Minne till förlovningen

Postat 2011-02-20 kl 19:11:58

La min lycka som jag hade under förlovningen i en video för att dela med mig.
Minne från förlovningen
Synd att jag inte har lagt ut den förns nu, när jag och kevin inte är ihop längre.

FeliciaHerman<3
Postat 2011-02-20 kl 19:19:11
Blogg: http://muffinskram.blogg.se/

Jag blir så knyckla-ihop-datorn-till-en-boll-och-släng-in-hela-klumpen-i-garderoben-nödig, varfööör kan inte jag se videon?:/ Mi, dina videos är alltid toppen!:D<3 Kram//FeliciaHerman (www.muffinskram.blogg.se)<3<3

Anonym
Postat 2011-02-20 kl 19:19:17

"hur kan man hata ekta kärlek lixom?" de satt du och sa i en vidoe blogg för nån dag sen och nu e de så här? hahaha är de här ett bevis på att du ska växa upp kankse?

♥ESSEY♥
Postat 2011-02-20 kl 19:23:54
Blogg: http://esseys.blogg.se/

Romantiskt! :)

Anonym
Postat 2011-02-20 kl 19:29:02

Den hela 5 dagar långa förlovningen haha :P varför göra en video när det var DU som gjorde slut? skrattretande

Anonym
Postat 2011-02-20 kl 19:29:31

asså hållkäften och sluta lägga er i hennes liv



mikaela jag älskar din blogg för att du skriver öppet, du skriver när du och kevin bråkar och när du är ledsen och du berättar till och med vad som hänt! men denna gången har du inte berättat något, inte hur du känner heller.. älskar dina videobloggar också hatar att läsa en massa text.

Emmy
Postat 2011-02-20 kl 19:29:49
Blogg: http://josefinemanuelsson.devote.se

Hejsan! Jag tycker det är jättesynd att det blev som det blev mellan dej och Kevin ni var så sjukt fina ihop.

Men jag tänkte att du kan gärna gå in på min blogg ska ha en liten frågestund där om du kunde kanske ställa en eller 2 frågor. Ha det bra!!



Kram Emmy en trogen bloggläsare :)

ebba
Postat 2011-02-20 kl 19:31:06

gjorde du den här filmen idag ?

♥Julstrumpan♥
Postat 2011-02-20 kl 19:32:06

Aww.. :( ♥

Stackars dig, Mikaela! :(

Hoppas du och Kelly klarar er bra tillsammans! :) ♥

haha
Postat 2011-02-20 kl 19:32:07

men hur gör ni nu med ringarna? :O eftersom ni förlovade er på alla hjärtans dag & nu är det slut? visst det är ju hur sorgligt som helst men du gör ju det bästa för dig och kelly...

Hannah
Postat 2011-02-20 kl 19:33:02
Blogg: http://kaffekick.blogg.se/

hahahahahahahahahahahaha, gud, ge dig någon gång -.-

elina
Postat 2011-02-20 kl 19:34:14

ehm...varför springer du runt utan skor i snön för ...skumt..du låg ju på sjukhus igår :O

Michaela R-L
Postat 2011-02-20 kl 19:35:37

det är ju som att du inte har gjort slut med han..eller att du inte kan gå vidare!!! LOL!

Fanny
Postat 2011-02-20 kl 19:35:55
Blogg: http://banniies.blogg.se/

fin fin video , dom 5 dagarna kanske betyde mycket för henne så ni behöver inte skriva skrattretande och sånna saker!

Anonym
Postat 2011-02-20 kl 19:36:16

Så patetiskt...

Anonym
Postat 2011-02-20 kl 19:38:03

du äär knäpp!!

EBB - En ung bruds bekännelser
Postat 2011-02-20 kl 19:38:33
Blogg: http://enbrudsbekannelser.blogg.se/

Förlåt, men nu blir jag faktiskt trött på dig.



Ni var förlovade i FEM dagar. FEM. Att du sedan kräver sympati fram och tillbaka gör tyvärr inte att man tycker synd om dig - snarare tvärtom. Du ger intryck av att vara en bortskämd, självcentrerad brud som vill leva i en sagovärld.



Väx upp!

Annie
Postat 2011-02-20 kl 19:38:36
Blogg: http://anniekarinolivia.blogg.se/

efter redan typ en vecka? :O

elin lindh
Postat 2011-02-20 kl 19:42:04
Blogg: http://countingassholes.blogg.se/

TÖÖÖNT!!!!! FY FAN VA JA SKÄMS FÖR DEJ.! USH!!!

