På pizzerian med Kevin 3/3 2011

Postat 2011-03-03 kl 19:48:49

Efter mötet gick jag och Kevin till någon pizzeria och tog varsin Capriccosa till Lunch, jag blev skitmätt efter halva pizzan så Kevin tog min pizza också!
Haha jävla biff...

Anonym
Postat 2011-03-03 kl 20:09:25

Han är inte biff.. Han är fet

Alva
Postat 2011-03-03 kl 20:09:54

Biff? Fetto rättare sagt. Klämmer man i sig mer än en pizza är man tjock. Skönt att se att ni tog hand och mer er dotter. Bra föräldrar.

Erika
Postat 2011-03-03 kl 20:11:22
Blogg: http://erikadahlman.blogg.se/

Vad är din favoritpizza?



:)

Mariah
Postat 2011-03-03 kl 20:15:41
Blogg: http://cheeese.blogg.se/

Pizza är gott (a) fast jag orkar typ själv inte mer än halva..

IDA
Postat 2011-03-03 kl 20:19:49
Blogg: http://idaarvidssons.webblogg.se/

Söt du är! :)

Anonym
Postat 2011-03-03 kl 20:21:09

Asså kan du ge fan i att göra den där äckliga minen, typ "Vem är du? Var är jag? Vad gör du?" Du ser helt jävla förvirrad ut

Anonym
Postat 2011-03-03 kl 20:40:23

bbiff? hahahah skulle säga fetto.

andrea
Postat 2011-03-03 kl 20:46:03
Blogg: http://andrealm.blogg.se/

Du är jättefin i håret nu :)

Johanna V
Postat 2011-03-03 kl 20:47:13
Blogg: http://johannavkl.blogg.se/

Du borde färga håret mörkbrunt! :D ;P

charina
Postat 2011-03-03 kl 20:57:02

var är kelly då?

Anonym
Postat 2011-03-03 kl 21:13:17

förlåt men säger som dom andra.. han är snarare fet.. hoppas han inser de själv och slutar kalla andra för fetton, han e en av dom.

M
Postat 2011-03-03 kl 21:25:33

Han är inte biff, då har man muskler, han är fet. Han borde ta och skaffa ett gymkort precis som dej ;)

R
Postat 2011-03-03 kl 21:33:48

Haha håller med nån som skrev om den fula minen du alltid gör..Tycker det är så tragiskt att jag blir så förbannad och äcklad så fort jag kollar på bilder på dig, och även din kille som nog är den fulaste fan jag sett i hela mitt liv efter dig. men endå kan jag inte låta bli att kolla in din blogg ibland för att se hur mycket du gör bort dig. verkar i vissa inlägg som att du tänkt börja provecera för att få läsare, HAHA, lyssna här.. dom andra storbloggarna "passar" i alla fall i rollen som elaka o provocerande.. men vad fan är du. En fet missbildad transa typ.. med din feta fula kille som din dotter tyvärr liknar för mycket. Hoppas Soc tar KElly för nu får det fan i mig ta o vara nog!! Du ska inte ha barn

emelie -
Postat 2011-03-03 kl 21:37:41
Blogg: http://mewlii.blogg.se/

han är inte biff, han är tjock!

du är inte fin, du är ful!

sluta klaga på att dina läsare skriver elaka kommentarer och börja ta tag i ditt liv!

Jannie
Postat 2011-03-03 kl 21:37:55

haha..biff? Snarare fetto...

Anonym
Postat 2011-03-03 kl 21:40:40

Seriöst, du skriver skit om soc och säger att du ska vara bästa mamman till Kelly men VART ÄR HON!?!? Du går ut varje dag och lämnar Kelly! Skärp dig! Barn ska inte ha barn! Det är du levande bevis på, gumman.

maja
Postat 2011-03-03 kl 21:42:19
Blogg: http://majaannalinnea.blogg.se/

HAHAH! biff? riktig jävla fet annars. får bara hoppad på att kelly inte ärver det från honom.

Helena
Postat 2011-03-03 kl 21:52:08

Och kelly är..?

