2 bilder på mig,Niki och Dahen

Postat 2011-03-07 kl 00:26:07

Nu är sportlovet slut! Och jag ska till gynekologen imorgon..
Här får ni 2 bilder, god natt!



Niki
Postat 2011-03-07 kl 00:39:44
Blogg: http://mylifeasniki.blogg.se/

Aww va fin <3<3<333

emma.
Postat 2011-03-07 kl 00:43:31

av att döma vad jag läst i din blogg senaste månaden, kan jag bara säga en sak. Du verkar vara den sämsta mamman i hela världen. Du säger att man måste känna dej för att döma dej, men börjar du inte undra när 99 % av alla kommentarer är negativa ... ?

Josefin
Postat 2011-03-07 kl 00:48:32
Blogg: http://imjd.blogg.se/

Såg att du också har friskis-kort i Sollentuna! Hoppas du tycker det är bra där :) Har gått där i fem år snart och vill säga att det är ett sjukt bra ställe att träna på, med härlig människor & ledare! Kan verkligen rekommendera spinningen - sjukt bra träning (finns faktiskt ingen bättre träning om man vill få jättesnygg rumpa!). Men akta dig för Hasses pass bara! Han är livsfarlig (hård!) ;) Kram på dig

Anonym
Postat 2011-03-07 kl 00:48:46

Söta mikaela, får jag fråga en sak`?

Förlåt, men du förändras så himla mkt.

Du blir ett dåligt föredöme för din dotter. Du opererar brösten INNAN dom ens växt klart och du är fullt vuxen. Snälla, tänk om det. Och posta inte bilder på kelly online. Hur roligt är det ifall hon, när hon är i din ålder, får höra "haha såg en bild på dig när du var en bebis". Det är ju nåt man inte ens vill att ens kille ska se de första dagarna om man ser på t.x.e filmer. Så snälla,tänk över vad du gör. För just nu blir faktiskt jag orolig över lilla Kelly.

Ida med håret
Postat 2011-03-07 kl 01:08:09
Blogg: http://sistersfromhell.blogspot.com/

Vad fin du var med lockat hår :)

Från en annan, men mogen, ung mamma
Postat 2011-03-07 kl 07:35:22

Först med brösten, orka tänka på sånt nu. Du är ju för f*n BARA 15 år!!!! Är 22 och fick barn som 19 åring. Fick gigantiska bröst och förra året gjorde jag en bröstförminskning, så jag dömer dig inte. Bara det att du är på tok för liten. Väx klart först unge.

Och sen tänkte jag på det, när man ser dina bilder då du är ute och gör saker så syns det att du är barnet, typ 13-14 år. Du gör ju inget åt ditt utseende och jag hade skämts över att vara med dig, för du ser verkligen liten ut. Fixa iallafall håret/luggen så du ser liiiiite välvårdad ut. Bara ett litet tips, dock lär du inte bli snyggare men ändå!!

johanna forslund
Postat 2011-03-25 kl 12:47:04
Blogg: http://johannaaaforever.blogg.se/

Hejsan !

komentaren över min, den va riktigt onödig, hon kan visst bli snyggare jag vet hur de var när jag hade jätte små bröstmen tillslut fatta alla att jag iaf va mognare än dom andra dom andra satt inne och pierca sej i naveln o en masssa skit sen tröttnade alla på sånt skit och dom blev jätte avundsjuka. gör en bröstförstoring när du är minst 25 för du fick barn tidigt det kan ligga något i det oxå.

jag tycker att det är jätte farsinerande med jätte unga mammor.

funderar själv lite på den biten. men adda mej gärna på msn <[email protected]>



Kommentera inlägget här:

» Namn

» Mail

» Blogg/hemsida

» Kommentar