♥ESSEY♥
Postat 2011-02-20 kl 19:42:16
Blogg: http://esseys.blogg.se/

Asså kan alla bara sluta ge elaka kommentarer till den underbara Micah! Skaffa ett eget liv! :@

Johanna
Postat 2011-02-20 kl 19:42:16
Blogg: http://blondinsandin.bloggplatsen.se

Vilken bra video! Synd att det inte funkade mellan dig och Kevin:(

mia
Postat 2011-02-20 kl 19:42:41

jag skulle aldrig aceptera att min dotter förlova sig i din ålder. inte ens gravid, vist gravid är väl en sak. men då får man ta ansvar för det. me nförlovning nej. o hade du varit min dotter hade jag anmält kevin för haft sex med dig. för du är onyndig tyvärr.

Malin
Postat 2011-02-20 kl 19:45:30
Blogg: http://nightmarecandyy.blogg.se/

Vacker video :)

rebecka
Postat 2011-02-20 kl 19:47:03

läs det här



http://rstahl.devote.se/blogs/8249143/dagens-fraaga.htm#WriteComment

Emma
Postat 2011-02-20 kl 19:48:00

Kan inte folk bara hålla sina jävla käftar? Sitter för många besserwissrar här som gottar sig i att hennes förhållande har tagit slut.

Nä, så hon kanske inte påbörjade sitt liv som alla andra jävla svenssonfamiljer gjorde. Hon har en unge, hon är 15 och har varit förlovad. Bara för att ni ser ner på alla andra som inte lever svenssonlivet ger det er ingen jävla rätt att håna henne.



Hon förlovade sig och hon gjorde slut med killen som är pappan till hennes barn, varför FAN sitter folk och drar det i hennes ansikte? Tror ni inte det gör ont nog? Önskar ni henne mer smärta bara för att hon inte väljer samma väg i livet som ni gör? Trångsynta och hjärtlösa människor är vad ni är.



Mikaela är en jävligt modig och bra människa som vågar göra slut trots att hon vet att folk kommer gotta sig i det, att folk kommer säga "vad var det jag sa". Fattar ni hur jävla stark man måste vara för att göra slut med sitt barns pappa bara för att man inser att den andra personen inte är lycklig i ett förhållandet?



Ni idioter är sjuka i huvudet. Ni gör så jag förlorar hoppet om mänskligheten. Har knappt ord för er. Karma is a bitch, det kommer ni märka med åren.

Klara
Postat 2011-02-20 kl 19:48:29

Videon är väldigt söt..

Men altså seriöst ni skaffar barn kollar på lägenhet och sen förlovar ni er och de hålle i fem dagar..

Förlåt om jag låter arg men tänk på Kelly, jag bryr mig inte om ditt och Kevins liv men Kelly, tänk på henne!

Anonym
Postat 2011-02-20 kl 19:49:04

Ändra headern

johanna
Postat 2011-02-20 kl 19:52:26

nej men va? slut redan....

Samra
Postat 2011-02-20 kl 19:54:48

Fin video, synd att ni gjorde slut.

Sandra
Postat 2011-02-20 kl 19:55:00
Blogg: http://damii.blogg.se/

<3

Anonym
Postat 2011-02-20 kl 19:55:11

haha förfan du är ju patetisk! du borde inte få ha kelly ! du skadar dig själv och tänk va du kan GÖRA med Kelly. herregud patetiska människa.

Natti
Postat 2011-02-20 kl 19:56:40
Blogg: http://rosed.blogg.se/

Snälla säg att du gjorde denna för några dagar sedan och inte nu, eftersom du skriver att "du la din lycka i den och lägger ut den förrens nu" och att du inte suttit och gjort den nu.. ingen vidare grej att bearbeta saker på, lägg era minen i en låda, skriv ner de bästa du har och lägg bort de, dags att gå vidare nu.



Snälla gå inte tillbaka till honom, ni har försökt mer än en gång att rädda ert förhållande, det ska ni ha cred för, men uppenbarligen är det inte ni två.



lycka till!

nina
Postat 2011-02-20 kl 19:57:50
Blogg: http://ninagardstrom.wordpress.com

Asså, ni människor som stör er på henne, eller tycker hon är patetisk, LÄS INTE BLOGGEN! Ni ser bara en liten del av hennes liv i bloggen, ni vet inte vad som händer i deras liv varenda minut av varje dag!



Kelly
Postat 2011-02-20 kl 19:57:54
Blogg: http://kellyss.devote.se

Hej<3 Vad synd att det inte funkade för dig och Kevin..

Kommer du byta header nu eller, för Kevin är ju på.?<3

gabbi
Postat 2011-02-20 kl 20:05:45
Blogg: http://sjuktsjukagabbi.blogg.se/

you are totaly wieard... men jag tycker att det är gr8 att du dumpa den där fula tönten har va en jävla idiot.

Frida
Postat 2011-02-20 kl 20:08:16
Blogg: http://kindereggsurprise.blogg.se/

Hoppas allt blir bra för dig!

