nu är den 01.28

Postat 2010-12-28 kl 01:28:30

Klockan är nu 1.12, när jag börjar skriva inlägget. Få se hur lång tid det tar.
Ska skriva ett långt inlägg om mina känslor, och om inte det passar, så läs inte! Det här är min blogg och jag kommer känna mig mycket bättre efteråt om jag skriver ner det! Och jag bryr mig inte vad ni kommenterar, jag har nåt botten av att bli sårad!

Idag, ungefär för en halvtimme sedan hände en grej. Som jag inte kan berätta helt öppet vad det handlar om för det vore respektlöst att göra för den andra personen.
Folk förstår inte mig, jag känner sån himla press på mig nu. Det har äntligen börjat gå bra med Kelly, men sen ska "någon annan" , ljuga för mig, hålla undan saker för mig, snacka om mig bakom min rygg !
Och säga att det är något fel på MIG! Herregud, vem är det som skapar alla problem?

personen vet om att detta handlar om henne , eftersom jag skrev att det hände för ungefär en halvtimme sedan jag fick reda på allt det här, hur du bara sårar mig, gång efter gång, minut efter minut får jag veta allt du ljugit om, och listan kan bli lång!
och att du snackar om MIG bakom min rygg och sen får jag reda på det. VEM FAN HAR GETT DIG RÄTTEN ATT PRATA OM MIG!

RED UT DITT LIV OCH FÖRSTÖR INTE MITT!

Om jag kommer på en falskmänniska en gång till, som det här, tror jag att jag aldrig kommer bli hel igen!
Snacka om att uttnyttja.. Jag vill inte bli uttnyttjad längre.
varför varför varför... vad fasen har jag gjort.


Och en sista sak jag frågar gud, min herre. Varför spelas mitt liv upp igen? Har jag inte redan upplevt det här 2008?

Anonym
Postat 2010-12-28 kl 01:29:53

:(

Elin P
Postat 2010-12-28 kl 01:35:37

Stackars dig!! jag tycker att du är sjukt stark! <3 låt inte någon idiot trycka ner dig!!och ingen annan för övrigt!



lycka till <3

Jennifer
Postat 2010-12-28 kl 01:40:33
Blogg: http://hansenn.blogg.se/

Stackas dig jag vet hur den känns "/ Det är inget man vill uppleva... Men hoppas att det går över :)

Kom ihåg att du är jätte stark!

Kram

jonna
Postat 2010-12-28 kl 01:41:15

det är bara en avundsjuk människa.

du är bättre än den människan.. låt människan i fråga inte knäcka dig..

kom ihåg du är stark <3





massa styrke kramar från mig <3

Louise
Postat 2010-12-28 kl 01:57:13
Blogg: http://louiiseeinarsson.blogg.se/

Vad är det som händer Mikaela? <3

Amanda
Postat 2010-12-28 kl 01:58:30

Stå på dig! Försök att strunta i vad folk säger och gör, dom är förmodligen bara avundsjuka.

Hoppas att allt löser sig. Kram!

Anonym
Postat 2010-12-28 kl 01:59:58

stay strong <3

Clara
Postat 2010-12-28 kl 02:02:14

Jag har bara precis läst din blogg och jag vill bara säga wow! Du verkar vara en så himlans stark person, det beundrar jag. Jag vill bara önska lycka till och hoppas att allt reder ut sig för dig!:)

En tjock katt i en smal värld
Postat 2010-12-28 kl 02:02:59
Blogg: http://tjockkatt.webblogg.se/

Låter kaos. Hoppas det löser sig!

Jolline
Postat 2010-12-28 kl 02:08:54
Blogg: http://skanejolline.blogg.se/

Tycker du är så himla stark! Även om du kanske inte känner så alltid. Men att klara av så mycket som du faktiskt gör! Med barnet och allt som hör till. Det är inte en dans på rosor direkt!

Låt inte negativa kommentarer komma åt dig!

Och ingen mer än du bestämmer vad som ska skrivas på din blogg!

