Kevin har skaffat blogg!

Postat 2011-02-24 kl 21:35:42

Ja, pappan till Kelly, har skaffat blogg igen!
Så var snälla mot honom den här gången :)
Bloggen heter: www.thereisnolimit.blogg.se

juliaaaa
Postat 2011-02-24 kl 21:57:18
Blogg: http://julib.blogg.se/

kul:)

En missunnsam
Postat 2011-02-24 kl 22:04:22
Blogg: http://enmissunnsam.blogg.se/

Låt Kevin få vårdnaden om Kelly. Du klarar ju uppenbart inte av det.

michelle
Postat 2011-02-24 kl 22:05:21

asså jag måste bara få fråga: varför har ni fortfarande en bild på när ni kysser varandra i eran heather? är det inte dags att gå vidare? eller är det så att ni kanske kommer bli ihop igen?

Jenny
Postat 2011-02-24 kl 22:05:49

Hej! först ville jag säga att jag förstår hur du mår osv om ditt barn! Men jag undrar hur du tänkte när du bestämde dig att behålla barnet. du är bara 15 år liksom innan du kan ta hand om ett barn så min fråga är klara du dig att ta hand om dig själv? Det är ett barn du har inte leksak som du kommer att tröttna på när somhelst. Tror du att du kommer att finnas för ditt barn hela tiden? Att skaffa barn är ett stor steg i livet, man skaffa inte barn bara för en kul grej.

Johanna
Postat 2011-02-24 kl 22:06:08

Kevin är väl inte ens Kellys riktiga pappa? Eller? :)

Jennie
Postat 2011-02-24 kl 22:06:12

"Ja pappan till Kelly" som att ingen skulle förstå det?! Du ska alltid göra dig till va! "jag är inte beredd att bli LEDIG igen" LEDIG? mogna till nu för helvete! du har ett BARN att ta hand om! man blir ju mörkrädd av att läsa din blogg, borde finnas körkort för att bli förälder!

Hannah
Postat 2011-02-24 kl 22:07:43
Blogg: http://kaffekick.blogg.se/

Varför har ni båda pussbilder i era header...kan ni ta och bestämma er om ni ska va ihop eller inte!?



Och snälla, alla ni fjortisar som har en tendens att kommentera på min blogg att jag är en hora bara för att jag skriver vad jag tycker, ni kan slicka min anus !



puss på er

Anonym
Postat 2011-02-24 kl 22:08:33

Kul att han har skaffat blogg igen men det känns lite dumt för han verkar inte klara pressen, detta är liksom tredje gången han skaffar blogg och han har slutat på grund av att folk kommenterar elaka saker, men det är nästan en sak man får räkna med, iallafall om man vill ha många läsare, alla får elaka kommentarer speciellt när man blir reklamerad av någon som har en hyfsat känd blogg.

Ronja
Postat 2011-02-24 kl 22:44:34
Blogg: http://ankfen.blogg.se/

hej!

Jag har inte varit inne på ett tag och ser nu att de hänt en del.

Men ditt största besvär just nu är soc antar jag givetvis.



Men jag har hårda ord att säga :/ fler än jag har sagt att du borde sluta vara så personlig i din blogg, det är trots allt över 13000 pers som läser och då kan du inte förvänta dig att du kan använda den som en dagbok och samtidigt få den respekt en dagbok förtjänar.



För en dagbok är meningen att ingen ska läsa eller hur?



Med detta menar jag att det är inte konstigt att folk anmält till socialen. För det kan finnas dem som FAKTISKT oroar sig för din hälsa, och andra som bara jävlas.

Det var bara en tids fråga :/



du borde sluta vara så personlig, om inte för din skull, gör de för Kellys. Hon vill nog ha sin riktiga mamma, ingen annan. Hon vill nog ha sin mamma som Sin Mamma, inte som bloggaren Miccah som var för personlig som alla vet allt om.



