Mitt liv var en film...

Postat 2010-10-12 kl 22:22:08


Vet ni vad jag drömde?
Jag drömde att jag var med i en film (som i the truman show) och jag visste själv inte om det.
Och alla barnmorskor och sjukhus personal hade "fixat" så jag hade en bebis i magen.
Att ultraljudet och graviditetstestet dom gjorde på sjukhuset var fejkat!
Och dom typ matade mig med något så jag skulle se gravid ut.. Och alla satt hemma och kollade på tv på mig och skrattade att jag trodde jag var gravid fast det egentligen var fejkat!
Skit kul dröm va?
Ni kanske inte förstår...
men kolla på the truman show, filmen då kanske ni förstår! :)

Sessan
Postat 2010-10-13 kl 11:24:45
Blogg: http://victoria87.blogg.se/

Hoppas verkligen att det kommer gå bra.

Maja
Postat 2010-11-07 kl 16:56:47

jag har sett den filmen, den är så sorlig :(



Kommentera inlägget här:

» Namn

» Mail

» Blogg/hemsida

» Kommentar