F
Postat 2011-02-20 kl 20:18:44

kan du inte skriva mer om varför ni gjorde slut, alla undrar ju!

www.hetskvaller.blogspot.com NY FRÄCH SKVALLERBLOGG CHEKKA IN!!

www.hetskvaller.blogspot.com



NY FRÄCH SKVALLERBLOGG CHEKKA IN!!



www.hetskvaller.blogspot.com



NY FRÄCH SKVALLERBLOGG CHEKKA IN!!



www.hetskvaller.blogspot.com



NY FRÄCH SKVALLERBLOGG CHEKKA IN!!



www.hetskvaller.blogspot.com



NY FRÄCH SKVALLERBLOGG CHEKKA IN!!



www.hetskvaller.blogspot.com



NY FRÄCH SKVALLERBLOGG CHEKKA IN!!

Mimmi
Postat 2011-02-20 kl 20:28:12
Blogg: http://jonathanssyster.webblogg.se/

Gud vad fin du är,



har frågestund kan du fråga en fråga ?

Anonym
Postat 2011-02-20 kl 20:29:43
Blogg: http://modernasmycken.blogg.se/

Snygga och otroligt trendiga smycken till låga priser! Skynda och fynda! Besök Modernasmycken.blogg.se redan idag!

P
Postat 2011-02-20 kl 20:29:54

Hoppas ni lär er av misstaget. :)

Nella
Postat 2011-02-20 kl 20:37:56
Blogg: http://coconelle.blogg.se/

Helt ärligt talat VÄX UPP! I Sverige slutar 50% av alla äktenskap i skilsmässa. Du kan inte helt ärligt talat tro att det skulle hålla? Du är fortfarande ett BARN. När man är 14-15 år så har inte hjärnan mognat klart. Och det förvånar mig inte att din kille bryter förlovningen, för han är inte heller mogen.



Jag tycker synd om ditt barn. Jag hoppas att socialen håller ett öga på er för jag känner verkligen ett stort medlidande för bebisen.



När man är 14 år kan man knappt ta hand om sig själv, ännu mindre en bebis.



Sluta köra korkade PR trick, sluta exponera ditt privatliv för att för dina 5 minuter i rampljuset och sök någon form av hjälp.



/ Coconelle, love me or hate me [either way, you're thinking of me]

Evve
Postat 2011-02-20 kl 20:38:23

Men vafan -.-

om ni bara ska klaga på na så vafan läser ni bloggen för?-.-

ni är så jävla patetiska!! slå på nån som redan ligger ner.

get a life..

Lina
Postat 2011-02-20 kl 20:39:40

Oj, vilken pinsam människa du är. Jag gör min personliga bedömning och säger att du verkar lite utvecklingsstörd, träffades du och Kevin i särskola? Första och sista gången jag besökte din blogg. Förstår inte hur den kan vara så pass stor? Idioti.

Sarah
Postat 2011-02-20 kl 20:41:39
Blogg: http://sagh.blogg.se/

Snälla gå in på min blogg och tyck till och se vad som händer i Iran. Regimen i Iran låter inte några reportrar komma in i Iran och se vad som händer, hur det plågar folket. Snälla de behöver er hjälp

Sarah
Postat 2011-02-20 kl 20:43:29
Blogg: http://sarahnilssoon.blogg.se/

Jag har bara en fråga, inget negatvit eller nåt.

Du har kvar alla dina känslor för kevin med du kände att han inte var lycklig?

Har han sagt nåt om det att du har haft rätt eller så?

Milano<3
Postat 2011-02-20 kl 20:44:16

till alla fula komentarer!

vissa av er skriver så själviska , taskiga och så gryyymt blåsta komentarer!!! har man ej nåt snällt att säga kan man lika gärna hälla tyst!! jag menar t.ex. elin lindh som skriver att hon skäms över Micah hon borde ju fan skämmas som är så hjärtlös så att hon skriver så!!! jag tycker att Micah är såå stark som tar all skit som vissa av er skriver!! för jag vet att vissa vill trycka ner andra för att känna sej bättre! men man är inte bättre för att man är en så jävla dum person som tror att man är cool och smart för att man är så blåst och elak!!! ni borde skämmas så inåt *******!! Önskar all lycka till Micah!!