Förstå att de ja säger är välmening, inget elakt.



Hoppas allt är bra annars.

Ha de gott.

/Ronja

my
Postat 2011-02-24 kl 22:53:06
Blogg: http://[email protected]

Fin blogg!

söici
Postat 2011-02-24 kl 22:53:09
Blogg: http://aliciak.blogg.se/

När får man veta om man vann bloggsvar ,?

http://hetskvaller.blogspot.com/
Postat 2011-02-24 kl 23:26:04
Blogg: http://hetskvaller.blogspot.com/

ny het skvallerblogg=)

Luka
Postat 2011-02-24 kl 23:34:16
Blogg: http://lukaa.blogg.se/

Hihi vad kul ska läsa :D

felicia=)
Postat 2011-02-24 kl 23:44:03
Blogg: http://feliciaedwardsson.blogg.se/

varför har ni bilder på headern när ni kysser varandra när ni inte är ihop?:)

bara en fråga alltså :D

Malin
Postat 2011-02-25 kl 00:12:06

Hej Mikaela,

Haha...det här känns jätte konstigt (brukar inte komentera på bloggar) Fast, gör ett undantag här. Du verkar vara en underbar mamma till lilla Kelly. Bry dej inte om vad andra säger, det spelar ändå ingen roll i längden..synd att du och pojkvännen gjorde slut...men bättre att vara lycklig singel än att vara fast i ett förhållande som inte riktigt går särskilt bra.

Ha det bra.

Kram



Anonym
Postat 2011-02-25 kl 00:38:50
Blogg: http://kriistiinjonsson.blogg.se/

Hejsan Kika gärna in hos mig, läs om min vardag, min kända pojkvän elov från elov o beny läs om min sjukdom ibs och mycket mycket mera just nu så har jag även en tävling ligger uppe så var jätte gärna med och tävla direktlänk till tävlingen har du här: http://kriistiinjonsson.blogg.se/2011/february/tavling-med-min-sponsor-passionofsweden.html!:)

#lw
Postat 2011-02-25 kl 02:52:29

Mikaela, jag har läst dina "soc inlägg" och jag måste bara yttra mig om en sak. Socialen vill bara hjälpa dig, tro mig! Du är bara 15 år, ett barn alltså. Vuxna vet så himla mycket bättre än oss, även fast vi inte förstår det. Vi tror alltid att det vi tänker blir rätt osv, men så är det verkligen INTE i alla lägen. Tro mina ord och lita på soc, för dom vet vad dom håller på med, det är för fan deras jobb.

Elsua
Postat 2011-02-25 kl 02:53:30
Blogg: http://elsua.blogg.se/

Mikaela, jag har läst dina "soc inlägg" och jag måste bara yttra mig om en sak. Socialen vill bara hjälpa dig, tro mig! Du är bara 15 år, ett barn alltså. Vuxna vet så himla mycket bättre än oss, även fast vi inte förstår det. Vi tror alltid att det vi tänker blir rätt osv, men så är det verkligen INTE i alla lägen. Tro mina ord och lita på soc, för dom vet vad dom håller på med, det är för fan deras jobb.

Erika
Postat 2011-02-25 kl 06:48:40

Varför har han en bild på er två på sin header om ni har gjort slut??



linda
Postat 2011-02-25 kl 07:20:55

mikaela vännen. ring försäkringskassan eller gå dit. o fråga ang föräldrapening. det e en summa i månaden man får. för sitt barn 0 till 1 år... man får några tusen kr i månaden till blöjor kläder o allt sånt du behver. jag frågade min mor hon sa även om du e minderårig så bör du få de pengarna för pengarna e ju som bliviande mödrar får till sitt barn, för att klara sig. även såna som jobbar får. isf får man blanketter man fyller i. o de kan din mamma hjälpa dig med. eller kevins mamma. be någon av de ringa f-kassan o hjälpa digmed det. det e som man får om man e mamma ledig. man kan ta ut 7 dagari veckan. de timmar du e i skolan kan du inte ta ut pga det e endast timmar du e med kelly o tar hand om henne.ok gör så som jag sagt... så tror jag det löser sig ge gärna svar sen på din blogg hur det gått osv kram