Alla kan tycka och tänka. Men det är din blogg! Och det är ditt liv! Ditt liv som Du bestämmer över! :)

Anonym
Postat 2010-12-28 kl 02:09:36

Skriv något fint här<3

Tess
Postat 2010-12-28 kl 02:30:39

Håller med dom andra, låt ingen trycka ner dig! HATAR såna där falska jävla idioter som ska sabba för andra och snacka en massa skit osv, usch och fy!!!



Stå på dig, låt ingen ingen ingen trycka ner dig. Massa kramar till dig från en som vet hur det känns, varit med om det många gånger så... :(

Julia
Postat 2010-12-28 kl 02:43:55

Du fixar det här mikaela! Låt inte någon dum jävel trycka ner dig, du kan, du kan sänka den personen till botten. Denna person ska inte få sänka dig. Du har varit så stark och gått i genom så mycket, då ska inte detta få förstöra allt bra! DU ÄR EN STARK TJEJ!

pussar och kramar // en trogen bloggläsare <3

Nora
Postat 2010-12-28 kl 02:55:31
Blogg: http://nonniie.blogg.se/

synd att du känner som du gör :(



Besök gärna min blogg jag har frågestund ni kan fråga vad som helst. roliga frågor . vanliga frågor.konstiga frågor . snuskiga frågor . taskiga frågor.Gulliga frågor passa på :P

Frågestunden AvSlUtAs 1 JaNuAAri

Ida
Postat 2010-12-28 kl 08:03:08

Fy fasen för den där tjejen asså!

Du är otroligt stark som har tagit igenom dig detta.. Det är otroligt imponerande. Jag hoppas av hela mitt liv att ditt liv blir bra igen. Och kelly, hon är nog den sötaste ungen ja någonsin sett! :)

Jag vet att du klarar detta ! :)

Kraam!

Wilma
Postat 2010-12-28 kl 09:28:10
Blogg: http://blixtochdunder.blogg.se/

stackarn , mmen du är stark och kmr klara det där <3

Malin
Postat 2010-12-28 kl 10:05:20

Hoppas att du känner hur många vi är som håller på dig (och att den falska personen oxå förstår det). Det är för jävligt när folk beter sig illa och inte bryr sig om vilka konsekvenser det kan få för en annan människa, men jag vet att du tar dig upp ur detta!!

Emmy
Postat 2010-12-28 kl 10:15:38

Vet du varför personer alltid ska gå på en..

Stötta ut en snacka skit?

Skit snacket är rena vardagen.

Vet kanske inte hur du känner dig nu, men jag önska jag visste så jag kunde hjälpa dig.

Du är stark så håll fast vid det!

Va dig själv.

Så kommer den personen ångra att hon prata bakom ryggen på dig för du är en ünderbar person men fantasktiska egen skaper.

Kram och Puss från en trogen bloggläsare



Om du vill kan du gärna svara på den frågan där uppe

Hejdå, kram " ;=

Tove
Postat 2010-12-28 kl 10:15:53

Det är bara att strunta i den personen. Jag har haft många såna kompisar som har gått bakom min rygg och snackat skit.

Det kan vara ett sätt att säga att hon är avundsjuk på ditt liv. Du verkar ha en kärleksfull familj som älskar dig och hjälper dig med Kelly vilket gör henne avundsjuk att du har det så bra även fast du vart gravid i din ålder.

Fortsätt visa att du är stark och visa inte din svaga sida för henne för då kommer hon bara forsätta. Det bästa är att hon ser att du är stark!:) <3333

Sandra
Postat 2010-12-28 kl 10:19:16

Ett tips!

om du låtsas som att du inte bryr dig kommer personen sluta, Personen som sårar dig känner sig starkare varje gång du visar att du bryr dig och blir sårad!



Lycka till med Kelly :)!

Ana
Postat 2010-12-28 kl 10:32:26

Nu har du två val, Mikaela.

Du kan antingen låta den här personen ta energi, tårar och ilska från dig och hänga upp dig på hennes falskhet och det är på så sätt du blir mer och mer förstörd.