Emelie - 19år och tvåbarnsmamma!
Postat 2011-02-20 kl 20:44:31
Blogg: http://mammatillebbaa.blogg.se/

Patetiskt att du sitter o söker bekräftelse så på internet som du gör sen när du inte får den respons du vill ha blir du arg. Väx upp för fan

Lotta
Postat 2011-02-20 kl 20:51:04

Vilken tur att ni inte hann köpa lägenhet också. Snälla Mikaela. varför kan du inte lyssna på vad folk har att säga? Du verkar skita i allt. Berätta om blöjbyten,nattvak och om hur ofta du är uppe på nätterna och så. Men det hör man ALDRIG ett ljud om. VARFÖR? Är det för att du kanske aldrig gör sånt? En bebis tar mycket tid av sin mamma. Du berättar ju inte ett skit. Är du aldrig med Kelly eller? Man börjar ju undra. Ibland undrar man även om Kelly är ditt barn. Vad säger dina föräldrar? Vore du mitt barn så skulle jag förbjuda dig att ha denna blogg. Vart är din mamma? Man blir ju rädd för hur du beter dig. Nu vill jag att du börjar berätta mer om vad du och Kelly gör på dagarna. Annars är det ju ett bevis på att ni inte är tillsammans under dagarna. Bevisa det snälla.

emi
Postat 2011-02-20 kl 20:53:14
Blogg: http://emisplace.se

asså jag fattar ingenting i detta längre .. du gör slut men du lägger upp en video som minne till din lycka över förlovningen ;oo

vad håller du på med ?

snälla tänk på kelly , du behöver koppla bort både kevin och bloggen ett tag å fokusera på att få ordning på ditt liv å kelly

hon är ju ffs din dotter !

Sara
Postat 2011-02-20 kl 20:54:18
Blogg: http://laaureenconrad.blogg.se/

Jätte fin video :) hoppas att du är okej :(!

Cecilia
Postat 2011-02-20 kl 20:54:53
Blogg: http://calatalo.blogg.se/

Du skriver om hur du blir överfallen, anal-våldtagen, hur du skadar dig själv + bilder på såren, om missfall, om hur du har pratat med bup, hur du och din kille gör slut-blir tillsammans-gör slut-blir tillsammans-förlovar er-gör slut och självklart gör man en video om alltihopa! Ena dagen är han ett svin och nästa dag har ni pratat ut och ni ska vara tillsammans för evigt. Sen så slår du honom, han säger att du är ful, ni bråkar 24/7 osv. Och mitt i allt detta kaos lever en liten bebis!



Det är fan hemskt. Och vet du vad som gör det hela värre? Du berättar det för hela svenska folket, vad är det som får dig att känna ett behov av att alla måste veta minsta detalj? Sen blir du arg och sårad när folk kommenterar. Jag förstår att det inte är kul och det är självklart inte rätt, men du kan faktiskt sluta blogg, lägga lås på den eller ta bort kommentarsfältet ifall du inte klarar av det. För du har ju sagt att du bloggar för din egen skull, då kan du lika gärna låsa den.



Till sist vill jag bara säga att den här kommentaren inte är elak, den är ärlig. Visst kan sanning vara hård ibland? Men allt det här jag skrev är saker som hänt i ditt liv, tänk på att du faktiskt har ett barn och hon är viktigast. Jag kanske inte borde lägga mig i, men blir så ledsen över att Kelly ska få uppleva det här. Hoppas för fan att ni skärper till er i framtiden så att Kelly slipper minnas sin barndom som kaos och få men för livet.

Anonym
Postat 2011-02-20 kl 20:55:02

<3

johanna
Postat 2011-02-20 kl 20:56:27
Blogg: http://johannabraandt.blogg.se/

Hej, min blogg håller på att bli något bra & har kommit på massa knasiga ideér för allihopa , Just nu har ja startat top 10 alltså min lista på mina favorit låtar , bra tillfälle för dig som är trött på de gamla & vill höra något nytt! sedan kommer även massa annat som ja tror alla kommer gilla! kom igen följ mej nu! : www.johannabraandt.blogg.se

Nathalie
Postat 2011-02-20 kl 20:57:11
Blogg: http://ssmiile.blogg.se/

Åh vad synd att det tog slut när ni hade förlovat er, Jag är ledsen för din skull Micah, Jag läser din blogg och tycker den e super bra, Du vågar skriva vad du tycker och tänker, Du ger inte upp, Du är världens bästa mamma till Kelly, Kelly tycker säkert att du är den bästa mamman,

Önskar dig lycka till !<3

Jag älskar din blogg Micah, Mirakel kan hända <3



/ Nathalie

Matilda
Postat 2011-02-20 kl 20:57:24

Alltså alla ni no-livers som sitter och kommenterar så jävla taskiga och onödiga kommentarer kan bara ta sitt pick o pack o dra. Ni kan ju inte ha mycket till självkänsla om ni tycker att ni mår bättre av att sitta och trycka ner en 15 åring! Ta ut er ilska någon annanstans.



Ta inte åt dig av alla negativa kommentarer mikaela! Jag tycker det var en väldigt fin video iallafall :)

Lollo
Postat 2011-02-20 kl 20:58:21

Vrf springer du barfota i snön? Ta ansvar. Du har en unge, men själv kan du inte ens ta på dig skor???

