One

Postat 2011-02-20 kl 23:37:09

"I Jämförelse med vissa andra bloggar, är jag iallafall äkta.
Folk kan känna igen sig och känna sig mänskliga. Att dom inte är ensamma"

olivia
Postat 2011-02-20 kl 23:39:14
Blogg: http://oliviamk.blogg.se/

ja!! du har faktiskt den ända bloggen som känns äkta att läsa !:)

Lollo
Postat 2011-02-20 kl 23:39:25
Blogg: http://dennism.se

Vad tycker du om bloggaren dennis M (dennism.se)? :)

Anonym
Postat 2011-02-20 kl 23:43:24

ensamma* :)

me
Postat 2011-02-20 kl 23:50:42

Din blogg är inte som en broder daniel låt direkt. Di skämmer mest ut dig.

Kick
Postat 2011-02-20 kl 23:56:04
Blogg: http://kullerbyttanbarnklader.se

PRECIS! Helt OTROLIGT starkt av dig att lämna ut ditt liv så här, trots att många idioter lämnar hemska kommentarer till dig. Allt ordnar sig, ska du se! Kraam!

Evelina
Postat 2011-02-21 kl 00:09:22
Blogg: http://tessilina.blogg.se/

Ja helt klart! Sen kan man ju ha sina åsikter om ditt liv... Man blir typ beroende av din blogg och va faaaan som nu ska hända :)

nån som inte orkar med ert "bråk" varje dag?
Postat 2011-02-21 kl 00:10:41

asså så fort du inte ligger etta på blogg listan, så skriver du, att du och kevin har bråkat, o.s.v , då får du mer kommentarer, och då ligger du ett på listan .... och att du faktist skriver att du är äkta, men du ljuger mkt oxå, fast alla gör det. Så sluta säg att ni har bråkat osv, sen nästa dag ni är tsm, det är fejk , jävligt mkt fejk

sara
Postat 2011-02-21 kl 00:17:29

hur ska du och kevin göra med kelly då? ska hon endast bo hos dig nu eller hur blir det? <3

Latti
Postat 2011-02-21 kl 00:18:20
Blogg: http://laattis.blogg.se/

Haha, nej det gör man ju inte?

Du och ditt liv är helt fucked up. Man känner inte igen sig någonstans.

Anonym
Postat 2011-02-21 kl 00:24:02

Det är för du är äkta fjortis.

Tess - loveeeliiie
Postat 2011-02-21 kl 00:24:58

Du är äkta

du skämms inte för att visa något

du visar vad du känner och tycker

Du vågar stå för dina misstag och tar ansvar för dina handlingar



Man kan verkligen känna din glädje och smärta

du är ingen robot, som många andra bloggare som bara visar upp en perfekt fasad av rosa moln och lycka.



Fortsätt kämpa, det kommer komma en dag när allt känns mycket lättare och du hittar ett sätt som passar dig, både när det gäller mödraskapet, relationer, skola, jobb och livet i sig.

Men det kommer alltid små eller större bulor i vägen.



Och till alla dom som säger att det bara är små barn som stödjer dig

Ni har så himla fel!

jag är rättkämpe, politisk engagerad, smart och jag kämpar varje dag mot idioter som kritiserar, hotar och kränker dom som har det svårt.

Mobbare kallas dom jävlarna.



(Jag är INGET barn, jag är ung vuxen, 21år, och min IQ är högre än många andras)

rebecca
Postat 2011-02-21 kl 00:31:15
Blogg: http://rebeccafornstedt.blogg.se/

Helt rätt Mikaela! Du är verkligen dig själv och det ska man vara. Du är så stark.. kram

Amanda
Postat 2011-02-21 kl 00:33:10
Blogg: http://rilfarna.blogg.se/

Fast just nu känns det som den tråkigaste... Inget illa menat, men du skriver ju inte NÅT om kelly längre

r
Postat 2011-02-21 kl 00:38:15

varför var du på sjukhus? :( kram

eine
Postat 2011-02-21 kl 00:56:37
Blogg: http://falseadvertising.blogg.se/

Och det tycker jag du ska hålla fast vid. Du är trots allt bara mänsklig, precis som alla andra. Och även om jag har mycket åsikter om dina val i livet, så kan jag inte lova att jag hade betett mig så värst annorlunda i din ålder.