Eller så kan du ställa dig upp och fortsätta gå. It's that simple. Du är en underbar mamma, du vet vad som är bra för Kelly mer än någon annan. Och det kan ingen säga någonting om. Så håll huvudet högt och var stolt över att det är just du som har Kelly och lägg ingen energi på henne. Är hon värd det?

Alexandra
Postat 2010-12-28 kl 10:46:29
Blogg: http://ssandrasverds.blogg.se/

låt INGEN trycka ner dig !! kom ihåg hur stark du är!!



jag hatar sådana människor!



Massa styrke kramar <3

Natassa
Postat 2010-12-28 kl 10:49:40
Blogg: http://thesoundofnat.blogg.se/

Skit i personen! Den kommer snart att få uppleva karma. Du är stark, du klarar det här!

Kajsa
Postat 2010-12-28 kl 10:50:34

Men skärp dig. Varför bryr du dig? Du kanske ska skaffa dig ett liv och skita i vad andra tycker och tänker. Om alla andra som tycker du gör fel ska skita i dig så får la du skita i dom som du tycker gör fel. Om du lägger energi på att bli ledsen så "vinner" ju dom andra på de! skit it! Det är de bästa. Du är så dubbelmoralisk hela tiden!! Lev som du själv säger att andra ska leva så ska du se att allt blir lite bättre! Sluta klaga!!!!!!

Anna
Postat 2010-12-28 kl 11:10:12
Blogg: http://liifeofannaa.blogg.se/

låt inte folk trycka ner dig, det är bara omoget som personen håller på, visa att du är den starka person som du är. Mikaela, jag älskar din blogg och läser den. Otroligt starkt av dig att ha en baby i denna åldern! jag är stolt över dig! kram

Tyra
Postat 2010-12-28 kl 11:11:28
Blogg: http://tyralofqvist.blogg.se/

Vet typ hur det är. har levt med sådan skit fram och tillbaka i något år nu. Finns om du skulle vilja snacka om det <3

rebecca
Postat 2010-12-28 kl 11:30:00
Blogg: http://rebeccalundell.blogg.se/

vet att det är fett random som skriver dethär men.. Jag finns, även om jag vet att vi inte känner varann & jag har aldrig upplevt att vara mamma men.. Jag har också varit med om en hel del grejer.

tror kanske inte att du läser dina kommentarer så jätte noga men i alla fall så har jag försökt att stöta dig.

Du klarar dethär, du är perfekt precis som du är, låt ingen trampa ner på dig så där! aldrig!

Debbie Doo
Postat 2010-12-28 kl 11:39:20
Blogg: http://debbiedoo.blogg.se/

Shit! tycker verkligen synd om dig :( om du behöver prata så lämnar jag min e-mail. har varit med om massa hemska saker jag med, så jag kanske kan hjälpa, men bara om du vill. hoppas det blir bättre!

Alina <3
Postat 2010-12-28 kl 11:58:29
Blogg: http://aliniicen.blogg.se/

Hej mikaela, min mamma var med i förlossningen när du skulle föda kelly. Mamma jobbar på danderyd (:

Sen så ska du inte ta imot allt det där alla ideoterna skriver till dig! De är bara avensjuka gumman.

Kolla gärna in min blogg också<3

Puss ha det bra, hälsa kelly <3

Nelly
Postat 2010-12-28 kl 12:42:38

<3

felicia
Postat 2010-12-28 kl 12:54:03
Blogg: http://namnetblevfelicia.blogg.se/

jag orkar inte nånting längre.. fick slitas ifrån min förra klass, världens bästa. och kom till en rent ut sagt skitklass. och jag som är så himlans blyg, hur ska jag kunna komma i kontakt med dom andra? jag orkar inte skiten. och dom har sleepovers hela tiden också. och jag hatar att sova över hos folk. en av dom värsta sakerna jag vet.

fråga inte varför, det bara är så..

vill byta klass. men samtidigt inte. har en av mina bästakompisar där, men det är inte alltid jag kan vara med henne. är lite vän med dom andra tjejerna.. men inte på samma sätt..

om du vill svara på det här, mikaela, så svara helst privat på min blogg..