Minna
Postat 2011-02-20 kl 21:00:21
Blogg: http://minnaps.blogg.se/

Av texten skulle man kunna tro att ni var tillsammans sådär 10,20 år... Men ahaha, 5 dagar (Y)

Tess
Postat 2011-02-20 kl 21:02:08

Ni som skriver att ni skäms för Mikaela, JAG SKÄMS FÖR ER ska ni veta! Så fruktansvärt patetiskt, och jäävligt pinsamt, att läsa era negativa onödiga kommentarer! USCH!



Och hon är ingen tönt! Vad har hon gjort er för att förtjäna att kallas för TÖNT??? Jag begriper det inte... Är ju ni som är töntar för fan... Väx upp. Slår vad om att ni inte är äldre än 15...

Tess
Postat 2011-02-20 kl 21:03:53

Du KLARA: Varför bryr du dig inte om Mikaelas eller Kevins liv??? Kan du svara på det? Nej du känner väl förmodligen inte dom, men ändå. Man ska väl bry sig om sina medmänniskor eller hur.



Eller struntar du i nån som råkar ut för en olycka på stan också, tex???

Anonym
Postat 2011-02-20 kl 21:05:37

Om det är ett pr trick om att ni har gjort slut är det lite ut tjatat!!

Emma
Postat 2011-02-20 kl 21:07:01
Blogg: http://EViktoria.Devote.se

jag lånade dig lite i ett inlägg !

Kakan
Postat 2011-02-20 kl 21:10:10
Blogg: http://kakansfotoalbum.blogg.se/

Avensjuka...avensjuka....hatar det...ni som tycker "HON ska växa upp" gör det själva? Man kommer inte med såna här kommentarer? hon vill ha ett stöd till massa skit?

mikkan
Postat 2011-02-20 kl 21:11:14

Om hon skriver att det är synd att hon inte lade upp videon INNAN de gjorde slut betyder det väl att hon gjorde den innan också?



Videon var väldigt fin, synd att det inte höll mellan er. Är man osäker på förhållandet bör man ta en paus och om båda verkligen vill så försöker man ett tag efteråt. Man ska inte vara med varandra för att man är tvungen utan för att man vill!



Lägg din energi på Kelly nu och lycka till! =)

Anonym
Postat 2011-02-20 kl 21:14:55

Varför är ni så taskiga mot Mikaela?? Jag själv tycker jättesynd om henne! :/



/ Josefine en TROGEN bloggläsare som älskar din blogg! :) Puss och Kram på dig och Kellly =)

Anonym
Postat 2011-02-20 kl 21:15:09

byt låt!

Josefine
Postat 2011-02-20 kl 21:15:47
Blogg: http://sweetmeet.blogg.se/

Glömde skriva namn! =)

Sara W
Postat 2011-02-20 kl 21:31:57

Läser din blogg då och då, jag är 22 år och har en bebis på 6 månader, man växer något enormt som människa och mognar när man får barn oavsett om man är 22 lr 15 år! Dom som sitter och skriver elaka saker kan jag garantera är små "fjortisar" som ändå aldrig kommer förstå någonting fören den dag dom får barn själv. Skit i dom, vet att man tar åt sig men det verkar ändå vara många som stöttar dig! Du kan fortfarande göra precis vad du vill även fast du fått barn som många inte verkar fatta, man behöver bara planera lite :-) Nää kämpa på bruden och skit i alla idioter som försöker trycka ner dig. Det är din blogg och gillar dom inte vad du skriver så behöver dom inte läsa ;-) Kram till dig och din lilla tös @-}--

Frida Trenmark
Postat 2011-02-20 kl 21:33:51

Det finns tusen anledningar för dig att sluta blogga. Du kan väl iallafall göra en ny blogg, en hemlig. Jag mår inte bra av att se dig falla - jag får ångest. Därför blir detta sista gången jag någonsin kommer att gå in här.



Du är trasig Mikaela. Din sorg går ut över Kevin, och tro mig, du behöver honom mer än allt just nu. Du behöver ingen bekräftelse av dina läsare. Ingen positiv, ingen negativ. Du behöver dig själv och din familj. Få dig själv att framstå som en människa med vett, inte en ikon för en tonårskris.



Jag tänker inte gå tillbaka och se hur du utvecklas, detta är något jag vill att du bär med dig nästa gång du skriver offentligt. Vad vill du med ditt liv? Vara en ung mamma som förebild, eller en ung mamma i djup kris? Ta vara på Kevin. Han är pappan till ditt barn.

http://hetskvaller.blogspot.com/
Postat 2011-02-20 kl 21:38:58

http://hetskvaller.blogspot.com/



http://hetskvaller.blogspot.com/



http://hetskvaller.blogspot.com/



http://hetskvaller.blogspot.com/



http://hetskvaller.blogspot.com/

NY FÄRCH SKVALLERBLOGG!!