Börjar tveka om du verkligen är den mamma alla trodde i början.. Jag är besviken, Kelly syns ingenstans, ni bara leker varje dag, solar solarium, går ut och äter, träffar andra som "jobbar" med sin blogg (Hur man ens kan se det som ett riktigt jobb..?) Nej fan, Micah, shape up. Klart du ska få vara barn men du har förändrats sen graviditeten tack vare (eller på grund av?) att din blogg har växt, och jag ser inget positivt med det hittills alla fall..

Fotograf Sara Marklund
Postat 2011-03-03 kl 23:40:46
Blogg: http://saraamarklund.blogg.se/

Kan alla bara lägga ner med sina elaka kommentarer? Hur är ni uppfostrade egentligen?

Malin
Postat 2011-03-04 kl 01:17:22

Ursäkta, jag vill inte vara otrevlig. Men han är fan inte biff, han är fet och med tanke på att han typ bara sitter framför datorn och äter en och en halv pizza så lära han bara bli fetare..

Natti
Postat 2011-03-04 kl 10:09:45

Asså ni har ju aldrig med er kelly, så är det ha barn man kan inte bara lämna över till sin föräldrar, visst en gång går väl bra när man ska på möte och sånt.. men inte hela tiden för att du o kevin ska få ensam tid. Det får ni ha på kvällarna när hon sover precis som alla andra mammor o pappor. Jag vet jag har en son på tio månader så jag vet vad det hela handlar om!!!!

sarah
Postat 2011-03-04 kl 12:33:19
Blogg: http://sarahceciliacollin.blogg.se/

kika in i min blogg

andrea
Postat 2011-03-04 kl 14:25:35

var är kelly någontans på alla dina bilder?

C
Postat 2011-03-04 kl 15:59:42

Men oj det kanske bara är så att Kelly inte är med på bild, har ni funderat på det? NO!

emma :)
Postat 2011-03-04 kl 16:08:12

Din pojkvän är inte biff,han är fet.

Inte knubbig eller tjock,han är fet.

Farligt fet.

Och vart är Kelly?

Du är ingen bra mamma Mikaela!

Du är 15,hur många filmer eller böcker du har lärt dig om barn i,så är du inte mogen för barn!

Och din pojkvän är inte mognare han.

Han har gjort slut med dig,lämnat dig i skicket.

Det funkar inte mellan er,han är inte lycklig med dig.

Och du ska inte ha håret så,ser bara skabbigt ut.

Du ska ha KALL blond färg,eller VARM brun färg.

Väx upp!

Ta tag i ditt liv!

Och snälla,ge Kelly till socialen,du ska INTE vara en mamma.

Och läs igenom denna kommentarer NOGGRANT!

Detta är viktigt,tänk inte på dig själv för ett tag,tänk på Kelly.

Hur mycket du än vill ha henne,och hon är ditt allt,hon kan inte få en bra uppväxt med en omogen 15åring som mamma.

Bara att inse.

Angelica
Postat 2011-03-04 kl 16:45:50

Men snälla lägg ner, Mikaela är fin och säkert världens bästa mamma.

Haha ni är bara avensjuka för att hon har en dotter och inte ni, fyfan vad vilket liv ni har tillskillnad från mikaelas. Ni har ingen aning om hur hon är som mamma och hon får väl göra vilka miner hon vill.

Om det är nån här som ska skaffa sig ett liv så är det ni som kränkar ner på henne.

Jag tycker absolut inte att socialen ska ta kelly och ni säger bara det för ni är så avensjuka på henne.

Haha väx upp alla ni som tror att ni är vuxna för det är ni inte!!



Ni ska heller inte säga någonting som t.ex du sa som hade en son som var 9 månader du tror du också vet så mycket men fel igen.

Om det är nån som vet någonting här så är det jag för jag är 17 år och har 2 barn så säg ingenting och jag säger bara jag fick inte mitt första barn när jag var 14 men jag vet hur det känns för jag fick mitt första när jag var 16 men som sagt ge henne chans för ni har ingen aning om hur det är att bli mamma när man är 14-16 och när man är 17 har man 2 st barn.

Kevin och Mikaela behöver lite tid för varandra nu är det något fel med det nej precis det är det inte så lägg av.