Anonym
Postat 2010-12-28 kl 12:55:01

Stackars dig gumman, du är en jätte stark person. Låt ingen trycka ner dig! Den här personen är troligtvis bara avundsjuk. De som sårar dig såhär mycket är inte värda dig för ett öre.

Du är en fantastiskt fin och genomsnäll person och du har en jätte fin dotter som du ska vara stolt över. Fortsätt så och stå på dig!

Jag hoppas av hela mitt hjärta att allt blir bra igen.Krama kelly från mig och till dig ger jag en stor bamsekram med hopp om att allting blir bra igen <3

Jona
Postat 2010-12-28 kl 13:08:44

Läs

Matteus kapitel 11 vers 28-30

Johannes kapitel 12 vers 46

linnea
Postat 2010-12-28 kl 13:16:14
Blogg: http://justneapea.blogg.se/

Stå på dig Micah!



Du är en otroligt stark och modig person!

Låt ingen trycka ner dig. Du fixar det! Allt kommer bli bra igen! Jag lovar. Skit i alla idioter och puckon som finns där ute i världen

Anonym
Postat 2010-12-28 kl 13:20:15

Det kommer bli bra igen! det blir det alltid!

Du är så stark det är inte många personer som är så starka som dig!

Tycker det är heeelt onödigt av personen att trycka ner dig så här!! Hoppas allt blir bra snart!!!!!

Tuuusen snälla kramar!

Pixie
Postat 2010-12-28 kl 13:24:57
Blogg: http://sweetkaylee.blogg.se/



"Och en sista sak jag frågar gud, min herre. Varför spelas mitt liv upp igen? Har jag inte redan upplevt det här 2008?" - du är fortfarande så ung. du kommer få vara med om detta många gånger i ditt liv. det slutar inte för att man blir äldre. jag menar inget illa.. det är fruktansvärt när sånt här händer. men ingen skonas och människor blir tyvärr inte snällare och klokare för att de blir äldre. så sånt här kommer förfölja oss resten av livet vart vi än tar vägen och vilka vi än delar vårt liv med.

Jenni:)
Postat 2010-12-28 kl 13:31:39

Kom igen Mikaela! Vi och du vet att du klarar det! Du är så himla stark som klarar av Kelly när du bara är 15 år! Det är stort, få klarar det. Det är bra att du börjar komma in i mammarollen nu och jag säger bara "Älska dom som förtjänar att älskas, skit i alla andra dom förkännar inte dig " Kram på dig och lycka till med Kelly

Ida
Postat 2010-12-28 kl 13:52:29

Mikaela du är en stark människa, du är en av de duktigaste personerna jag vet. Du är en underbar dotter och du tar väl hand om henne och vill bara hennes bästa. Du har klarat av en gravitet helt själv och bara var 14 år gammal. Jag har 18 år och skulle inte klara av det nu, du är väldigt stark och du ska stå på dig. Du är mycket bättre än alla andra. Du är så mycket bättre än alla andra tjejer i din ålder för det finns ingen som vet hur du har det och har haft det. Jag är så imponerad av dig, du är så bra. Stå på dig och skit i alla andra, jag vet att det kan kännas jobbigt för dig att få veta så mycket skit. Men bry dig inte du är den starkaste personen jag vet. DU har klarat av så mycket, att vara gravid och sammtidigt gå i skolan och ha humöret uppe är inte lätt.



Snälla Mikaela bry dig inte av vad de andra säger!

Du är stark och låt ingen annan förstöra det!



STÅ PÅ DIG OCH STRÄCK PÅ DIG!

-För ingen är så stark som du!



Många kramar från en tjej som tycker du är så mycket bättre än alla andra!