Erika
Postat 2011-02-20 kl 21:43:55

Gråter...

Jag har verkligen börjat få känslor för barnet!

Jag funderar på vad den ska hetta och jag har börjat prata med det och klappar den och läser för den..

Det är hemskt! Jag måste ju lämna bort det för adoption senare.

Om jag fick bestämma, skulle jag behålla det, jag skulle älska det, jag skulle bli den perfekta mamman.

Snart rymmer jag hemifrån.



stod så i din förra blogg.. men inte ska du adoptera bort kelly ?! :oo

Kajsa
Postat 2011-02-20 kl 21:43:58
Blogg: http://bessys.blogg.se/

Buhu.. :(

Trodde det skulle hålla hela livet ju..! Så sorgligt!



Ett barn och en jättebebis som blir tillsammans.

Båda är lika pantade och fattar inte att man måste använda skydd om man inte vill ha en unge.

Bråkar och slår varandra (?).

Förlovar sig efter han gjorde slut 2 dagar innan.



Vad tänker ni med ?

Mest roade bloggen på nätet, helt klart!

Frida
Postat 2011-02-20 kl 21:44:13
Blogg: http://ffridaranden.blogg.se/

tror du aldrig att ni kommer bli tsm igen, eller är det helt över?

Kajsa
Postat 2011-02-20 kl 21:47:34
Blogg: http://bessys.blogg.se/

Roligaste är helt klart att de enda som stöttar dig, tycker synd om dig, tycker du är stark mm är bara 11-14 åringar som inte har en aning.

Som fortfarande är BARN precis som DU.



Men yepp, jag älskar´t. Din blogg är så sjukt underhållande!

Och jag kan inte hjälpa det, men jag mår så bra av att läsa allt, haha.

Vilma
Postat 2011-02-20 kl 21:50:25
Blogg: http://vilmizz.blogg.se/

Hej! Jag är med i en tävling som man kan vinna en inspelning i E.M.D's studio! Och priset vill jag värkligen vinna, det vore en dröm för mig. Så skulle du kunna slösa lite tid och rösta på mig?

Det skulle betyda jättemycket. Förlåt om du inte gillar att få sånna här kommentarer eller va man kan säga.

Om du vill rösta klicka där: http://melodifestivalen2011.santamaria.se/?id=1884#/rosta

Jossan
Postat 2011-02-20 kl 21:51:28
Blogg: http://ashotofvodka.blogg.se/

Kommentera min blogg så kommenterar jag din! :D

Kommentera min blogg så kommenterar jag din! :D

Kommentera min blogg så kommenterar jag din! :D

Kommentera min blogg så kommenterar jag din! :D

Kommentera min blogg så kommenterar jag din! :D

Emma15&gravid
Postat 2011-02-20 kl 21:51:53
Blogg: http://mommyemma.blogg.se/

Hur gör ni nu med Kelly? Delad vårdnad? Kram<3

♥ Angelina
Postat 2011-02-20 kl 21:56:35
Blogg: http://aslanx.blogg.se/

Usch, vad tråkigt att det inte fungerade. :/

Kika gärna in på min blogg och sprid vidare videon som jag lagt upp! Kram!

x Angelina, http://aslanx.blogg.se/

johanna
Postat 2011-02-20 kl 21:59:05

"If you love something, let it go. If it comes back, it's yours. If it doesn't, it never was..."

gabriella
Postat 2011-02-20 kl 22:00:26
Blogg: http://gabriellakajjrup.blogg.se/

så fin video!

synd att du har gjort slut med kevin :/

Var du verkligen redo för att förlova dig , om du ändå bara

skulle göra slut med kevin?

(inget illa menat) :)

Grytan
Postat 2011-02-20 kl 22:02:45
Blogg: http://twokcrew.webblogg.se/

w..t...f...

ejja
Postat 2011-02-20 kl 22:08:38

Allvarligt talat, seriöst jag stör mig. Du fattar väl hur idiotiskt det är att vara så öppen? Jag älskar att du är det men du kommer att ångra dig...

BaltoMilou
Postat 2011-02-20 kl 22:14:13

fiiin!!

Hanna
Postat 2011-02-20 kl 22:14:48

Kommer ni att hålla kontakten ?



ps. din blogg är bääääst !

// Hanna

Anonym
Postat 2011-02-20 kl 22:20:57

Berätta vad som har hänt..?:(

ida
Postat 2011-02-20 kl 22:24:35
Blogg: http://afakesmilee.blogg.se/

åh , du är så duktig på att göra filmer!

kanske en framtid som tex , regissör? :D

Anonym
Postat 2011-02-20 kl 22:25:36

Ändra headern

micha
Postat 2011-02-20 kl 22:27:19

Skämms som fan att du går i min skola. Din äckliga patetiska hora som bara söker uppmärksamhet och tkr synd om dej själv hela tiden. De som inte har träffat dej på riktigt stötter dej men hela skolan skrattar åt dej? Stanna hemma för fan

jennie
Postat 2011-02-20 kl 22:28:08
Blogg: http://j-n-i.devote.se

Du är stark tjejen<3

chris
Postat 2011-02-20 kl 22:33:22
Blogg: http://chriisss.blogg.se/

hoppas av hela mitt hjärta att ni inte blir tsm igen!