Rebecca
Postat 2011-02-21 kl 01:20:35
Blogg: http://mittlivsomrebecca.blogg.se/

Mikaela, du är stark!!! Du kommer klara detta :) <33

skit i alla kommentarer (dom ELAKA), du är bättre än dom som kränker dig!! <3

Massa kramar från Rebecca :)

Mikaela = Starkaste 15 åringen som klarar av att ha en bebbe :)))

Anonym
Postat 2011-02-21 kl 02:01:13

Hej, Jag har nu läst din blogg ett tag, tycker den är bra och verklighetstrogen. Tycker dock att du och Kevin ska kolla över erat förhållande, och tänka på Kelly i detta läge.. Tyckte det va jätte fint att ni förlova och så vidare. Synd att det inte höll längre. Måste bara fråga en sak till, vet Kevin vad förlovning betyder? Ha det bra och ta hand om varnadra nu. Livet är förkort för att hålla på å tänka på dåliga saker!

Michaela
Postat 2011-02-21 kl 03:22:36

Anledningen till att jag tror att du blir tvungen att försvara dej själv lite titt som tätt är för att du är så ärlig i din blogg och säger precis vad du tycker och tänker. Det öppnar portar för andra människor att trakassera och trycka ner för de antagligen vet att man är sårbar om man öppnar upp sig för andra..

Hellis is here... once again
Postat 2011-02-21 kl 08:08:46

vadå känner igen sig??? man känner inte igen sig nånstans !!!!du och din familj är helt fucked up!!!!!!!!!! "folk kan känna igen sig och känna sig mänskliga" du är långt från mänsklig, slyna du är tom värre än jag trodde... faktiskt så känner jag inte igen mig nånstans du borde tas in psyket... sewriöst gumman sök hjälp...hora...

Julia
Postat 2011-02-21 kl 09:09:21

Helt rätt Mikaela! Du är så stark och jag beundrar dig verkligen!

Anonym
Postat 2011-02-21 kl 09:18:37

du är en fjortis som inte borde blivit mamma...

Therese
Postat 2011-02-21 kl 10:20:20
Blogg: http://Tvillingmammavid22.devote.se

Tycker på riktigt jävligt synd om ditt barn som skall behöva utstå allt fram & tillbaka mellan dig & kevin! Och vadå äkta!? Du vet INTE va äkta är du är 15 jävla år! Du vet ingenting ännu! Hoppas Socialen gör ngt om inte annat gör kellys skull!

Jessica
Postat 2011-02-21 kl 10:38:00

Ett tips till "Tess - loveeeliiie"

Att 2 gånger på den lilla lilla texten hinna bedyra hur smart man är gör en inte smart, tvärtom.

Särskillt när man har ordet "loveeeliiie" i sitt alias samtisigt som man skriver om hur man är smartare än andra.

Anonym
Postat 2011-02-21 kl 10:47:01

Du lyckas ju verkligen inte vara äkta..Du tillhör kategorin bloggare som är iq-befriade, tex som Kissie och Dessie :)...Det är så sorgligt att du inte ser vad folk stör sig på hos dig!..Hahaha! Sopa!

Sara
Postat 2011-02-21 kl 11:27:33
Blogg: http://laaureenconrad.blogg.se/

det stämmer :)

Ebba
Postat 2011-02-21 kl 12:01:20

Glöm inte bort att behandla andra så som du själv vill bli behandlad, tack!

Ebba
Postat 2011-02-21 kl 12:07:45

Hej Mikaela, jag ville bara säga att jag drömde om dig inatt.

Du hade på dig den där guldiga klänningen från Finest Awards

och det blå sminket som du hade på båten, sedan så sprang jag fram till dig och kramade dig jättelänge, sedan sa jag att jag skulle vilja

ha dina adress för att jag ville skicka lite fina saker till dig och Kelly.

Du sa att du bodde här, i min stad! Det var så underbart !

Jag tror inte att du kommer att ha en läsarträffhär någon gång

för att det är litet, en liten byhåla. Just det, du har väl varit på Gripsholms slott? Du kanske såg en skylt som det stod Åkers styckebruk på? Där bor jag iaf! Skulle vara jättekul om du kunde komma hit någon gång!!! <3 Jag älskar dig, om du skulle komma

skulle nog hela skolan komma dit! <33 du är så jävla stark MIkaela fortsätt med det!

Merfestispucko
Postat 2011-02-21 kl 12:31:23
Blogg: http://merfestispucko.blogg.se/

Glöm inte bort att behandla andra så som du själv vill bli behandlad, tack!

Sara
Postat 2011-02-21 kl 12:33:27

När jag var i din ålder var jag också öppen med alla mina problem, men ångrar det bittert idag och är glad att jag inte hade en blogg då som alla kunde läsa.... för då hade jag antagligen gjort precis som du och trott att det var smart.

