

Men snälla nån! Du är bara 15 år!

Mina bröst växte riktigt rejält o blev enorma när jag var 17!!

EMMA
Postat 2011-03-06 kl 21:15:01
Blogg: http://emmasenkla.blogg.se/

För det första så tror jag knappast att den som skrev det där anser en småbarnsmamma vara 14år. Det är en onaturlig ålder, okej om man bortser från Afrikas länder, att ha ett barn vid. Så nej, du kan inte anse att texten är riktad mot dig.

För det andra, om du tar åt dig ska du inte ha en blogg, och absolut inte lägga upp sådana bilder. Skyll dig själv, du borde inte ha fött barnet eftersom du är långt ifrån mentalt redo. Du har inte fått ha din barndom och tonårstid, vilket innefattar massor. Du kanske är 15, men psykiskt är du 7. Seriöst. Grow up.

Tess
Postat 2011-03-06 kl 21:56:50
Blogg: http://highlandertess.blogg.se/

Att "alla andra gör det" är ingen ursäkt för att själv falla för sådant idioti. Vänta tills du växt färdigt. Jag hoppas du kommer vara nöjd då. Jag är supernöjd med mina trots att jag ammat och trots att jag enligt en del har små bröst (B-kupa). På sommaren behöver jag ingen bh (vilket brösten mår bättre av), jag kan träna utan att få ont i brösten, kläder sitter snyggt och passar alltid i storlek (de med stora bröst för sina kropp får väldigt konstig passform på kläderna). Inget emot de med naturligt stora bröst. Man är snygg med det man fått oavsett om det är stora eller små. Silikonbröst som pekar rakt ut och inte passar in i kroppen är däremot inte det minsta snyggt. Den där skönhetsbilden har verkligen blivit så totalt felvriden. Påminner om den tiden då kvinnor skulle ha så smala midjor att en del faktiskt opererade bort revben för att lyckas få det. Sjukt!

Ewa
Postat 2011-03-06 kl 22:33:56

Jag tyckte först okej, hon vill göra det så det hade jag inget att säga något om.. men sen när jag läser inlägget över så säger du själv att du inte har emot att du har små bröst, och sen beskriver hur andra klagar på att du har det ? Det ska inte alls påverka ditt beslut, och nu verkar det som det gör det.. Skit i om att folk säger detta.. du ska göra det för dig själv och inte för alla andra vilket det nu verkar som

Fröken Räv
Postat 2011-03-06 kl 23:15:19
Blogg: http://www.frokenrav.com

Lilla hjärtat, vill du förstora brösten för att DU vill och du är HUNDRA procent säker på det så ska du självklart göra det (med tid, pengar och åldern inne förstås) men gör det snälla inte för att några idioter kommenterar din kropp. Du är så himla ung ännu, låt tiden gå! Strunta i vad andra människor säger.

Mary Madskills
Postat 2011-03-06 kl 23:41:17
Blogg: http://marialy.blogg.se/

Du är 15 år.

Tro mig, dina tuttar kommer säkerligen att växa av naturen ändå.

Mina bröst växte fram tills jag var ca 21.



Hollys mamma <3
Postat 2011-03-06 kl 23:59:36
Blogg: http://elliieoberg.blogg.se/

men om du ska skaffa fler barn är det väl onödigt att fixa brösten redan nu?

Lisa
Postat 2011-03-07 kl 00:22:34

snälla du ! Va stark, bry dig inte om kommentarerna du får. Skit i vad alla andra säger, att du har små bröst osv. Okej visst, valet är ditt du bestämmer ju själv om du vill ha större bröst. Men jag menar, du ska ju inte göra en bröstflrstoring bara för att det är folk som kommenterar på din blogg att du har fula och små bröst. Men jaja, du bestämmer somsagt själv. Gör det du tycker känns bäst, du har en bra familj som stöttar dig i alla lägen :) OCH SKIT I ALLA ELAKA KOMMENTARER DU FÅR, de är nog oftast för att de är avensjuka på dig.



Jag älskar din blogg, och jag tycker du är så jävla stark och modig som vågar skriva om ditt liv och allt här för alla.



Fortsätt kämpa !! du e bäst <3

kram

Anonym
Postat 2011-03-07 kl 00:50:31

TAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA INTE ÅT DIG AV VAD JÄVULSKA TJEJER SÄGER. DU HAR SÄKERT AS VACKRA BRÖST ALLA BRÖST ÄR VACKRA PÅ SITT SÄTT. skit i vad alla säger. va nöjd me hur du är. jag tycker du är bra

julia
Postat 2011-03-27 kl 11:42:51

hej kan du mycket om bröst för då har jag en fråga??

jag e 11år vägger 38 e 146cm.long och hur ska bröst se utt på en 11-12 årig tjej kan du lägga ut en bild på det till den här bloggen snälla?? jag har stora/små kullor i mina bröst är det normalt i min ålder??

i sommar om jag vill ha ett linne på mig och inte vill visa hur stora min bröst e och att dom ska se mindre ut vad kan jag ha under satt mina bröst ser platta ut och mindre och satt man inte ser att min bröstvårta sticker ut och mina bröst e för små för en riktig bh vad kan jag ha?? ps.lägg ut bild på en 11-12 årig tjej

Anonym
Postat 2011-03-27 kl 11:49:33



jag vill ha mindre bröst och e 11 år



Kommentera inlägget här:

» Namn

» Mail

» Blogg/hemsida

» Kommentar