Ida
Postat 2010-12-28 kl 13:59:04
Blogg: http://http://babelly.blogg.se

Du är en stark person Mikaela. Jag har läst din blogg bra länge nu och jag vet att du är det. Skit i allt det dåliga. lämna det bakom dig, det är inte lätt och jag vet det och det är inget jag påstår heller. Stängav mobilen, ta kelly i din famn, lyssna på låtendå hon föddes, tänk på vad du ändå har. En 15 årig tjej som har barn..VEt inte vad jag ska säga det är inte många som klarar av det. Men du är stark, se vart du har tagit dig idag.

Kramar Ida

Andréa
Postat 2010-12-28 kl 14:16:43
Blogg: http://andreaangel.blogg.se/

Maja
Postat 2010-12-28 kl 15:47:08
Blogg: http://callmemajsan.blogg.se/

Du är så jävla stark och du förtjänar det bästa i världen <3 Alla som trycker ner dig, dem är bara dumma i huvet!! Bry dig inte om vad dem säger! Lev ditt liv och var stolt över dig själv!<3

Önskar dig all lycka med Kelly <3

Natti
Postat 2010-12-28 kl 16:08:26
Blogg: http://rosed.blogg.se/

Det är inget fel på dig, du har inte problem heller. Stör sig folk på dig, dina val i livet är det deras problem, inte dit!



Du verkar som en stark tjej, tror du kommer klarat galant i livet. Jag tror också att du gör helt rätt i att skriva ur dig saker i din blogg, stör sig folk på det, får de väl skylla sig själva att de läser.



Jag tror på att man ska skriva ur sig då man känner sig nere, jag gör det, i min dagbok. Man kan inte alltid vara på topp, det är omänskligt. Men det är förjävligt då det är en svaka, talar av erfarenhet själv.



Stå på dig vännen!

Jennifer åhlfors
Postat 2010-12-28 kl 16:54:25
Blogg: http://ahlfors.devote.se

Hej vännen!

Vänner som pratar bakom folks ryggar

är bara så svaga, de vet att du har det

bättre än dom och att du har folk

runt omkring dig som älskar dig!



Så låt dom inte förstöra ditt liv,

lev ditt liv på ditt sett, på dina villkor.

Låt ingen trycka ner dig,

för du är en jätte fin tjej

och jag önskar både dig, kelly & kevin

allt lycka ni kan få!



Kramar ifrån trevlig tjej i jakobsberg!

helin
Postat 2010-12-28 kl 17:00:38
Blogg: http://hheeejj.blogg.se/

:( <3

Cathy
Postat 2010-12-28 kl 17:08:49

Du e stark. Du har ju heregud klarat av en graviditet och de e mer än vad många klarar! Jag hade aldrig klarat de :)

Håll ut de vänder snart :)

juliak
Postat 2010-12-28 kl 17:54:32
Blogg: http://juliakaa.blogg.se/

:(<3

Så här brukar jag också känna, du vet inte vad du har gjort eftersom du inte gjort någonting fel och ändå snackar en person skit om dig:(<3

hoppas det blir bättre, kram♥♥

Emma
Postat 2010-12-28 kl 17:59:54
Blogg: http://kodeemma.blogg.se/

Jag har läst din blogg ett bra tag nu och det första jag tänkta var att du är en så jävla ball och stark tjej! bry inte om någon annan, oftast e det människor som e avendsjuka som trycker ner en ,har varit med om det men om jag klara det så kommer du klara det tussen gånger bättre än mig!



stora kramar

Anonym
Postat 2010-12-28 kl 18:20:17

Du är verkligen cool! du är en stor förebild för alla!!!<3<3 hoppas att det blir bättre! :'( men ändå :D

linnea
Postat 2010-12-28 kl 19:46:43

Var inte ledsen! Du ska veta att jag är as glad för dig och att du finns!!:)

Jessie
Postat 2010-12-28 kl 20:23:59
Blogg: http://nattstad.se/itsjessie

Borde inte du som är mamma nu fokusera på ditt liv och ditt barn? skitsnack kommer att finnas oavsett ålder och oavsett om man har barn eller inte., Men att du låter dig påverkas så mycket av en person, ja sorry, men det tyder på att du fortfarande är omogen. För omogen för att vara den vuxna människa du tror att du är, du är mamma till någon nu. Kanske dags att börja uppföra dig som en?