Det som är tråkigt är att ALLT ligger kvar på internet, även om du skulle radera det senare så finns det kvar. Om 10 år när Kelly går i skolan så är det kanske inte så roligt att de andra barnen kan hitta saker om hennes mamma som de kan reta henne för. Barn är inte alltid snälla mot varandra.



Så även om det känns rätt för dig att vara öppen nu, så kan det kännas jättejobbigt om några år... det är inte bara att Kelly och hennes klasskamrater kan hitta sådant, även de andra föräldrarna, blivande arbetsgivare osv som kan dra sig tillbaka pga självskadebeteenden, och psykisk obalans. Tänk efter före vad du lägger ut.... för din och Kellys skull.

Emmy
Postat 2011-02-21 kl 12:42:55

Bullshit

Milano<3
Postat 2011-02-21 kl 13:04:25

jag tycker att du är stark, modig och cool!! jag tycker inte att du verkar naiv du bara är lycklig när du är kär<3<3 dom som skriver fula komentarer kan lika gärna hälla käft för om de stör sej på din blogg får de vel inte läsa den då!!! ÄLSKAR din blogg jag läser den varje dag!! pussa på kelly<3<3 GO MICAH<3<3 kram<3

Kakan
Postat 2011-02-21 kl 13:42:22
Blogg: http://kakansfotoalbum.blogg.se/

Viktiga ord du borde ta upp med bloggen (eller visa denna kommentar)



Dom som tycker du är "mesig" m.m. om dom nu tycker det varför vågar dom inte så för det? varför ska dom vara anonyma? Det är fegt att visa vad man tycker utan att så för det! Och det dom gör kallas mobbning, och det kan du (Mikaela) göra när du vill. Dom tror säkert "nee hur ska hon veta vem jag är" och det är super lätt. Till dom som inte vet finns IP-NUMMER och varje kommentarägare har en sån och dom är unika till varje person så ingen kan ha en som en annan.

Sofia
Postat 2011-02-21 kl 13:47:38

Så fint skrivit!<3

marigonas
Postat 2011-02-21 kl 13:49:30
Blogg: http://marigonas.wordpress.com

Tycker att du är så jäkla stark!

natalie FOTO ♥
Postat 2011-02-21 kl 14:00:19
Blogg: http://natalien.webblogg.se/

tycker du är otroligt stark, du har vart med om många jobbiga saker verkar det som och nu det här med kevin, du borde ha blivit svag av det med tanke på att ni har barn ihop osv men endå står du på dig! bra gjort säger jag bara :)

Bella
Postat 2011-02-21 kl 14:04:33
Blogg: http://tombrock.blogg.se/

Självklart, men du behöver i alla fall inte blotta allt. Tänk om din mamma satt och skrev saker om dig, hennes förhållande, osv.

Rebecca - 18 år och gravid!
Postat 2011-02-21 kl 14:33:33
Blogg: http://reboow.blogg.se/

Ta hand om dig och Kelly, bara njut av att vara mamma istället för att tänka så mycket på din kärlek till Kevin. Kram <3

kurdisk muslimsk tjej <3
Postat 2011-02-21 kl 14:43:24
Blogg: http://kurdishgirlpeaceandlove.blogg.se/

min är äkta <3 kika in på min blogg sötnos <3 kram <3

NathaKung<3
Postat 2011-02-21 kl 15:06:37
Blogg: http://nathakung.blogg.se/

Hej hej! vilken fin blogg du har! undrar om vi skulle kunna följa varandra via bloglovin? blir jätte tacksam för svar! Ha det bra kramar Nathalie :'DD

amanda
Postat 2011-02-21 kl 15:31:52
Blogg: http://nattstad.se/amandabp

Fin blogg, forsätt KÄMPA!

Alva
Postat 2011-02-21 kl 15:32:44

Du är naiv, väldigt naiv. Hänger ut hela ditt liv. För vad, några fler läsare! Den dagen du ska ut på arbetsmarknaden kommer din blogg och allt som är skrivit om dig vara till din nackdel. Du vill jobba som jurist/advokat, tror du någon firma vill anställa en som dig? Även om detta är minst 10 år framöver kommer arbetsgivare veta allt det här om dig.



Tänk dig för.

FeliciaHerman<3<3:)
Postat 2011-02-21 kl 16:37:20
Blogg: http://muffinskram.blogg.se/

<3<3 Håller med Amanda, Mi<3 Kram på er, båda två. //FeliciaHerman (www.muffinskram.blogg.se)

Isabelle
Postat 2011-02-21 kl 16:52:58
Blogg: http://honkallasbella.blogg.se/

Det är jättebra att du är ärlig!