amanda
Postat 2011-02-25 kl 07:37:54
Blogg: http://amandanjie.blogg.se/

Fett nice (:

mikaela:)
Postat 2011-02-25 kl 08:06:24
Blogg: http://mylifeisblackandwhite.blogg.se/

fin blogg !:)

Sara
Postat 2011-02-25 kl 08:29:07
Blogg: http://www.metrobloggen.se/gratisgrottan

Ett litet tips: Bli medlemmar på Supergratis!

Det är en sida där man blir medlem gratis och sedan samlar man ihop poäng som man kan byta till presentkort. Man får snabbt ihop presentkort där tycker jag. Och vem gillar inte gratissaker???

Bli medlem här: http://www.supergratis.se/?r=67454

Emelie L. Carlsson
Postat 2011-02-25 kl 09:18:10
Blogg: http://princessemelie.blogg.se/

Hej!

Vill du vara med och tävla om att bli dagens blogg?

Anmäl dig här: http://princessemelie.blogg.se/2011/february/dagens-blogg.html

Lycka till :)

[FOTOBLOGG] med Författar intresse
Postat 2011-02-25 kl 09:27:53
Blogg: http://shadowzplay.blogg.se/

Man kommer aldrig undan hat-kommentarer (:

Matilda
Postat 2011-02-25 kl 09:34:22
Blogg: http://maruldis.blogg.se/

nice

Ronja
Postat 2011-02-25 kl 09:43:16
Blogg: http://saljack.bloggplatsen.se

Hej hej.....

Denna kommentaren har egentligen ingenting med detta inlägget att göra men jag har bara en fråga:

Innan har du ju skrivit väldigt mycket om dina drömmar som du drömmer på natten så jag undrar varför du har slutat med det för det är kul tycker jag att läsa om drömmar.



Önskar att du ska börja med det igen!!!

Matilda!
Postat 2011-02-25 kl 09:55:22

Varför har du och kevin bilder på er när ni pussas på eran header`?

Ni är ju inte tillsammans?? ;O

Sara
Postat 2011-02-25 kl 10:00:13
Blogg: http://ssaaraanderssons.blogg.se/

Vad kul hoppas ni blir tillsammans igen:)

Besök min blogg:)

jiffi
Postat 2011-02-25 kl 10:08:27
Blogg: http://jiffi.blogg.se/

Kul för honom :)

kolla min fotoblogg!

http://jiffi.blogg.se

Vickilita
Postat 2011-02-25 kl 10:14:01
Blogg: http://sweetkaylee.blogg.se/

haha "vi är bara vänner" och så har han gjort en header emd en kärleksbild med dig?? :D

Linda
Postat 2011-02-25 kl 10:19:34
Blogg: http://lindalovee.blogg.se/

kulkul (:

lovisa
Postat 2011-02-25 kl 10:28:37
Blogg: http://lavitadilovisa.blogg.se/

godmorgoN:D

Caroline =)
Postat 2011-02-25 kl 10:46:17
Blogg: http://carolinelovedavid.blogg.se/

Vad var det egentligen som hände mellan dig och Kevin? Det är väldigt tråkigt, när ni har skaffat ett barn ihop. Hoppas att allting löser sig, stå på dig! <3 Kramar. Ps, fattar mig inte på soc, vilka svin!! :(

Ella
Postat 2011-02-25 kl 11:28:40

Kul! Hoppas bara han inte skriver lika mkt om era sexställningar som innnan.