Jag menar, allt detta du skriver på din blogg (ja man skriver om privata saker) kan användas emot dig om någon anmäler dig som olämplig mamma.

Och folk har blivit av med sina barn för mindre.

felicia
Postat 2010-12-28 kl 21:13:51

Varför lägger du inte bara ner bloggen ett tag och fokuserar på dig själv och ditt barn istället.

Du kommer må mycket bättre om du lägger bloggen åt sidan. Om du känner för att skriva av dig, skaffa en dagbok. Du tar bryr dig alldeles för mycket om vad folk tycker och vad dom säger. För dig och ditt barns bästa är nog att du slutar blogga ett tag.

Jag säger inte det för att vara elak, absolut inte.

Men jag tror att du skulle må så mycket bättre om du bara tog det lungt och skippade alla duma komentarer... <3

Leone
Postat 2010-12-28 kl 21:30:19
Blogg: http://leones.webblogg.se/

Vet hur det känns. Jag tänkte också så att om det händer igen, då sätter jag mig i ett hörn och dör, typ. Men sedan kom jag på att, varför skulle det bli bättre då? Stå upp för vad du tycker, om du känner dig kränkt, säg de!Det är ju inte rätt att du gråter över de sen, när den andra personen obviously inte bryr sig.

Matilda<3
Postat 2010-12-29 kl 03:13:11
Blogg: http://matildishep.blogg.se/

Gmn du behöver inte vara ledsen, tänk på allt du har som inte hon har, du har ett liv, en sjukt fin dotter, massa personer runt om i sverige som stöttar dig i vått och tort, massa som älskar dig. Du har mycket mer än den personen som kränker ner dig. Hon kan ju inte annat än avundas dig, du har ju allt gmn.

Tycker självklart synd om dig och blir så irriterad av att läsa hur en människa kan göra något sånt här :(

stå på dig! din styrka är guld värt.

Vi läsare finns för dig och stöttar dig, glöm aldrig det!! :)<3

Cattie
Postat 2010-12-29 kl 16:26:24

Vet hur du känner.. Varför ska människor trycka ner än igen när man försöker klättra upp.

Det är så jävla onödigt att snacka skit bakom folks rygg när man inte har gjort dem ett skit!

Varför hakar dem på folk för att må bättre? varför Fattar dem inte att det inte fungerar i längden.



Du har gått igenom mycket på senaste tiden och låt ingen männsika trycka ner dig igen. Ta den styrkan du fått av resan du gjort och skit i vad hon tycker.



//Cattie :) <3



Sabina
Postat 2010-12-30 kl 02:02:27

jag vet att du har hört det många gånger men du e stark och jag vill att du verkligen ska tro mej nu när jag säger att jag förstår dej precis jag har varit me om mke ja oxå men man måste fortsätta kämpa jag har inte fött ett barn som du har gort men jag vill:) det värkar vara det mest underbara på denna jord jag önskar du vore min kompis så jag kunnde stötta dej i varje steg du tar hoppa´s at du inte tror att jag ljuger när jag säger det ;)<3

paulina
Postat 2010-12-30 kl 11:33:19

falska människor kommer det tyvärr alltid finnas .

men man ska skita i sånna människor .

du är inte värd sånt skit !

tänk på att du är stark och är en bra förebild för många unga tjejer (L)

Anonym
Postat 2010-12-31 kl 02:34:33
Blogg: http://eexit.blogg.se/

Vrf ska man alltid fråga Vrf gud när allt går snett?

sofie
Postat 2010-12-31 kl 11:23:03
Blogg: http://fiatavling.blogg.se/

stakare bry dig inte den personen vill bara se dig ledsen försök att personen inte får se dig ledsen för anars så får den personen som den vill!!! <3



Kommentera inlägget här:

» Namn

» Mail

» Blogg/hemsida

» Kommentar