Angelinn
Postat 2011-02-21 kl 20:12:11

Ahh! Jag blir så irriterad på alla som kommenterar och skriver taskiga saker! Om ni inte har nåt vettigt att säga så behöver ni inte kommentera alls! Visst man får tycka vad man vill, men man kan ju hålla det för sig själv! Vem vill sitta och höra att man är en dålig mamma, en hora, omogen etc??!! Om ni tycker hon är så himla knäpp, läs inte dårå!

Har ni inget bättre för er än att trycka ner en ung tjej? Ni behöver inte tycka och tänka som Mikaela, men ni behöver ju inte vara extremt elaka! Vad fan vill ni egentligen, att hon ska må ännu sämre?

Ni skulle antagligen aldrig våga gå fram till henne och säga det där, så gör inte det här heller.

Hon måste få göra misstag utan att ni heeela tiden ska trycka ner henne. ALLA gör misstag, det är så man lär sig.



Så stå på dig Mikaela! Du är stark och klarar det här!! Och man kan känna igen sig i dig, det är därför jag gillar dig och din blogg. Jag har gått igenom mycket som du har gjort, minus barn dårå ;)

Kram! <3 :)

David
Postat 2011-02-21 kl 21:37:51
Blogg: http://piieceofme.blogg.se/

Jag tycker att det är jätte bra att du vågar vara ärlig! Men det är egentligen inte så konstigt varför många pratar skit och så eftersom du hänger ute ditt liv på bloggen, vilket många bloggare gör! Tänk lite på det bara, men jag tror att du är en fin person och ärlig och väldigt omtänksam, annars hade du såklart inte haft ett litet barn! Inget illa menat, men ville bara att du skulle veta det! Ha en forsatt bra måndagskväll o kolla gärna in min blogg o läs!:)

Tess - loveeeliiie fuckin lovely!
Postat 2011-02-21 kl 21:51:05

"Ett tips till "Tess - loveeeliiie"

Att 2 gånger på den lilla lilla texten hinna bedyra hur smart man är gör en inte smart, tvärtom.

Särskillt när man har ordet "loveeeliiie" i sitt alias samtisigt som man skriver om hur man är smartare än andra. "



Hur då?

Jag är ju smart, så varför får jag inte säga det?

för att jag inte är kille? för att jag inte är känd? för att man inte får berätta hur bra man faktiskt är i sverige?

Varför, förklara.



Och sen så blir faktiskt smart + smart = smartare än du!

:)

jag har dessutom självdistans och kan skämta



loveeeliiie är jag. det är den jag varit, den jag kommer bli och den jag är, om du inte kan fatta det och respektera det så synd för dig. du fattar säkert inte ens vad det betyder.



Synd om lilla lilla dig



Din mamma
Postat 2011-02-21 kl 23:11:49

Du suger.

Anonym
Postat 2011-02-21 kl 23:39:39

vet precis hur du känner ang dom där övergreppen . Jag blev sexuellt utnyttjad när jag låg och sov ganska nyligen .. Är rätt ny i en stad där alla tror jag ljuger utom ett par få personer ..

Nadja
Postat 2011-02-22 kl 00:09:39
Blogg: http://nadjas.se

Du är ärlig i din blogg, men samtidigt ska man inte dela med sig av för mycket privat på internet.

Kakanfanboa
Postat 2011-02-22 kl 10:05:12

För dig som inte vet det så finns det något som heter proxys.

jas
Postat 2011-02-23 kl 00:32:37

du är så vacker!

Anonym
Postat 2011-02-23 kl 16:19:40

Du är precis som alla andra bloggare! Lika ful, falsk, dubbla moral och allt som ingen vill se! VÄX UPP FÖRIHELVETE!!!

Tess
Postat 2011-02-24 kl 02:20:35

"Du är precis som alla andra bloggare! Lika ful, falsk, dubbla moral och allt som ingen vill se! VÄX UPP FÖRIHELVETE!!!"



What?

om du och alla andra inte vill se.. varför läser ni hennes blogg då!?

Jävla idioter!

särskilt du som till och med bemödar dig att kommentera, anonymt dessutom!

yay vad du är modig! yay vad Mikaela kommer lyssna på dig!



Pucko, gå och gömd dig under en sten igen, ingen vill se dig.



Och Växa upp gör man inte under en dag, det är en process, vilket du aldrig kommer fatta lilla satunge

FotograafOlivaooLsson
Postat 2011-02-24 kl 19:11:43
Blogg: http://oliviasphotolife.blogg.se/

:



Kommentera inlägget här:

» Namn

» Mail

» Blogg/hemsida

» Kommentar