Sara
Postat 2011-03-04 kl 18:32:58
Blogg: http://laaureenconrad.blogg.se/

Vad skoj :D Men jag undrar en sak.. varför har du aldrig med dig Kelly? De är ditt barn och ditt ansvar.. inte dina föräldrars. Kram

ADELINA BONN
Postat 2011-03-04 kl 18:56:02
Blogg: http://adelinabonn.blogspot.com/

Sluta vara så elaka!??! Hon har en egen mamma eller andra som tar hand om Kelly. Jag lovar att alla ni som tycker Mikaela är en dålig mor undra vad era mammor är? Låter sina feta, mobbade, ensamma barn (DU) sitta vid en dator och trakassera en ung mamma.. Dålig uppfostran av en dålig mor? (:

Mikaela Kanske inte posar sönder, kanske inte redigerar sina bilder och ändå är hon söt på vissa? Tummen upp för henne!



kram på dig Micah du är en skit bra mamma! :-D

Elin B
Postat 2011-03-04 kl 20:15:41
Blogg: http://intheheadofelin.blogg.se/

asså angelica:jag är fan inte avis jag är 14 och vill INTE apsolut INTE ha en unge när jag är femton det sabbar juh hela livet och det märks juh för fan att mikaela inte är en bra mamma : hon har skadebetende så fort hon blir lessen, hon kan fan inte bestämma om hon ska va tsm med sitt ex elr inte, vilket skadar både henne och kelly och kevin...

Vi är INTE (!!!!!) avis på henne.

S
Postat 2011-03-04 kl 21:20:03

Elin B, visst är det SJUKT att folk tror vi som är negativa är AVUNDSJUKA?!



Jag menar.. vad FAN har vi att vara avundsjuka för? alla vi som INTE skriver "Du är så duktig, kämpa på!". För vi FATTAR att hon inte kan ha hand om ett barn!! Hon bränner sig själv med cigg när hon är ledsen och beter sig som en liten snorunge. Och nu försöker hon köra med att provecera för att få uppmärksamhet. VARFÖR vill du bli mer hatad än vad du redan är Micah?

Jag är INTE en av dom som bara vågar säga massa saker på internet. Hade jag sett dig ute hade jag inte tvekat att gå fram till dig o säga precis vad jag tycker. Tänk på vad fan du gör. du äcklar mig

Nanna
Postat 2011-03-04 kl 22:06:24
Blogg: http://sleepingphoto.blogg.se/

S och Elin B, nej ni kanske inte är avundsjuka, men va fan ni kan väll åtminnstonde ha lite jävla respekt. Fattar ni inte att folk kansktis inte 'är små jävla robotar som läser era kometarer och raderar dom ur huvudet. Ni känner inte mikaela och den person hon utstrålar på bloggen kanske inte alls är som den hon är inl, ochj ni har väll inte koll på vart enda jävla sekund som hon andas, hon kan väll ha både ett normalt liv och en unge. Ni verkaqr ju inte så jävla kunniga inom ämnet om ni seriöst tror att man måste glo på sitt barn 24/7. Jag tycker synd om era föräldrar somhar så odrägliga barn som er.

Tess
Postat 2011-03-05 kl 00:57:30

Ni är visst avis på Mikaela, stinker lååång väg ju!



Och ni är patetiska idioter.



S du äcklar mig otroligt mycket, din lilla horunge.



Jag bor i vällingby, kom dit på måndag vid 16, jag har mörkbrun jacka och svarta skor, och en stor fet snyting till dig. Kom och ta för dig fegis!

Pinnelinn
Postat 2011-03-05 kl 16:55:48
Blogg: http://pinnelinn.blogg.se/

Asså jag fattar inte hur folk kan ha mage att sitta och skriva så äckligt fega och sjuka anonyma kommentarer till en stark och ung mamma som Mikaela?! Ni är ju idioter, vad har man för liv om man sitter och läser en blogg och klagar på att en supersöt tjej gör en viss min på en bild, och vill att hon ska sluta med det? Sluta läs hennes blogg då om det stör er så mycket! Låt henne vara, hon är en skitbra mamma med de förutsättningar hon har och hon är jättevacker!

Anonym
Postat 2011-03-06 kl 11:14:30

man är inte biff om äter mycket, då är man tjock:) ville bara påpekat



Kommentera inlägget här:

» Namn

» Mail

» Blogg/hemsida

» Kommentar