Annica 16år :'3
Postat 2011-02-20 kl 22:39:41
Blogg: http://psychicalmuffin.blogg.se/

Hur fan orkar patetiska människor skriva massa skit kommentarer till Mikaela!?... Om ni nu inte gillar henne vrf ens kommentera eller läsa bloggen? hmm fattar inte er längre... Ni är helt enkelt så fucking OMOGNA så det inte finns...

Låt Mikaela ha sitt liv ifred!!!! Alla har problem i sina förhållande. bara för ni inte har ett eget liv så ska ni fan inte hålla på mot Mikaela!!!

Blir så fucking irriterande när jag läser massa elaka kommentarer på den här bloggen!



Låt henne va! Era Fucking störda idioter.. Skaffa er ett liv ist!!!!



Mikaela skit i vad alla idioter skriver, dem vet inte hur det är att va ung mamma eller ha problem i förhållanden.

Finns om du behöver ha någon att snacka med! /Kram Muffin :'3

Becca
Postat 2011-02-20 kl 22:50:40
Blogg: http://beccanorman.blogg.se/

När man är så ung som du är, är det inte lätt att få förhållande att funka. Man vill så mycket. Det är då man utvecklas och ska sakta men säkert stå på egna ben, och uppleva mycket.

Du verkar vara en härlig och stark tjej och är det tänkt att ni ska vara tillsammans så blir ni det senare. Lycka till! <3

ANNAARVIDSSON!
Postat 2011-02-20 kl 22:54:23
Blogg: http://annaarviid.blogg.se/

Hej! Jag har läst din blogg ett tag, och jag måste bara skriva att du är hur cool som helst!! Jag vet inte riktigt hur du är på riktigt, men jag får en känsla av att du är otroligt stark som person. :)



jag var bara tvungen att skriva det! :)



Kram Anna! :)

Sara- Mamma till Yrla och Gravid
Postat 2011-02-20 kl 22:56:47
Blogg: http://mammatillyrla.blogg.se/

hahahahaha vilket skämt!

Anonym
Postat 2011-02-20 kl 22:57:57

Ganska konstigt slut på den O.o

k
Postat 2011-02-20 kl 22:58:36

Nu fattar jag varför alla människor skriver så nedlåtande om dig!!

Jisses, bli med barn när man e 14 år, det kallas faktiskt våldtäckt av dig isf.

Var 17 finns dina föräldrar i allt detta??? Tar de inget ansvar överhuvudtaget!!?



Du är ju bara barnet och beter dig verkligen som ett litet barn

Visst, du har tydligen haft en jobbig uppväxt men bara för det skaffar man sig inte uppmärksamhet på det sättet du gör



stackars lilla Kelly!!



Hoppas verkligen att ngn av de som skriver att de skall kontakta soc, gör det!!!



Jag är 43 år och vet vad livet handlar om, synd att inte dina föräldrar verkar bry sig!!!

julia.t
Postat 2011-02-20 kl 23:09:46

har du och kevin redan gjort slut ni förlovade er nyss, erat förhållande går upp och ner hela tiden!

Sara
Postat 2011-02-20 kl 23:25:05

Jag blir så ledsen när jag ser hur ung du är och hur folk beter sig mot dig samt allt du fått utstå. Lilla vän. Jag vill bara krama dig och säga att du är en fin tjej med hela livet framför dig. Var stark. Kram.

Lollo
Postat 2011-02-20 kl 23:34:33

låt henne va! ingen har tvingat er å läsa hennes blogg, eller? i den åldern är man känslig och tar lätt åt sig, så sluta fälla elaka kommentarer och hacka på henne! skulle ni själva klara det hon så bra gör? - nej, förmodligen inte.

så hennes liv, hennes bekymmer, lägg er inte i...!



synd om dej micah, önskar dig all lycka !

kram

Tess
Postat 2011-02-21 kl 00:15:43

Varför fan ska Mikaela behöva bevisa att hon tar hand om Kelly!?

Knappast så att man ber Stina-lee, bevisa det!? och hon lägger inte ens ut bilder på sitt barn så hur kan man veta att hon är mamma ens!?



Ne, men hon är det.