Lotta
Postat 2011-02-25 kl 12:46:21

Egentligen känns det ganska meningslöst att skriva här. Det här säger jag till alla som kommenterar för Mikaela verkar inte bry sig ett dugg om vad vi skriver. Det har ni väl märkt? Har hon tagit åt sig av nåt vi skrivit? NÄ DET HAR HON INTE. Hon fortsätter i samma trottsiga stil som förut. Alla borde egentligen sluta kommentera så får vi se hur hon tar det då. Ett litet tips bara. Skulle vara kul och se om nån hänger på min ide om så bara för nån dag. Inte för att vara taskig mot Mikaela eller så men hon borde få sig en tankeställare. Vem är med? Kram =)

Anna
Postat 2011-02-25 kl 12:46:50

Dags att byta era headerbilder kanske !? Iaf den där ni pussas, vet att det är svårt att glömma men get over it .. om har bilder, förlovningsring osv kommer du inte kunna gå vidare ..

Saran
Postat 2011-02-25 kl 13:13:14

Ska anmäla dig till soc jag med faktiskt. En sån ostabil och psykiskt sjuk mamma som du är.. De är totalt sjukt att ens tjejer under 18 får skaffa barn. Jag vet faktiskt andra tjejer som är under 18 och har barn, men inte fan är dom så ostabil som du är!. Du kan ju inte ens ta hand om dig själv! Hur kul tror du att det blir för kelly när hon växer upp? Stress, slagsmål, självskadelsebetéende, alkohol, rökning. Du är fruktansvärt självisk av dig att behandla kelly sådär!! Jah, många har ställt "vart är mikaelas föräldrar?" Jag ställer inte samma fråga, eftersom jag förstår att det INTE står rätt till i någon av din familjs huvuden. Hur tänker du egentligen!? Det står stämplat överallt att du är en askass morsa, gossips, kissies, aftonbladet! Och att du är så jävla oförskämd och säga sånna elaka saker om soc! Skärp dig för fan och lämna över kelly till någon som kan och VILL ta hant om henne. Och de menas inte din padda till pojkvän! äsch, tänker inte göra en anmälan, utan jag vill att du ska inse de här skiten själv, du är INTE redo för ett barn, det vet du mycket väl. Tänk på kellys bästa, ditt bästa kommer faktiskt i Andra hand..

Sara
Postat 2011-02-25 kl 13:15:33
Blogg: http://laaureenconrad.blogg.se/

Vad roligt!

Emelie
Postat 2011-02-25 kl 14:12:13

Okej, många av er skriver saker som Mikaela ska göra,

Men vafan det är hennes liv det behöver inte ni bry er

Om det är hon som lever det och inte ni varför då kommentera

Onödiga saker, vi vet att hon är stark och hon väljer hur

Hennes liv ska vara och inte ni . Hon bryr sig om Kelly .

Lägg ber det . Ni är ju inte så mycket bättre själva som skriver fula

Saker . Ni läser ju bloggen.. Men om ni inte gillar Mikaela varför

Fortsätter ni då läsa den ? . Nu får ni ta och lägga av , ni hade inte klarat av detta bättre själva! . Och ni hade blivit ledsna om ni hade fått elaka kommentarer , så tänk er för ! ..

Det är BEDRÖVLIGT!
Postat 2011-02-25 kl 14:31:24

Nä man borde fan inte ha barn när man är under 18..du är ett gott exempel varför man inte bör ha barn som 14-åring..O du säger att du är lycklig nu, BULLSHIT SÄGER JAG BARA..För någon vecka sedan brände du dig me en cigarett för att du o kevin slagits, o så klagar du på att du mår så dåligt pga "övergreppen" du varit med om..DU ÄR INTE STABIL SOM MORSA, SVÅRT ATT FATTA?..Om du nu vill skada dig ordentligt, så kasta dig in i en eldbrasa eller något sådant..Att bränna sig med en cigarett tar du dig inte långt på..Som jag tidigare skrivit så är det en trend att bli ung mamma, men i den trenden ingår inte skötandet av barnet, för de orkar inte småflickorna med..Det är viktigare att slåss me pojkvännen, må dåligt, skada sig själv och tjafsa med SOC ISTÄLLE FÖR ATT TA HAND OM DE STACKARS BARNET DU SATT TILL LIVETET!...Fyfan vilken tur att man vuxit upp i en lugn o stabil familj där man både ha stöd från mamma o pappa..En annans mamma o pappa va ju smarta nog o skaffade barn när dom blev vuxna, inte medans de fortfarande va barn själva!...

Rebecca
Postat 2011-02-25 kl 16:16:13
Blogg: http://mittlivsomrebecca.blogg.se/

Alltså kan ni sluta vara så jävla elaka på mot Mikaela...????? :O ni ska fan inte lägga er i, det är hennes liv, Kelly är hennes unge så låt Mikaela vara istället för helvete... och sluta skriv massa skit till henne...

Liisa
Postat 2011-02-26 kl 02:10:07

KAN NI INTE LÅTA HENNE VARA SÅ SKA NI FAN INTE BESÖKA HENNES BLOGG HELLER..!

VAD JAG SETT SÅ TYCKER JAG PERSONLIGEN ATT HON VERKAR VARA EN BRA MAMMA ..

KOM INTE OCH SNACKA OM ATT NI TYCKER ATT SOC SKA TA UNGEN FRÅN DEM.

VARFÖR ANVÄNDE INTE ERA FÖRÄLDRAR SKYDD SÅ NI INTE BLEV TILL ERA PATETISKA JÄVLA NOLLOR.!

VAD JAG MÄRKER ÄLSKAR HON UNGEN MER ÄN SIG SJÄLV OCH NI SKA FAN INTE KOMMA OCH SÄGA ATT HON ÄR EN INSTABIL MAMMA BARA FÖR ATT HON ÄR 15 BAST.

OCH NEJ DET ÄR INGEN TREND ATT BLI MORSA NÄR MAN ÄR 15-17 ÅR..

DRA ÅT HEEELEVETE ERA SMÅ PATETISKA INKOMPETENTA NOLLOR..

STÅ UPP PÅ DIG MICHAELA KRAM FRÅN SKÅNETJEJ.

Till Liisa
Postat 2011-02-26 kl 12:01:09

Jo det ÄR EN TREND...För ett 10-20-tal år sedan var det inte alls så himla många som blev gravida i 14-15 års åldern.. Nu se man var dag småtjejer med stora magar.. Och allt fler unga tjejer sitter o säger att dom vill bli gravida för barn är så roliga att ha... Du skriver som du ha förstånd till..Varför kommenterar vi hennes blogg? Jo för att bloggen är öppen o alla ha rätt att kommentera o tycka vad dom vill..Vi ha nämligen yttrandefrihet i sverige..Och Mikaela är inte instabil för att hon är 15, det sa jag aldrig, men man är instabil när man mår så jävla dåligt att man måste skada sig själv, fast du Liisa kanske sitter i samma sits o tycker att det är helt normalt? Vad vet jag...Och varför våra föräldrar inte använde skydd? Vad surrar du om? Dom använde väl skydd tills dess att dom tyckte att tiden var inne för att skaffa barn..En annan var ju planerad medans stackars Kelly blev en KK-Bebis...Barn ska komma till av kärlek mellan två människor som känner att dem vill utöka sin lilla familj. Ett barn ska INTE komma till av en liten 14 årig tjej som blivit påsatt bara för att hon inte ha något vettigare att göra när hon är så ung..Kul o veta sedan när man vuxit upp o får reda på att mamma o pappa var bara K-Kompisar, och det fanns ingen tanke om barn bakom det hela..Tycker egentligen att byxmyndighetsgränsen bör höjas med några år..



Kommentera inlägget här:

» Namn

» Mail

» Blogg/hemsida

» Kommentar