Mikaela behöver inte be om ursäkt eller skämmas för nånting!

det är fan ni som ska skämmas



sparkar på en ung mamma som försöker kämpa igenom en svår tid i sitt liv!

och bara för att man har lite problem så betyder inte det att man måste adoptera bort sitt barn!?



vadå, ska alla föräldrar som skiljer sig, blir sjuka, utsatta för ett brott eller mår lite dåligt adoptera bort sitt barn!? eller bara få sitt barn borttaget bara sådär!?



ett barn tar inte skada av att uppleva verkligheten!

hellre att Mikaela visar att hon mår dåligt nu än håller masken tills den dagen hennes barn hittar henne hängd i garderoben!

(men hon skulle aldrig göra det endå!)



Ni är fan helt jävla sjuka!



Sluta läs hennes blogg eller håll käften!

ingen vill höra era dumma, patetiska IQ befriade åsikter, hot och kränkningar!

ELINOR
Postat 2011-02-21 kl 09:02:59
Blogg: http://elinorstankar.blogg.se/

Egentligen får man väl inte men kan inte låta bli att säga, vad var de vi sa? Jag tcker du kan byta namn på bloggen för den handlar ju inte så mycekt om graviditet eller att vara mamma.

Sofia
Postat 2011-02-21 kl 09:17:01

Jag har kommenterat din blogg förut men nu måste jag skriva en avslutningskommentar för sen slutar jag att läsa din blogg. Jag blir så trött av att läsa din blogg. Det står aldrig rätt till. Varför skulle ni ens förlova er när ni är så pass unga? Ni borde få i ornding på ert liv till en början och sen förlova er och allt det där. ni är unga människor och har hela livet framför er. Det är visserligen sött att ni försöker få det att fungera nu när ni har barn och så. men dt bästa är nog att vara vänner och hjälpas åt att ta hand om Kelly. Hon behöver er och allt ert jäkla strul osv drabbar ju även henne så snälla var vänner istället för att strula

frida-19 år & mamma till Lovis
Postat 2011-02-21 kl 10:34:03
Blogg: http://fraajs.blogg.se/

herregud,Man kanske inte ska lådsas att man lever i en fantasivärld helatiden ..

Dock var ju detta inte alls oväntat!

k
Postat 2011-02-21 kl 11:16:37

NEJ, Tess det är dig vi inte vill höra!!! du verkar vara i lika stort behov av hjälp!!

jonna
Postat 2011-02-21 kl 13:52:47

haha tror du att vi är helt jävla hjärndöda eller? är ju så jävla tydligt som det kan bli att du spelat in film klippen i efterhand sen försöker du verkligen trycka i oss att du gjort den tidigare. DU ÄR ETT SKÄMT!

Anonym
Postat 2011-02-21 kl 15:16:03

du gör alltid så hilma bra videosar!

Tess
Postat 2011-02-21 kl 16:34:30

"K" - Kuk



varför vill du inte lyssna på mig?

för att jag har rätt och du fel?

för att du är för feg för att erkänna att du ljuger?

och att du är ett psyko som vill sära på en familj?

för att jag säger vem du verkligen är?

ett Svin, mobbare och våldtäkts stödjare.



Och vadå "vi"?

är du så jävla feg att du inte ens kan skriva jag?

eller representerar du en hel idiot liga kanske?



Jag behöver ingen hjälp, jag är en schysst, smart och underbar person helt av mig själv!



Men du kanske behöver hjälp till att bli det?

eller ska jag säga "ni"

Schizopsycho

be
Postat 2011-02-21 kl 16:52:10

Spara era ringar och gör ett till Kelly som hon kan ha när hon blir äldre!

Svar till "K"
Postat 2011-02-21 kl 18:14:07
Blogg: http://bymandizz.blogg.se/

Svar till "K"!!



Varför skulle vi ringa soc??? Mikaela tar JÄTTE bra hand om Kelly!!! Hon är hennes mamma, och gör allt för henne!!



Mikaela lever det liv hon vill leva, och det ska ni andra inte bry er om!! Ni som komenterar Mikaelaas blogg, värkar hata henne, men en fråga bara isf: VARFÖR ÖDSLA TID PÅ EN KOMENTAR OM DEN ENDÅ BARA INNEHÅLLER SKIT?? :O



Mikaela du är stark, och hoppas du mår bra! :)

Annica
Postat 2011-02-22 kl 17:02:27

Men herreGud. Vad är det här? Ok att du bara är 15år... men vafan, du har en bebis! Ta hand om henne, och sluta leka prinsessa, eller vad det är du håller på med.



Ta hand om ditt barn och den lilla tid som blir över bör du plugga!



Sorgligt.

sanna
Postat 2011-02-23 kl 11:26:25

patetiskt.

FotografOlikviaOlsson
Postat 2011-02-23 kl 18:22:24
Blogg: http://oliviasphotolife.blogg.se/

www.oliviasphotolife.blogg.se



Kommentera inlägget här:

» Namn

» Mail

» Blogg/hemsida

» Kommentar